TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אאורה תבנה 200 דירות חדשות בסמיכות לקו החוף בנתניה


צלם - ראובן קפוצ'ינסקי
התקשרה בעסקת קומבינציה עם רוב בעלי הזכויות בקרקע, החברה בוחנת להרחיב את הפרויקט לחלקות סמוכות נוספות
חברת אאורה ישראל תבנה 200 דירות חדשות בסמיכות לקו החוף בנתניה. החברה שבשליטת יעקב אטרקצ'י מדווחת היום (ה') לבורסה בתל אביב כי התקשרה בעסקת קומבינציה עם בעלי רוב הזכויות בקרקע במערב העיר ובסמיכות לפרויקט "מאריס" של החברה בשכונת אגמים, שבמסגרתה יימסרו 32% מיחידות הדיור שיבנו לבעלי הקרקע.

אאורה תקדם תוכנית בניין עיר לקרקע שייעודה כיום הוא למגורים, על מנת להגדיל את זכויות הבנייה וכמות הדירות בפרויקט ל-200. החברה בוחנת את האפשרות להרחיב את הפרויקט לחלקות סמוכות נוספות, כך שייתכן והפרויקט יגדל בעתיד. אאורה מעריכה כי ייזום התוכנית החדשה יארך כ-3 שנים.

לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה ישראל, "אנחנו מאמינים מאוד בעיר נתניה, זה הפרויקט השני שאנו מקדמים בשכונת אגמים בעיר בהמשך להצלחה של מגדל מאריס. זיהינו הזדמנות להרחיב את הפורטפוליו שלנו ואת היצע הפרויקטים שאנו מציעים וגם במקרה הזה אנו צופים ביקושים גבוהים מצד משפרי דיור ומשפחות מכל ערי השרון. נמשיך לפעול לאיתור הזדמנויות בנתניה ובערים נוספות בישראל גם בהמשך וליצירת ערך לבעלי המניות".

עורכי הדין שמואל שוב, נעמה שיף ואורית חזקיה ממשרד שוב ושות' ייצגו את אאורה בעסקה.
אאורה בנתה בצמוד לפרויקט הנוכחי את מגדל היוקרה Maris בשכונת אגמים, הכולל 104 דירות ב-29 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט "מאריס" - דירות בנות 4-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, בשטח הנע החל מ-114 מ"ר לדירת 4 חדרים ועד ל-188 מ"ר למיני פנטהאוז בן 6 חדרים. כל הדירות בבניין משקיפות לנוף פתוח לים. הפרויקט תוכנן על ידי אדריכל ישראל רוזיו ממשרד תשבי רוזיו.

חברת אאורה ישראל הינה חברה יזמית מובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. החברה הינה חברה ציבורית הנמצאת בשליטת חברת ס.י. אבן יזמות בע"מ שבבעלות יעקב אטרקצ'י ונסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א לפי שווי של כ-310 מיליון שקל. החברה יזמה ובנתה לאורך השנים אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ויש לה עוד אלפים בשלבי תכנון וביצוע שונים ב-40 פרויקטים ברחבי הארץ. מתחילת 2020 ועד 30 ביוני אאורה מכרה בפרויקטים השונים, בדרך של חתימה על חוזי מכירה, 164 יח"ד, בהשוואה ל-170 יח"ד בתקופה המקבילה בשנת 2019 כך שגם בתקופת הקורונה מכירות החברה נמשכו כרגיל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il