TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיידנס מציגה את Xcelium ML

סימולטור המשתמש בלמידת מכונה (Machine Learning) ומאפשר רגרסיות במהירות גבוהה עד פי 5.

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), יצרנית שבבים בינלאומית מובילה, הודיעה כי סימולטור הלוגיקה Xcelium שופר עם טכנולוגיית למידת מכונה (ML). הסימולטור החדש מכונה Xcelium ML ונועד להגדיל את תפוקת הווריפיקציה. Xcelium ML משתמש בטכנולוגיה של למידת מכונה ובתוכנת חישוב מבוססת ליבה, ומאפשר לסיים את משימת הוריפיקציה במהירות של עד פי חמישה על רגרסיות רנדומליות.

Xcelium ML משתמש בתוכנת חישוב ובטכנולוגיית למידת מכונה קניינית המתממשקת ישירות לגרעין הסימולציה, על-מנת ללמוד באופן איטרטיבי לאורך רגרסיית סימולציה מלאה. הסימולטור מנתח את הדפוסים החבויים בסביבת האימות ומנחה את גרעין הרנדומיזציה של הסימולטור בהרצות הרגרסיה הבאות, כדי להשיג כיסוי (coverage) תואם עם כמות קטנה יותר של מחזורי סימולציה.

סימולטור Xcelium של קיידנס מספק את ביצועי מנוע הליבה הטובים מסוגם עבור SystemVerilog, VHDL, Mix-Signal, Low-Power ו-x-propogation. הסימולטור תומך גם בסימולציית ליבה אחת וגם בריבוי ליבות, במבנה אינקרמנטלי ומקבילי, ושמירה/אתחול עם הטענת בדיקות דינמית. Xcelium Logic Simulator הוטמע בהצלחה ונמצא בשימוש אצל מרבית יצרניות השבבים הגדולות וברוב החברות המובילות בענפי הרכב והאלקטרוניקה.

"Xcelium ML מבוסס על טכנולוגיה עוצמתית ומספק דוגמה מצוינת להזדמנות החשובה שיש לנו למינוף של טכנולוגיות למידת מכונה בתהליך הווריפיקציה," אומר פול קמינגהאם, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת הוריפיקציה וסיסטם בקיידנס. "סימולציית לוגיקה ממשיכה להיות סוס העבודה של האימות הדיגיטלי, ואנחנו משקיעים רבות במיטוב ביצועים בסיסיים כדוגמת ה-Xcelium ML על מנת לספק את תפוקת הווריפיקציה הגבוהה ביותר ללקוחות המשתמשים בזרימה שלנו."

Systems Cadence Design (קיידנס)
קיידנס היא החברה המרכזית והמובילה בעולם התכנון האלקטרוני, עם יותר משלושים שנות ניסיון מומחיות בתחום התוכנה החישובית. החברה מסתמכת על אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה שלה בכדי לספק תוכנה, חומרה ו- IP אשר הופכים רעיונות תכנון למציאות .

לקוחות קיידנס הן החברות החדשניות ביותר בעולם, המספקות מוצרים אלקטרוניים יוצאי דופן, החל משבבים, דרך לוחות ועד מערכות, עבור יישומי השוק הדינאמיים ביותר, הכוללים מובייל, מוצרי צריכה, מחשוב היפר-סקייל, תקשורת, מחשוב ענן, 5G, מרכזי נתונים, רכב, תעופה וחלל, IoT, בריאות ותעשייה. על פי מגזין 'פורצ'ן', קיידנס הינה אחת ממאה החברות הטובות ביותר לעובדים בה, זו שנה שישית ברציפות. למידע נוסף באתר www.cadence.com

בישראל פועלת קיידנס בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה. את הפעילות העסקית מוביל אדר סגל ואת פעילות הפיתוח מוביל פרופ' זיאד חנא.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il