TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגל מדווחת על זכייה בחוזה לאבטחת אתרים צבאיים בהיקף של 6.5 מיליון דולר


מגל מדווחת על זכייה בחוזה לאבטחת אתרים צבאיים בהיקף של 6.5 מיליון דולר
יהוד, ישראל – 12 באוגוסט 2020 חברת מגל מערכות בטחון (נאסד"ק: MAGS), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות ומוצרים משולבים לאבטחה פיזית, בווידיאו ולבקרת גישה, כמו גם ניהול אתרים קריטיים, מודיעה היום כי חטיבת Senstar נבחרה לספק ציוד וידע במטרה לאבטח אתרים צבאיים הנפרסים ברחבי העולם.

Senstar תספק אבטחה פיזית, גילוי היקפי, מעקב בווידיאו, בקרת גישה, מערכות הגברת שמע, וציוד ומערכות שליטה ובקרה נלווים. המערכת האלקטרונית לגילוי היקפי של Senstar תרחיב את האבטחה של אתרים קיימים. היקף ההסכם הינו 6.5 מיליון דולר, וביצועו צפוי להסתיים במחצית השנייה של 2021.

מר דרור שרון, מנכ"ל מגל, אמר: "הסכם משמעותי זה מהווה עדות לבידול הטכנולוגי ולהיצע מוצרי Senstar לפתרונות אבטחה הניתנים לפריסה. המכרז שנוהל היה תחרותי וכלל דרישות לציוד יציב וליכולת הרחבתו באופן מודלורי, באמצעות טכנולוגיה מתוחכמת הניתנת להרכבה, חיבור ופירוק במהירות ובקלות ומספקת מענה בהתאם לפריסה ולמספר האנשים. זכייה זו מצביעה על חוזקה של הטכנולוגיה, המומחיות והתמיכה הטכנית של Senstar."

אודות מגל:
מגל מערכות בטחון הינה מובילה בינלאומית במתן פתרונות ומוצרים לאבטחה משולבת – פיזית, ווידאו, בקרת גישה וניהול אתרים. במהלך 45 השנים האחרונות סיפקה מגל פתרונות כוללים ומותאמים לצרכי מאות לקוחות מרוצים בלמעלה מ - 80 מדינות וחלקם תחת תנאים מאתגרים במיוחד.

מגל מפתחת ומספקת פתרונות כוללים ואינטגרטיביים, להגנת אתרים רגישים כנגד ואיומים פיזיים, המנוהלים ע"י מערכת FORTIS4G לניהול היברידי של אבטחה פיזית עם אבטחת סייבר (PSIM). הפתרונות מבוססים על סל ייחודי של גלאים להגנה היקפית, Symphony – התוכנה המתקדמת לניהול וידיאו (VMS) ופתרונות טמ"ס* לניהול וניתוח וידאו חכם (IVA).
*טלוויזיה במעגל סגור



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il