TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טרנד מיקרו משיקה בישראל פתרון אבטחה מקצה לקצה

המערכת מאפשרת נראות מלאה למרחב האיומים, מספקת הקשרים בין אירועים שונים ומזהה איומים במהירות גדולה יותר ובדיוק רב יותר

חברת טרנד מיקרו, מובילה עולמית בפתרונות לאבטחת סייבר, משיקה בישראל – במקביל לעולם את פתרון האבטחה XDR (Extended Detection and Response) לזיהוי ולתגובה מורחבים נגד איומים, המתפרסים על פני מערכות אי-מייל, רשתות, נקודות קצה ושרתים בענן. בכך מאפשר הפתרון לצוותי האבטחה בארגונים לגלות, לחקור ולהגיב לאיומים בצורה יעילה יותר ולהפחית את זמני הגילוי והתגובה.

 פתרון ה-XDR פותח על רקע מחקרים שלפיהם יותר מ-55% מהארגונים משתמשים ביותר מ-25 טכנולוגיות אבטחה שונות אך מספר הפריצות המוצלחות רק גדל. הזמן הממוצע לזיהוי פריצה הגיע ל-197 יום והזמן הממוצע לבלימה הגיע ל-69 ימים ובסך הכל ארגונים נשארים חשופים 9 חודשים שבמהלכם יכול היה להיגרם להם נזק מתמשך. צוותי התפעול והאבטחה מתמודדים כיום עם היקף מאסיבי של התראות שעליהם לטפל בהם על בסיס יום יומי. שביעות רצון נמוכה מהעבודה בקרב צוותים אלו ומחסור במומחיות בתחום הסייבר מהווים אתגרים מרכזיים בתחום. XDR של טרנד מיקרו פותח על מנת לענות על בעיות אלו.

טרנד מיקרו הייתה בין החברות הראשונות בעולם שהשיקו פתרון XDR ופונקציות מרכזיות שלו נבחנו כבר על ידי ארגונים בארץ. עתה משיקה החברה בישראל את הפתרון המלא הכולל את מלוא הפונקציות והיכולות שלו. הפתרון החדש מספק נראות רחבה יותר לתוך מרחב האיומים תוך חיבור בין אירועים, המתחבאים באיי אבטחה שונים כדי לזהות מתקפות מורכבות יותר שאחרת לא היו מתגלות.

יעל טרויכין, מנהלת פעילות טרנד מיקרו ישראל: "נוף האיומים מתקדר והולך ופער היכולות כמעט שאינו פתיר ועל כן עלינו לעשות יותר כדי לסייע לארגונים. מערך האבטחה הארגוני אינו יכול להתבסס על נקודות קצה בלבד. בשונה ממערכות EDR (Endpoint Detection and Response) המתעלמות מנקודות איום כמו אי-מיילים, הפתרון של טרנד מיקרו מתפרס על פני מגוון מקורות תקיפה ומספק זיהוי מלא של איומים במהירות הגדולה ביותר האפשרית".

פתרון ה-XDR של טרנד מיקרו מחבר בין מידע אודות מתקפות מזוהות לבין נתוני טלמטריה, נתונים מעובדים ונתוני מטה-דאטה רשתיים שנאספים ממערכות אי-מייל, רשתות, נקודות קצה, שרתים וענן. המערכת מצמצמת את העבודה הידנית ומקשרת בין אירועים שבני אנוש אינם מסוגלים לעבד לאור מבול המתקפות היומיות של התראות הנאספות במוצרי האבטחה הנפרדים. לאור זאת, המערכת מזהה מתקפות באופן מדויק יותר, במהירות גדולה יותר ומספקת הקשר איכותי ורחב יותר בהשוואה לעבר. היא מפיקה גרסת אמת אחת של מצב האבטחה וסכמה סטנדרטית לפענוח התראות שמקילה על צוותי אבטחת הסייבר העמוסים.

XDR של טרנד מיקרו הוכרז על ידי פורסטר לאחרונה כמנהיג בפתרונות התגובה הארגוניים. על פי גרטנר "האיומים הופכים להיות מורכבים יותר ומרובי פנים וקל מאוד להחמיצם אם מתבוננים בחלק אחד של פאזל החקירה. נדרש קישור בין מגוון טכנולוגיות אבטחה ושימוש חכם בנתונים פנימיים וחיצוניים כדי להבין את התמונה הגדולה שמשקפת את הבעיה שהאיומים מציבים בפני הארגון. נדרשים על כן שיתוף פעולה, יכולת להבין הקשרים, אינטליגנציה של המערכת ויכולות ויזואליזציה כדי לפתור את בעיות האבטחה החדשות". בשנת 2019 זיהתה טרנד מיקרו כמות גדולה של מתקפות שנעו בנתיבים צדדיים ועקפו לחלוטין את נקודות הקצה. התופעה המחישה את הצורך בנראות מרכזית להתמודדות עם איומי האבטחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il