TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

Save Foods בונה מומנטום עם יצואניות ליים מקסיקניות

null, 8/8/22
הצלחת SiCar Farms לקוח של Save Foods, אחת מחברות אריזות הליים המקסיקניות המובילות, מעוררת עניין חדש של אורזים נוספים עם מספר תוכניות פיילוט שכבר הושלמו בהצלחה, מקסיקו היא יצואנית הליים השנייה בגודלה בעולם, המהווה כ-18% מהמכירות העולמיות

SiCar Mexico החלה להשתמש בטיפול הגנת הגידול האקולוגי של Save Foods בכל מתקניה במהלך הרבעון השלישי של 2021 לאחר תוכנית פיילוט מוצלחת מוקדם יותר השנה.

ההצלחה של SiCar Mexico בשימוש בטיפול של Save Foods הייתה מניע מרכזי אצל אורזים אחרים שיזמו תוכניות פיילוט עם החברה. אחד מהאורזים דיווח שהליים המטופלים של Save Foods שמר על צבעם הירוק, מסמן על טריות ושמר על איכותו, 33 ימים לאחר יישום הטיפול, שהוא ארוך מהצפוי עם יישומים מסחריים.

כפי שהוכרז בעבר, לקוחה של SiCar Mexico, קמעונאית גדולה בארה"ב, דיווחה כי ליים שטופלו בטיפול הגנת היבול האקולוגי של Save Foods האריכו את חיי המדף ליותר מחמישה ימים בהשוואה לליים אחרים. חיי מדף ארוכים זה מאפשרים ליצרני מזון, מעבדים וקמעונאים למזער בזבוז, למקסם את יעילות שרשרת האספקה ​​ולאפשר רשת הפצה רחבה יותר, הכל בצורה חסכונית.

"מקסיקו, היא אחת מיצואניות הליים המרכזיות בעולם, ודיווחים מצביעים על כך שהיא עומדת להגדיל את ייצור הליים השנה. סייב פודס ממוקמת לעזור לשפר את איכות הליים הללו", כך הגיב אנטוניו רואיז גרסיה, הנציג המקומי של Save Foods במקסיקו, שהוא גם תת-המזכיר לפיתוח הכפר במקסיקו לשעבר.
מר גרסיה המשיך, "היכולת של סייב פודס להתמודד עם אתגרי בזבוז מזון תוך הפחתת השימוש בחומרי הדברה בתחילת שרשרת האספקה ​​מעוררת עניין רב מצד האורזים. עם מספר פיילוטים מוצלחים עם אורזים שהושלמו כעת, אנו צופים צמיחת מכירות מואצת והרחבת העניין בתוכניות פיילוט מסחריות חדשות של אורזים אחרים באזור."

"ליים שטופלו בטיפול אקולוגי של Save Foods להגנת יבול שמרו על טריותם לאורך זמן, מה שבתורו נותן לשרשרת האספקה ​​מרחב נשימה נוסף", אמר דן שטיבל, מנכ"ל החברה. "באמצעות הפתרון שלנו, אורזים מקבלים משלוחים משופרים וסחירות מורחבת, וקמעונאים מקבלים יותר זמן למכור מוצרים באיכות מעולה עם עד 90% פחות ליים שמגיע למזבלות. וכמובן, הצרכנים יכולים ליהנות מליים באיכות גבוהה שמחזיק מעמד זמן רב יותר ללא עלות נוספת”.

מקסיקו היא היצואנית השנייה בגודלה בעולם של ליים, עם כמעט 18% מערך המכירות בעולם. על פי נתוני משרד החקלאות ופיתוח הכפר (סאדר), יצוא ההדרים של מקסיקו גדל בשנת 2021, והגיע לשווי כולל של למעלה מ-912 מיליון דולר וייצר יותר מ-2.9 מיליון טון ליים.
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il