TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 27/7/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים צפויה פתיחה חיובית, במיוחד עבור השמות הטכנולוגיים כאשר הרווחים וההנחיות של מיקרוסופט MSFT ואלפבית (GOOGL) מעלים בלילה את הנאסד"ק ב - 1.45%

בשבוע עמוס רווחים בוול סטריט הפדרל ריזרב יפרסם היום את החלטת הריבית עם העלאה של 0.75% המתומחרות על ידי השווקים. ה-FOMC שואף להוכיח למשקיעים שהם רציניים לגבי ריסון האינפלציה. עם זאת, סביר להניח שנקבל רמזים למתי הבנק המרכזי יעצור את ההידוק.
מדד המחירים לצרכן זינק ביוני ב-9.1% לעומת שנה שעברה, השיעור המהיר ביותר מזה יותר מ-40 שנה, בהאצה מ-8.6% במאי. ה-PPI זינק ב-11.3% ביוני Y/Y, לעומת 10.9% במאי.
כלכלני מורגן סטנלי בראשות אלן זנטנר צופים כי הריבית הפד תגיע לשיא של 3.625% בדצמבר 2022, כאשר הפד ינקוט את הצעדים הראשונים לקראת נורמליזציה של הריבית עד סוף 2023.

מניית מיקרוסופט (MSFT) התאוששה במסחר המאוחר לאחר יום אדום בעקבות פספוס בדוחות הרווחים.

אלפבית GOOG עלתה בעקבות דוחות הרווחים שלה, אפילו שהחברה השתמשה בתחזית שיחות הרווח שלה כדי להזהיר מפני אתגרי תחרות, מהדולר החזק וסיכוני מטבעות אחרים וכן האטה מסוימת בהוצאות המותג.

טוויטר (TWTR) קבעה הצבעה של בעלי המניות על עסקת מאסק ב-13 בספטמבר

פייפל (PYPL) קפצה לאחר דיווחים לפיהם המשקיע האקטיביסט אליוט מנג'מנט בונה נתח בחברת התשלומים.
אליוט לקח את ההימור כדי לנסות להאיץ את מאמצי קיצוץ העלויות של החברה, על פי דיווח של בלומברג. הפעיל עשוי להפוך לאחד מחמשת המשקיעים הגדולים של חברת הפינטק.

בשווקי האנרגיה, רוסיה סיפקה ביום רביעי פחות גז לאירופה, זאת בהסלמה נוספת של התנגדות האנרגיה בין מוסקבה לאיחוד האירופי.

פרסום התמ"ג בארה"ב ביום חמישי.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il