TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 26/7/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים על ארה"ב אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

עוד יום מלא בדיווחים כספיים: UPS, GE, MMM, KO ואחרים, ובערב לאחר המסחר טכנולוגיה גדולה עם GOOGL, MSFT, TXN ואחרים.

מחירי הביטקוין צונחים חזרה ל-21 אלף דולר.
הצמיחה במחירי הדירות בארה"ב ירדה בחודש מאי משיאה
בחדשות - הניו יורק טיימס מדווח כי פקידים אמריקאים מודאגים מההצהרות של סין על טייוואן. הם חוששים שמא בייג'ין תנסה לנוע נגד האי (במטרה לכבוש אותם).
רוסיה מורידה את כמות הגז בייצוא לאירופה כמנגנון לחץ על ההתנגדות לפעולותיה באוקראינה.
קרן המטבע הבינלאומית: בריטניה צפויה לצמיחה האיטית ביותר של כלכלות G7 בשנת 2023

המניות הקמעונאיות נמצאות בלחץ לאחר שוולמארט (WMT) הציגה נוף צרכני עגום כאשר הכריזה על תוצאות מוקדמות אתמול.
ענקית הקמעונאות ציינה כי היא אמנם מושכת לקוחות, אבל ההוצאות שלה נאכלות על ידי עלייה במחירי המזון והגז. זה מאלץ הנחות בפריטים אחרים כמו ביגוד, ופוגע בשוליים של וולמארט.
האינפלציה ממשיכה לגבות את מחירה כאשר וול-מארט חתכה אמש שוב את תחזית הרווח שלה באזהרה מפתיעה שבועות לפני דוח הרווחים שלה. החוברה הורידה את תחזית הרווח שלה לרבעונים 2 ולשנת 23, שכן הרווח למניה מתואם יורד ב-10%-12% וצמיחה במכירות מתחת לצפיות.
"הרמות הגוברות של אינפלציית המזון והדלק משפיעות על האופן שבו הלקוחות מוציאים"
וולמארט ירדה ב-10% וקמעונאים גדולים אחריה, עם טרגט (TGT) ירידה של 5% ואמזון (AMZN) ירידה של 4%.
גם מניות מכולת כמו קרוגר (KR), ראו ירידה של 3%, נמצאות בלחץ לאחר שוולמארט ציינה במפורש מחירי מזון גבוהים.
כדי לשים את המהלך בפרספקטיבה, בעוד שהיום תהיה הפעם השנייה השנה ש-WMT יורדת ב-7% או יותר בפתיחת השוק, זה קרה רק 10 פעמים מאז 1985, לפי Bespoke Investment Group.

מאקרו או מיקרו? המשקיעים יצטרכו לאמוד אם מדובר בבעיה כלל ארצית של אינפלציה מתמשכת או יותר בבעיה של החברה. וולמארט הגדירה את המספרים שלה כבעיה רחבה יותר של מחירים גבוהים יותר עבור מוצרים חיוניים בקטגוריות אחרות (אכן המכירות שלה בחנויות זהות יהיו מעל קונצנזוס של 6%). אבל זה גם מהדהד את בעיות תמהיל המלאי שעליהן הזהירה טרגט בתחילת יוני.
ההנחיה היא "לא בעיה של 6% (מכירות בחנויות זהות) אלא בעיית תמהיל עם מכירות גבוהות יותר של מזון/מוצרים מתכלים עם רווחים נמוכים יותר. לא מפתיע אבל הם לא לבד", סטפני לינק, אנליסטית, צייצה בטוויטר.
מחירי הדלק למעשה ירדו מאז הפעם האחרונה שוול מארט נתנה הנחיות פיננסיות, כך שייתכן שהקמעונאי משתמש ברקע המאקרו כתירוץ להיתפס על מלאי הבגדים שלו.
אבל אם זה סימפטום של הצרכן האמריקאי, איך זה ישפיע על החשיבה של הפד כשה-FOMC יתחיל את הפגישה בת היומיים שלה?
האם המצב שוולמארט מדווחת עליו ישפיע על הפד ועל קצב העלאות הריבית?
אינדיקטורים כלכליים חלשים לאחרונה כבר העלו כמה בעיות עבור הנתיב הניצי מאוד של ה-FOMC. אבל אפשר גם לטעון שדפלציה על דברים לא חיוניים כמו שוולמארט רואה זה בדיוק מה שהבנק המרכזי רוצה ורק יעודד אותו להמשיך לעלות בחדות.
"הפדרל ריזרב נמצא במצב קשה, שכן האינפלציה עדיין משתוללת והרקע הכלכלי הידרדר באופן דרמטי מאז הפגישה האחרונה שלו באמצע יוני", אמרה דניאל דימרטינו בות', מנכ"לית ואסטרטגית ראשית של קוויל מודיעין. "כל הסימנים מצביעים על כלכלה במיתון".
הקונצנזוס הוא עדיין לעלייה של 0.75% מחר.

מייק ווילסון ממורגן סטנלי.כתב על העלייה האחרונה: "ייתכן ששוק המניות מצפה לניסיון הסופי של הפד להציל את המחזור מהמיתון, וכשהזמן אוזל בחזית זו, ההזדמנות הזו היא עכשיו או לעולם לא"
"חלק מהסיבה היא העובדה שיש להם את ההשפעה הרצויה על הביקוש ולכן נראה שהאינפלציה עשויה להיראות נמוכה במידה ניכרת בעוד 6 חודשים", אמר, אך הוא גם צופה שהפד יעצור מאוחר מדי.
"המשך ההידוק הכמותי, שהחל רק בחודש שעבר, נותר סכנה ברורה ונוכחת לשווקים", הוסיף. "הגיחה האחרונה של הפד להידוק כמותי ב-2018 שיבשה מאוד את השווקים והגיחה הנוכחית הזו היא בהיקף גדול בהרבה".

לגלזיית הקנאביס - חמישה אמורים להעיד בדיון בוועדת המשנה של הסנאט בנושא הלגליזציה של קנאביס ביום שלישי אחר הצהריים.
ביניהם מפקד משטרת העיר, אדם שהורשע באשמת אחזקת מריחואנה ששוחרר מאוחר יותר מהכלא וקיבל חנינה נשיאותית, וכתב לשעבר של הניו יורק טיימס שחיבר ספר שטוען שיש קשר בין שימוש בקנאביס לפסיכוזה ואלימות.

חברת אף.5 FFIV  לאחר הדיווח עלתה בעקבות הרווחים של הרבעון, הציגה רווחים חזקים במיוחד והגדילה את ההכנסות ב-4% וכן פרסמה תחזית אופטימית.
ההכנסות הגיעו ל-674 מיליון דולר, והכנסות המוצרים צמחו ב-5% (כולל צמיחה של 38% בהכנסות מתוכנה).

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il