TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 20/7/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירדו לאחר הביצועים הטובים מאתמול
המניות בארה"ב סגרו בעליות חדות כאשר מדד S&P500 עלה ב-2.8%, הסגירה הגבוהה ביותר מאז ה-9 ביוני וטכנית פורץ את ממוצע נע 50. עדיין נמתין לראות אם יצליח לסגור את השבוע מעל 3900 ולסמן יעד קרוב של 4100.
הנאסד"ק הוסיף 3.1%, מה שסימן את העלייה הגדולה ביום אחד מאז ה-24 ביוני.
הדולר האמריקני סימן את היום השלישי ברציפות של ירידות כאשר השווקים הפחיתו את הסיכויים להעלאת ריבית של אחוז החודש.
היום במרכז לאחר סיום המסחר דוחות טסלה TSLA.

לאחרו הדיווח מניות נטפליקס (NFLX) עלו למרות איבוד 970,000 מנויים ברבעון השני, נתון שבעצם היה פחות ממחצית מחששות בוול סטריט.הייתה גם אזהרה על שוק סטרימינג רווי ועליית מחירים במהלך תקופה של אינפלציה, אבל נטפליקס הצליחה לשכך את החששות האלה עם תחזית אופטימית.
"לאבד מיליון מנויים ולקרוא לזה הצלחה זה קשה, אבל באמת, אנחנו ערוכים היטב לשנה הבאה", אמר מנכ"ל משותף ריד הייסטינגס בשיחת ועידה. "אם היה דבר אחד שהגביר את הביצועים, היינו יכולים לומר שמדובר בעונה החדשה של הסדרה Stranger Things. "בהתחשב בהכנסות שלנו ב-30 מיליארד דולר, רווח תפעולי של 6 מיליארד דולר בשנה שעברה, תזרים מזומנים חופשי גדל ומאזן חזק"
נטפליקס מכוונת להוציא בתחילת 2023 גרסה זולה יותר הנתמכת בפרסומות. זוהי פניית פרסה גדולה לחברה שבילתה שנים בהתנערות ממפרסמים לטובת מודל מנוי טהור, ואף יצרה לאחרונה שותפות עם מיקרוסופט (MSFT) כדי לתמוך בפרסומות אלה.
החברה גם מתכננת להרוויח יותר על ידי הגבלת שיתוף סיסמאות, וחשפה כמה אפשרויות עבור אמריקה הלטינית שבה היא תציע תוכניות תשלום חדשות למשתמשים שפיצלו חשבון

חוק השבבים בארה"ב
הצעת החוק תספק בסביבות 52 מיליארד דולר כדי לעודד יצרנים לבנות מפעלי יציקה, ולהשקיע באופן נרחב בסקטור, בארה"ב, דבר ששני הצדדים מסכימים שהוא כורח ביטחון לאומי.
בעוד שהצעד פינה את המכשול הפרוצדורלי הראשון שלו, פרטים אחרים של החקיקה עדיין לא ברורים.
"חוק השבבים לאמריקה" הוא גרסה מצומצמת של חבילת תחרותיות גדולה יותר בשם "חוק החדשנות והתחרות של ארצות הברית" (USICA).
היא מאשרת באופן ספציפי מענקים והלוואות לייצור שבבים, כמו גם זיכוי מס של 25% על השקעה לייצור מוליכים למחצה. בעוד שהמחוקקים מסכימים שארה"ב זקוקה ליותר יכולת מקומית - כדי להתמודד עם בעיות שרשרת האספקה ​​לאחר המגיפה.
עדיין קיימת אי הסכמה לגבי הוספת הוראות אחרות להצעת החוק כמו מימון מדעי.
מחלוקת מסוימת נראתה גם בתעשייה עצמה, כאשר מעצבי שבבים כמו אנבידיה (NVDA), קוואלקום (QCOM) ו-איי אם די (AMD) אמרו שזה מועיל באופן לא פרופורציונלי ליצרנים כמו אינטל (INTC), מיקרון (MU) טקסס אינסטרומנטס ( TXN).
המימון בפועל עלול לרדת ל-38 מיליארד דולר (מ-52 מיליארד דולר) כאשר מביאים בחשבון תוכניות מחקר פדרליות והוצאות תקורה אדמיניסטרטיביות, אבל המשקיעים עדיין מברכים על כל תמיכה מחדש במגזר הקריטי בארה"ב.
לפי אנליסט קפיטל אלפא רוברט קמינסקי, חוק השבבים עשוי לעבור כבר בשבוע הבא.
בעוד שרוב המחוקקים בקונגרס קוראים לזה ציווי הגנה, כמה מבקרים מסווגים את הצעת החוק כרווחת תאגידים, תוך שהם מציינים סובסידיות של מיליארדי דולרים המוענקים לתאגידים מקומיים רווחיים.
דאגה נוספת היא האם הצעת החוק תועיל רק לחברות בודדות.

גוגל GOOG GOOGL משיקה מחדש את הפרויקט הכושל של "משקפי גוגל" (GOOGLE GLASS) עם יכולות אשר שונו לאור הביקורות.
לא תהיה יכולת להקליט וידאו אך ניתן יהיה לראות תרגום בזמן אמת וכן הכוונה לחנויות נבחרות (למשל יהיה אפשר לבקש הוראות למסעדה הקרובה ולראות במשקפיים את הדרך שצריך ללכת)

הזהב נסחר קרוב לשפל של 11 חודשים כאשר המשקיעים שוקלים את נסיגת הדולר האמריקני מול עליית תשואות משרד האוצר על רקע שיפור הסנטימנט בשווקים.
מחירי הביטקוין מוסיפים לעליות האחרונות, ועוברים מעל 23,000 דולר בפעם הראשונה מזה יותר מחודש.

(היום הדברים בכותרות - אנו ציינו זאת כבר לפני שבוע או שבועיים, יש סיכוי גדול שהרוסים ישתמשו בעצירת הגז כמנוף לחץ על אירופה)

העורק הראשי של הגז הרוסי לאיחוד האירופי, הידוע גם בשם Nord Stream 1, היה במצב לא פעיל במשך רוב השבועיים האחרונים עקב תחזוקה שנתית מתוכננת מראש.
עם זאת, במדינות מערביות רבות גוברת מודאגת מכך שמוסקבה עלולה לכבות לצמיתות את הזרמים, המשמשים בכל דבר, החל מחימום ובישול ועד לחשמל וייצור חשמל.
רוסיה מספקת לגוש 40% מייבוא ​​הגז הטבעי שלה, ובמדינות כמו גרמניה, נתון זה מגיע ל-60%.
התנאים: בהערות בעקבות ביקורו באיראן, ולדימיר פוטין אמר שגזפרום (OTCPK:OGZPY) - בעלת מניות הרוב של מפעיל הצינור - "מילאה תמיד את התחייבויותיה", אך הזהיר כי הסנקציות עלולות להשפיע על העברות עתידיות.
הוא התייחס ספציפית לטורבינה שעוברת תיקונים בקנדה (שהטילה קנסות על מוסקבה) וטורבינה נוספת שתעבור לתחזוקה ב-26 ביולי.
הזרימות עלולות לרדת לכ-20% מהקיבולת אם הטורבינה לא תוחזר בקרוב, אבל גורמים אירופאים דחו את ההסבר כעילה לזרוע הרס כלכלי ביבשת.
"זה ברור לחלוטין שמוסקבה מקצצת את האספקה ​​מסיבות גיאופוליטיות", הצהיר טים אש, אסטרטג בכיר ב"ניהול נכסים בלוביי". "היא רוצה ליצור משבר גז אירופאי בחורף הקרוב כדי להביא את אירופה על ברכיה לנקודה שבה היא מצמצמת את התמיכה באוקראינה".
המחסור בגז כבר ערער את האירו, שנמצא כעת בשוויון עם הדולר, והוסיף לסיכונים של מיתון אירופי הממשמש ובא. במקביל, הנציבות האירופית פרסמה היום תוכניות ללחוץ על ממשלות להגביר את הקמפיינים שלהן לחיסכון באנרגיה.

נתונים כלכליים היום: מכירות בתים קיימים לחודש יוני, ומלאי נפט גולמי בארה"ב

דוחות כספיים במרכז: TSLA, ABT, CCI, LVS, NDAQ, UAL

בברכה,

צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il