TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סייב פודס SVFD שיתוף פעולה חדש במרוקו

null, 18/7/22
שלום לכולם,

סייב פודס קופצת במסחר סבב 10% לאחר שהודיעה היום על התרחבות עולמית עם כניסה לשותפות חדשה עם Korair בשת"פ עם קבוצת Accentis אשר תציג את מוצרי Save Foods במרוקו.

מרוקו היא יצואנית גדולה של פירות וירקות ברחבי העולם, כשכ-60% מהיצוא החקלאי שלה מגיע לאיחוד האירופי.

שאריות חומרי הדברה הן אחד האתגרים העיקריים של סחר חקלאות עולמי. השוק האירופי הינו בעל הרגולציה ההדוקה בעולם בנוגע לשימוש בחומרי הדברה.

מכירת פירות וירקות המיוצאים ממרוקו לאיחוד האירופי קבעו שיאים חדשים בשנת 2020 אשר ייצאה מרוקו לאיחוד האירופי 793 מיליון ק"ג של ירקות בשווי 972 מיליון יורו ו-651 יורו. מיליון קילוגרמים של פירות בשווי 961 מיליון יורו.

שימוש בטיפולים של סייב פודס המפחיתים את השימוש בחומרי הדברה יוסיף ליצואנים מרוקאים שכבה נוספת של ביטחון להיכנס בשערי אירופה

דן שטיבל, מנכ"ל Save Foods ltd, מסר: "החמרת התקנות העולמיות, בעיקר באיחוד האירופי, הקשורות לבטיחות מזון והבטחת איכות מובילה להתעניינות גוברת במוצרי Save Foods בעולם. מדינות ייצוא גדולות, כמו מרוקו, מחפשות פתרונות חדשים כדי לתת מענה לדינמיקת השוק המשתנה ולעמוד טוב יותר בקריטריונים ובצרכים של הרגולציה של הלקוחות. עמידה בקריטריונים לרגולציה היא גורם "חובה" ליצואני תוצרת", . מר שטיבל המשיך ואמר "יתר על כן, חיי המדף המורחבים שמספקים טיפול הגנת היבול האקולוגי של Save Foods מציעים למגדלים, קמעונאים וצרכנים חלון רחב יותר לשינוע, למכור, לאחסן ולצרוך תוצרת. הטיפולים של Save Foods אינם רעילים וקלים ליישום, והם לא רק מאריכים את חיי המדף, אלא מספקים רמה גבוהה של בטיחות מזון המועילה לצרכנים. הפסדים לאחר הקציר במרוקו מוערכים בין 20 ל-40%.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il