TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק

null, 12/7/22
שלום לכולם,

השוק נפתח לאחר דיווח פפסיקו PEP אשר עמדה בציפיות ואף העלתה תחזיות להמשך השנה
חברות רבות הורידו את הציפיות לרבעון, אבל המשקיעים עדיין בספק לגבי האם הם יצליחו לעמוד בציפיות, וחשוב מכך, מה הם יגידו על התחזית לטווח הקרוב על רקע עליית הריבית ותנאים מאתגרים, בהינתן מחירי הדלק ועלויות תשומה אחרות.
הדוחות הקרובים יהיו הפתיח שיכול לאותת כיצד האינפלציה משפיעה על העסקים
עלייה בחששות האינפלציה לקראת נתוני מדד המחירים לצרכן (CPI) מחר.

הרווחים השנתיים המצטברים של S&P צפויים לגדול ב-5.7% ירידה מהתחזית של 6.8% בתחילת הרבעון.

הביטקוין נסחר מתחת ל-20,000 דולר בלילה. מטבע האירו בשפל ובדיוק בשווי של הדולר.

שוקי המניות ירדו בעקבות הסיכוי להידוק נוסף של הבנק המרכזי ודאגות לבריאות הכלכלות ברחבי העולם. הנפט בירידה בעקבות התעוררות הקורונה בסין שגם מוסיפה לחששות לגבי האטה כלכלית עולמית, כאשר סוכנות האנרגיה הבינלאומית הזהירה שהגל הגרוע ביותר של משבר האנרגיה עשוי להיות לפנינו. כמה ערים סיניות נכנסות לסגר כדי לנסות לעצור את התפשטות גלהקורונה, קרוב ל-30 מיליון אנשים נמצאים כעת תחת הגבלות תנועה כלשהן.

מדד המחירים לצרכן בארה"ב צפוי להראות צמיחה שנתית של 8.8%, עלייה מהנתון של מאי של 8.6%, המונע בעיקר על ידי עליית מחירי הגז ועלות האנרגיה. עלייה כזו עשויה להצביע על עלייה משמעותית נוספת של הפדרל ריזרב בהמשך החודש, בהמשך לעלייה של 0.75% של יוני.

טוויטר TWTR תישאר בפוקוס כשהמשקיעים מחפשים לראות מה יעשה מועצת המנהלים של פלטפורמת המדיה החברתית במאבק מול אילון מאסק, המיליארדר שרוצה כעת להתרחק מהצעת ה-"take-private" שלו בסך 44 מיליארד דולר.

גאפ GPS בפוקוס לאחר שקמעונאית הבגדים אמרה שהמנכ"לית סוניה סינגל תתפטר לאחר קצת יותר משנתיים בתפקיד, כשהחברה נאבקת בביקוש חלש.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il