TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירה לפתיחת השבוע בוול סטריט

null, 11/7/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

המשקיעים חוגרים את חגורות הבטיחות כשהם מתכוננים למסחר פרוע בשבוע הקרוב.
התנודתיות צפויה לשלוט גבוה עקב שילוב של אינדיקטורים כלכליים, הכוללים מכירות קמעונאיות ומדד מחירים לצרכן וגם עונת הרווחים לרבעון השני תתחיל, כאשר חברות עשויות להציג עלויות תשומות גבוהות יותר והוצאות צרכניות איטיות יותר שעלולות להכביד על התחזית לקראת המחצית השנייה של 2022.

השווקים הגלובליים גולשים על רקע החששות לגבי הכלכלה העולמית על רקע ערים סיניות מרובות שהחמירו את ההגבלות על נגיף הקורונה בסוף השבוע על רקע עלייה במספר המקרים

עונת הדוחות הכספיים יוצאת לדרך עם דוחות רווחים שיגיעו מפפסיקו (PEP), דלתא איירליינס (DAL) וטייוואן סמיקונדוקטורס (TSM)
לאחר מכן גל דוחות מבנקים גדולים כמו ג'יפי מורגן צ'ייס (JPM), וולס פארגו (WFC) ), יו.אס בנקורפ (USB) ואחרים.
המשקיעים במגזר הבנקאי יצפו כדי לראות אם הירידה בגיוס משכנתאות מתקזז על ידי הכנסות גבוהות יותר מקווי אשראי.

אמזון פריים דיי: צרכנים יעמדו למבחן בשבוע הבא כאשר אמזון (AMZN) תערוך את אירוע הפריים דיי של יומיים, טרגט (TGT) תערוך את אירוע יום הדילים בן שלושה ימים שלה
בסט ביי (BBY) יקיימו את יום שישי השחור בסיילים ביולי, מייסי'ס (M) עורכת אירוע בלאק פריידי ביולי ו- וולמארט (WMT) כבר מציעה הנחות משמעותיות.

מאוד ייתכן כי זה מה שיביא את הגל העולה עליו מדבר מייקל ברי אשר יראה שיפור בסנטימנט הצרכנים, אך ללא מחסנים עמוסי מלאי והנחות הנתונים החלשים יחזרו לקראת סוף השנה במחצית הראשונה של 2023.

השבוע הקרוב שוב מרכזי ביחס לאינפלציה, כאשר דו"חות המחירים לצרכן ומחירי היצרן יתפרסמו.
דוח מדד המחירים לצרכן צפוי להראות עלייה של 1.0% מחודש על פני חודש ועלייה של 8.7% משנה לשנה.
מדד הליבה צפוי להישאר יציב לעומת החודש הקודם עם עלייה של 0.6%.
דוח מדד מחירי היצרן צפוי להראות עלייה של 0.8% מחודש שעבר זה החודש השני ברציפות, בין היתר בשל מחירי האנרגיה החזקים.

דלתא אייר ליינס (DAL) פותחת את עונת הרווחים של מגזר התעופה עם הדו"ח שלה שיגיע ב-13 ביולי.
הצפי הוא שדלתא תפיק הנחיה בקצה התחתון של הטווח הקודם שלה עקב בעיות תפעוליות ולחצי עלויות .
בכל הענף, הנתונים האחרונים לא הצביעו על בעיות משמעותיות בביקוש,.

פפסיקו אמורה לדווח על רווחי הרבעון השני היום בהתאם לציפיות הקונצנזוס להכנסות של 19.5 מיליארד דולר ורווח למניה של 1.74 דולר.
החברה עשויה להיות מעוניינת לבצע רכישה של שחקן משקאות נוסף קטן יותר כדי לבנות על רקורד רכש מוצלח שכלל רכישות כמו סודהסטרים ורוקסטאר אנרג'י בשנים האחרונות.

סאגת אילון מאסק-טוויטר (TWTR) נכנסה להילוך גבוה בסוף השבוע לאחר שהאיש העשיר בעולם החליט לחזור בו מהרכישה של 44 מיליארד דולר.
להתרחק מהעסקה לא יהיה קל, שני הצדדים מסדרים את הצוותים המשפטיים שלהם בזמן שהם מתכוננים לקרב.
טוויטר (TWTR) שכרה את משרד עורכי הדין במשקל כבד, Wachtell, Lipton, Rosen & Katz, בעוד מאסק הביא את קווין עמנואל Urquhart & Sullivan, שהוביל בהצלחה את הגנתו נגד תביעת ההשמצה ב-2019.
הסוגיות העומדת על הפרק
האמונה של אילון שטוויטר (TWTR) לא עשתה מספיק כדי לטפל בעניין של חשבונות מזויפים, ספאם או בוטים בפלטפורמה שלה. בהגשה ל-SEC, נציגי מאסק אמרו כי למרות מה שטען, נראה כי טוויטר (TWTR) "הציגה מצגים כוזבים ומטעים עליהם הסתמך מר מאסק בעת התקשרות בהסכם המיזוג".
בנוגע לבקשותיו של אילון לבהירות סביב סוגיית הבוטים, טוויטר (TWTR) "דחתה אותן מסיבות שנראות לא מוצדקות, ולפעמים טענה להיענות תוך שהיא מוסרת למר מאסק מידע חלקי או בלתי שמיש [שפחות מ-5% מהמידע שלו סך כל חשבונות המשתמש היו ספאם."
"זהו תרחיש אסון עבור טוויטר והדירקטוריון שלה", ציין אנליסט דן איבס ב-Wedbush Securities. "כעת, החברה תיאבק במאסק במאבק בית משפט ממושך כדי להחזיר את העסקה ו/או לקבל את דמי ביטל העסקה של מיליארד דולר, לכל הפחות."
מניית טוויטר (TWTR) צנחה ב-7% נוספים בסחר לפני השוק לסביבות 34 דולר, 37% נמוך ממחיר ה-54.20 דולר למניה של הסכם הרכישה המקורי של מאסק באפריל.
האם מאסק יורה כדי לקבל מחיר נמוך יותר עבור העסקה על סמך "השפעה שלילית מהותית"? עדיין נותרת השאלה העיקרית.

החששות האנרגטיים באירופה הולכים ומחריפים מיום ליום, כאשר רוסיה המחוזקת מסוגלת לסחוט את הגוש על הסנקציות הכבדות והתמיכה באוקראינה.
מוסקבה מספקת לאיחוד האירופי 40% מייבוא ​​הגז הטבעי, ובמדינות כמו גרמניה, נתון זה מגיע ל-60%. הגז הטבעי משמש לחימום ובישול וכן לייצור חשמל וכוח לתעשייה כבדה.
רוסיה צמצמה את הקיבולת לגרמניה דרך Nord Stream 1 ב-40% במהלך השבוע האחרון, בדיוק בזמן שהמדינה ניסתה למלא את האחסון שלה לפני החורף.
השיבוש נוסף יפגע בצינור החשוב במהלך 10 הימים הקרובים (כאשר עבודות תחזוקה שנתיות יתקיימו מ-11 ביולי עד 21 ביולי).
גרמניה ומדינות אחרות באיחוד האירופי חוששות שהקרמלין עלול להאריך את ההשבתה עקב המלחמה באוקראינה, או אולי אפילו לסגור את הברזים לתמיד.
"בהתבסס על הדפוס שראינו, זה לא יהיה מאוד מפתיע עכשיו אם יימצא איזה "פרט קטן וטכני" ואז הם יוכלו להגיד 'עכשיו אנחנו לא יכולים להפעיל את הצינור יותר'", כך שר הכלכלה הגרמני רוברט. האבק.
גרמניה פתחה מחדש כמה תחנות כוח פחמיות כדי לחזק את האספקה, כאשר החוזים העתידיים על הגז הטבעי של ה-TTF ההולנדי, אמת מידה אירופית, עלו ביותר מ-400% בשנה האחרונה.
ישנם צינורות גז טבעי גדולים אחרים העוברים מרוסיה לאירופה, אך הזרימות יורדות בהדרגה עקב מריבות על תשלומי הרובל והפרעה מדווחת של כוחות רוסים.

מדווחות עיקריות השבוע:

יום שני - Greenbrier (GBX), PepsiCo (PEP), PriceSmart (PSMT).
יום שלישי - AngioDynamics (ANGO).
יום רביעי, - Delta Air Lines (DAL) ,FASTenal (FAST).
יום חמישי - Taiwan Semiconductor (TSM), JPMorgan Chase (JPM), Morgan Stanley (סימול:MS) CONAGRA (CAG).
יום שישי - PNC Financial (PNC), BlackRock (סימול:BLK), Citigroup (C), PNC (PNC), State Street (STT), Wells Fargo (WFC), U.S. Bancorp (USB) ,UnitedHealth (UNH).

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il