TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 2/6/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים חיוביים צפויה פתיחה ירוקה

טכנית רמת התמיכה שלנו 4115 נבחנת בדקדקנות וניכר מאבק הקונים והמוכרים
טכנית אם נסגור יום ירוק נוכל לראות שפלים עולים על הגרף לאחר שני שיאים עולים מה שיכול לרמז על היפוך המגמה השלילית לחיובית.

כלכלית נתוני אינפלציה המשפיעים על הריבית כמובן במרכז, היום תביעות ראשוניות לדמי אבטלה, מלאי נפט גולמי, פגישת אופק+ומדד התעסוקה של ADP

המשקיעים בעיקר מצפים לנתוני ה CPI מדד המחירים לצרכן בשבוע הבא

הנפט נסחר בירידות על רקע דיווח של פיינשל טיימס כי סעודיה עשויה להגביר את הייצור אם התפוקה הרוסית תרד (פגישת אופק+ מתקיימת היום).
מנגד מנכ"ל ג'י.פי מורגן, ג'יימי דימון, המודאג מהידוק כמותי ומהמלחמה באוקראינה והשפעתה על סחורות, אמר שהנפט עשוי להגיע ל-150 או 175 דולר לחבית.
מוקדם יותר השבוע, מנהיגי האיחוד האירופי הסכימו לאסור 90% מהנפט הרוסי עד סוף השנה כחלק מחבילת הסנקציות השישית של הגוש על מוסקבה.

במרכז מניית מטא META לשעבר FB אשר ירדה אתמול לאחר התפטרותה של שריל סנדברג, אחת הנשים החזקות בעולם העסקים, אשר עוזבת את תפקיד ה-COO שלה ב-Meta Platforms (FB), וסוגרת קריירה בחברה שעזרה לשנות את המדיה החברתית. בתפקיד, היא הייתה סגניתו של מארק צוקרברג, כשהשניים הופיעו לעתים קרובות יחד בכנסים בתעשייה ובאירועים מתוקשרים.
חוויאר אוליבן יחליף אותה כמנהל התפעול, לאחר שבילה 15 שנים בחברה ולאחרונה שימש כמנהל צמיחה ראשי.

קריפטו
מטבע סולנה SOL ירד ב-9.9% ל-40.17 דולר לאחר שסבל מהפסקת מסחר שעצרה עסקאות במשך כארבע וחצי שעות. ההפסקה נגרמה על ידי באג בתכונת "עסקאות שאינן מתמשכות" של הרשת. זה הוביל ל"אי-דטרמיניזם כאשר צמתים יצרו תוצאות שונות עבור אותו בלוק, מה שמנע מהרשת להתקדם", לפי הפוסט של סולנה בטוויטר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il