TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 1/6/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים\ללא שינוי
עוד יום מבחר לרמת 4115 אשר צריכה כעת לאשר כי היא משמשת כתמיכה

תשואות האוצר סיימו את אתמול בעליות חדות אך עדיין רשמו ירידות חודשיות המונעות מהאינדיקציות לכך שהאינפלציה בארה"ב אולי הגיעה לשיא.
התשואה ל-10 שנים עומדת על 2.89% לאחר שהגיעה לשיאים של מעל 3.2% מוקדם יותר החודש.
יחד עם זאת החשש מפני האינפלציה הגואה ומיתון פוטנציאלי מעבר למה שנצפה על ידי הפדרל ריזרב עדיין בשטח תחילתו של הידוק כמותי כביכול מתחילה היום כאשר הפד נותן לאגרות החוב לפרוע ממאזנו של 9 טריליון דולר.
שרת האוצר ג'נט ילן, שכיהנה בעבר כיו"ר הפד תחת ממשל אובמה, הודתה כי היא "טעתה לגבי המסלול שהאינפלציה תעבור" ושזה לא יהווה בעיה ארוכת טווח. "היו זעזועים בלתי צפויים וגדולים לכלכלה שהעלו את מחירי האנרגיה והמזון, וצווארי בקבוק באספקה ​​שהשפיעו קשות על הכלכלה שלנו", אמרה ילן ל CNN. "בזמנו לא הבנתי עד הסוף, אבל אנחנו מזהים את זה עכשיו".
המניות אירופה נאבקו על כיוון על רקע אינפלציה מתמשכת ועליית מחירי הנפט לקראת ישיבת שרי אופק+ על מדיניות האספקה ​​של הקבוצה.

סיום הסגר בשנחאי: העיר המונה 25 מיליון בני אדם יוצא מסגר של יותר מחודשיים (אמור היה להימשך במקור תשעה ימים)
סין נותרה אחת המדינות היחידות בעולם שעדיין נוקטות באסטרטגיה של סגרים, מנהיג המפלגה הקומוניסטית שי ג'ינפינג אמר שהיא נחוצה כדי להציל חיים ולהגן על מערכת הבריאות.
מאות אלפים עדיין נשארו נעולים בבתיהם ותושבי שנגחאי חוששים שההגבלות יוכלו לחזור. בעוד שננקטים צעדים לקראת פתיחה מחדש, הדברים עדיין רחוקים מלהיות נורמליים עם מחסומים ומרכזי הסגר. החנויות אינן פועלות בתפוסה מלאה, אסור לסעוד בפנים, תיאטראות וחדרי כושר נותרו סגורים ורוב הילדים עדיין לומדים באינטרנט.
תושבי שנגחאי יצטרכו לקבל בדיקת קורונה שלילית כל 72 שעות כדי לנסוע בתחבורה ציבורית ולהיכנס למקומות ציבוריים וכמובן להשאר בבידוד במידה של בדיקה חיובית. כל תושב הנוסע לעיר אחרת בסין עומד גם הוא בפני הסגר של בין 7-14 ימים בשובו.
הפעילות העסקית והייצור בסין התאוששו במקצת במאי, אך אנליסטים רבים צופים כי הכלכלה תתכווץ ברבעון השני.
"הביקוש האיטי לאשראי מצביע על החמרה בציפיות בקרב גופי שוק והאטה בהתרחבות העסקית", הוסיף שינג ז'אופנג, אסטרטג בכיר בסין בקבוצת הבנקאות אוסטרליה וניו זילנד.

מניה במרכז: סיילספורס CRM
אופטימיות מסוימת בדוחות הכספיים נראתה כאשר מניות סיילספורס זינקו בכמעט 9% בעקבות סדרה של תוצאות מרשימות ברבעון הראשון.
זוהי הבעת אמון גדולה למגזר הטכנולוגי המוכה, הנתונים גם הקלו כמה חששות לגבי הביקוש לתוכנה עסקית והשקעה כוללת בטכנולוגיה דיגיטלית בעידן שלאחר המגפה.
לפי המספרים: הרווח המתואם למניה הגיע ל-0.98 דולר לעומת תחזית האנליסטים של 0.94 דולר למניה. ההכנסות זינקו ב-24% ל-7.4 מיליארד דולר, עלייה מ-5.96 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-30 מיליון דולר מעל להערכות הקונצנזוס.
ברט טיילור מנכ"ל משותף: "המוצרים שלנו רלוונטיים מתמיד. מגמות הטרנספורמציה הדיגיטלית שהואצו במהלך המגיפה נעות במלוא הקיטור".
דבר אחד שמשפיע על סיילספורס הוא שערי המטבע שחיזקו את הדולר האמריקאי. "ייתכן שלדולר אפילו היה רבעון חזק יותר מאיתנו", הוסיף בניוף לאחר התוצאות.
סיילספורס מקצצת את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לטווח של 31.7-31.8 מיליארד דולר, מהערכה מוקדמת של 32-32.1 מיליארד דולר.
יחד עם זאת, הסוחרים נשארו ממוקדים בהנחיית הרווחים החדשה, שרואה ל-2022 רווח למניה של 4.74-4.76 דולר, עלייה מטווח של 4.62-4.64 דולר שניתן ברבעון האחרון.

היום נתונים כלכליים: מדד ISM במגזר הייצור, משרות פתוחות ותעסוקה
המשך בחינה קפדנית של המשקיעים על הנתונים בכדי לזהות את כיוון האינפלציה והערכה כיצד יגיב הפד לנתונים

שימו לב:
סימול פייסבוק\מטא משתנה רשמית ל - META במקום FB
אמזון AMZN אישרה סופית את הפיצול של 1 ל 20 וכן מעדכנת על עליה בקצב חיבור מנויים חדשים
עקב כך עלתה אתמול כ 4.4% וכן נראית חיובית בטרום המסחר

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il