TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפתיחת השבוע

null, 18/4/22
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים קלות, צפויה פתיחה שלילית.

הסוחרים חוזרים מסוף השבוע של החג לאחר שה-S&P סיים את השבוע בירידה של 2.1%, והנאסד"ק מאבד 3% (שניהם יורדים שבוע שני ברציפות). עלייה בתשואות האג"ח האינפלציה והציפיות להעלאת הריבית על ידי הפד מעיבות על שוק המניות. המשקיעים ממשיכים לשקול את הסיכוי להידוק מדיניות מהיר יותר על ידי הפדרל ריזרב.
גולדמן זאקס אמרו היום כי האיתות של הפד על הריבית, שכנראה יספקו עוד שבע או שמונה העלאות ריבית השנה, העלה את הסיכויים למיתון בטווח הקרוב לכ-35%. התחזיות למיתון הולכות וגדלות כאשר הפד מנסה לנהל משא ומתן על "נחיתה רכה" עבור הכלכלה בתקופה שבה האינפלציה נמצאת ברמה שלא נראתה מזה ארבעה עשורים. דויטשה בנק היה הבנק הגדול הראשון בוול סטריט שחזה מיתון, ואמר שמיתון בסוף 2023 היא הנחת הבסיס שלהם. אסטרטג המניות של וולס פארגו, כריס הארווי, אמר בשבוע שעבר כי סביר להניח שהסטגפלציה (אינפלציה גבוהה+צמיחה איטית) תגבר .

בשבוע שעבר השווקים באסיה ירדו לאחר שסין דיווחה על תמ"ג שנתי של 4.8% ברבעון השני, שהתעלה על הציפיות, אך עדיין רחוק מיעד הצמיחה של 5.5%. מדד הניקיי יותר מ-1% ל-26,799, מדד שנחאי ירד בכ-0.5%. באירופה, שוקי המניות נותרו סגורים לרגל חגים (יפתחו מחר).
מחירי הגז הטבעי בארה"ב זינקו לרמה הגבוהה ביותר מזה למעלה מ-13 שנים, כאשר הביקוש האיתן בוחן את יכולתם של חברות הקידוח להרחיב את האספקה.
מחירי הזהב הגיעו לרמות הגבוהות ביותר שלהם מאז אמצע מרץ, והתקרבו ל-2,000$ לאונקיה, כאשר החששות האינפלציוניים הגוברים ואי הוודאות סביב הסכסוך בין רוסיה לאוקראינה מפחיתים את סנטימנט הסיכון ומניעים את המשקיעים לבטיחות המתכת הצהובה.
מחירי הביטקוין בירידה של כ-3.5% מתחת ל-39,000 דולר והאיתריום יורד ב-4% ל-2,900 דולר.

רוסיה תוקפת את לבוב, דווח כי שישה בני אדם נהרגו כאשר רוסיה תקפה בעיר לבוב שבמערב אוקראינה. בינתיים, עיר הנמל מריופול נראתה עומדת ליפול לידי הכוחות הרוסיים לאחר שהאוקראינים סירבו להיכנע במועד האחרון שנקבע על ידי רוסיה.

החל מהיום ה-CDC משנה את מערכת הקורונה והנסיעות - ההשפעה הגדולה ביותר היא שפחות מדינות יסווגו בסופו של דבר תחת הרמה הגבוהה ביותר.

מדינות הרשומות תחת רמה 4 - הרמה הגבוהה ביותר - נחשבות על ידי ה-CDC כבעלות רמה גבוהה מאוד של שכיחות נגיף הקורונה ויש להימנע מהן על ידי כל הנוסעים, גם אם מחוסנים לחלוטין ומקבלים בוסטר.
הסוכנות אמרה כי רמה 4 תישמר רק ל"נסיבות מיוחדות, כגון מסלול מקרי הסלמה מהיר או ספירת מקרים גבוהה במיוחד, הופעת גרסה חדשה של דאגה, או קריסת תשתית שירותי בריאות".

מניות במרכז:
TSLA - טסלה ההופכת למניה המדוברת ביותר בוול סטריט, על רקע המגעים של אילון מאסק לרכישת טוויטר TWTR וכן על רקע דיווח כספי ביום רביעי וחזרת המפעל בסין לייצור מלא.
NFLX - נטפליקס אשר תדווח מחר, נמצאת ב 50% מתחת לשיא כל הזמנים
הערכות הקונצנזוס של האנליסטים מצפות כי נטפליקס תוסיף כ-2.51 מיליון מנויים ברבעון הראשון, מה שיסמן את המינימום מאז הרבעון השני של 2021. זה יביא את סך המנויים של נטפליקס לקצת פחות מ-225 מיליון. ברבעון המקביל אשתקד, גדלו המנויים בכמעט 4 מיליון.
למרות שנטפליקס כבר ראתה את צמיחת המנויים מואטת בחדות משיא של עידן המגיפה, יציאת ענקית הסטרימינג מרוסיה בתחילת מרץ אמורה גם לתרום עוד יותר להאטה. החברה שבסיסה בקליפורניה, השעתה את הפעילות ברוסיה ב-6 במרץ בגלל הפלישה של המדינה לאוקראינה, ומאז, האנליסטים קיצצו עוד יותר את הערכות המנויים שלהם.
NIO - אחת מיצרניות הרכב בסין שהושפעו מהסגרים שהופעלו כדי לטפל בעלייה במקרי הקורונה. דווח שחוזרת לייצר לאחר עצירת המפעל, אך המניה לא מגיבה בחיוב.
BAC - בנק אוף אמריקה, דיווחה היום, עומדת בצפי, עוד ידווחו צ'ארלס שוואב SCHW
JNJ - לקראת דוחות כספיים מחר
BABA - עליבאבא ממשיכה במסע הצניחה מטה

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il