TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ועסקאות פתוחות

צוות אקטיב בית השקעות, 26/4/21

שלום לכולם,


המדדים החשובים בארה"ב נסחרים  באזור רמות השיא ונראה שהם מחפשים כיוון להמשך הדרך. באופן כללי ניתן לומר שמניות הערך ומניות הכלכלה המסורתית הובילו את גל העליות האחרון כאשר מניות הטכנולוגיה השתרכו קצת מאחור. בשבועיים האחרונים המדדים ניסו פעמיים לרדת אך נעצרו ויצרו אזור תמיכה כפי שמוצג בגרפים המצורפים).


בשלב זה אנחנו עדיין יושבים על הגדר בהמתנה להחלטת השוק על הכיוון להמשך. במידה ושלושת המדדים החשובים (S&P500 , NASDAQ 100, Dow Jones ) יפרצו את רמות ההתנגדות הנוכחיות, הנחת העבודה שלנו תהיה שגדלה ההסתברות לגל עליות נוסף ונחפש להיכנס לעסקאות רכש (לונג).






צריך לזכור שאנו בעיצומה של עונת הדוחות, ועד כה מרבית החברות הגדולות דיווחו על ביצועים טובים וצפי חיובי לעתיד הקרוב. בנוסף, המשקיעים צופים את המשך ההתאוששות הכלכלית בארה"ב, בעיקר בעקבות מסע החיסונים המוצלח שעדיין נמצא בעיצומו וצפוי לסייע לכלכלה הגדולה בעולם לחזור למסלול הצמיחה כפי שמשתקף לאחרונה בנתונים הכלכליים הטובים שמתפרסמים בארה"ב.


מצד שני, רמות המחירים הנוכחיות של מניות רבות כבר מגלמים כיום את הציפיה להמשך ההתאוששות הכלכלית בארה"ב. בנוסף, נראה ששוק המניות האמריקאי מתעלם בשלב זה מהעלאת המיסים המתוכננת של ממשל ביידן.


 


אנו עוקבים כעת אחר מספר מניות לעסקאות רכש (לונג) ומספר עסקאות אפשריות לעסקאות מכירה בחסר (שורט). לאחר שנבין לאן השוק ממשיך בהסתברות גבוהה נכנס לעסקאות המתאימות בתזמון מתאים.


עסקאות פתוחות:


מניות הביטקוין: MARA ו-RIOT


מניות מאוד תנודתיות אשר מושפעות ישירות משינויי המחירים של הביטקוין. קנינו את המניות באזורי התמיכה מתוך הנחה שמחיר הביטקוין ימשיך לעלות. תכנית העבודה המקורית היתה לנהל את העסקאות באמצעות סטופ עוקב מתוך כוונה לנצל את המשך מגמת העלייה בביטקוין.


כיום אנו רואים שהביטקוין נמצא באזור דשדוש ומתקשה בשלב זה להמשיך ולעלות לשיאים חדשים. סוחרים אשר מעוניינים להקטין את הסיכון הגבוה בעסקאות אלו, יכולים לממש חצי מהכמות או לסגור את העסקאות באזור ה-10% רווח אם וכאשר הביטקוין יגיע שוב לאזור ה-56,000$.


PSQ ו-SH


קרנות שורט רגילות על מדדי הנסדק 100 וה- 500 S&P. נכנסנו למדדים כהגנה למקרה והשווקים יתקנו לאחר גל העליות האחרון. במידה ונגיע למסקנה שהשווקים רוצים להמשיך לעלות נסגור את העסקאות בהפסד קטן ונחפש להיכנס לעסקאות רכש במניות נוספות.


BGS


נכנסנו לעסקת מכירה בחסר במחיר של 31.73$. בשבועיים האחרונים נראה שהמניה מנסה לייצר אזור תמיכה ברמות המחיר של 29.5$. במידה והשווקים יעלו ונראה שאזור התמיכה מחזיק נשאף לסגור את העסקה ברווח קטן.


 


בברכה,


צוות אקטיב



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il