","3018","jpg","24","-1","-1","0","","80","","0","2439464","24/04/2024 16:56:08"),new Message("2439490","2439480","אני חושב שאני מבין איפה הבעיה. ","24/04/24 10:23","עמי 62","ההודעה נערכה ע"י עמי 62 בתאריך 24/4/2024 10:28
פשוט. השנה היא תפיק 80-87 אלף בממוצע (בגלל שהמיזוג מתרחש באמצע השנה)
ואח"כ ההפקה תהיה 100-110 ליום (בשנה קלנדרית מלאה)
","3018","","24","-1","-1","0","","82","","0","2439464","24/04/2024 16:56:08"),new Message("2439554","2439480","סה אורמ שלא תהיה פגיעה גדולה מידי בדיבידנד מבחינת דלק ","24/04/24 14:22","בדרך אל הפנסיה","ההודעה נערכה ע"י בדרך אל הפנסיה בתאריך 24/4/2024 14:24
אמנם זה כ52.7% מהדיבידנד במקום איזור 89%, אבל זה מתוך סכום גדול יותר.
סה"כ לדלק יועברו ב2024 ו2025 איזור 75% ממה שתוכנן ל2024, ועל פניו נראה שזה דיבידנד עם אופק ארוך (כתלוי כמובן במה יקרה עם המיסוי, מה יהיו מחירי האנרגיה, כמה פיתוחים יהיו וכו' וכו').
אני חושב שאולי זו לא העסקה הכי בומבה בעולם (במיוחד ביחס למציאות המטורפות שמצאו באיזורי הקורונה), אבל היא הכרחית כמעט, בשביל הצמיחה של איתקיה, וטובה יותר מסטגנציה, שלא לומר נסיגה בהפקה.