TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

המלחמה על הבית – מיגור הטירור החמאסי ואיומייו . שוק ההון והכלכלה תומכים בהצלחת צה"ל

המלחמה על הבית – מיגור הטירור החמאסי ואיומייו . שוק ההון והכלכלה תומכים בהצלחת צה"ל


חמאס לוחם את מלחמת הדת המעוותת שלו. אין דבר וחצי דבר לרצח ילדים,נשים וטף כל קשר להקמת מדינה אלא לעיוורון דתי בלתי נשלט. מי שכל מאווייו לבנות כלי משחית- אינו רוצה,אינו יכל ואף אינו ראוי להקים מדינה. כל ענייניו- טרור בלבד. כשעם ישראל יוצא להגן על ביתו,כל שכן במלחמת אין ברירה,שוק ההון וכלכלה הנם גורם משני שיש להתחשב בו. יתרה מכך,שוק ההון והכלכלה צריכים לתת תמיכה אדירה לצה"ל,כדי שהוא יעשה מלאכתו על הצד הטוב ביותר,וישכין בטחון לזמן ארוך לכל תושבי ישראל בכל מקום ומקום. התשובה המנצחת לטירור החמאסי מעזה הנה קודם כל- המשך החיים הרגילים של העורף בכלל,ושל הכלכלה ושוק ההון בפרט,המהווים את הדלק לצמיחה ופריחה של מדינת ישראל והחיים בה.
יעקב מישל | 22/7/14, 00:00
השבת הבטחון לכל תושבי ישראל והסרת האיום מעליהם,ולו לתקופה ארוכה מאד-זאת צריכה להיות ,לעניות דעתי,המטרה העיקרית של המלחמה על הבית, במלחמת אין ברירה מול החמאס,עזה,יולי 2014

להשגת המטרה,מלחמה זו עלולה להמשך עד חודשיים ימים.
כמות הרקטות הנמצאת היום בידי החמאס,יכולת הייצור שלהן וכמות הרקטות ליום שהחמאס יורה על ערי ישראל,כמו כמות המנהרות המתגלות חדשות לבקרים במלחמה זו-צה"ל צריך לפחות כחודשיים ימים כדי להרוס אותן.

חמאס לוחם את מלחמת הדת המעוותת שלו.
אין דבר וחצי דבר לרצח ילדים,נשים וטף כל קשר להקמת מדינה אלא לעיוורון דתי בלתי נשלט.
מי שכל מאווייו לבנות כלי משחית- אינו רוצה,אינו יכל ואף אינו ראוי להקים מדינה.
כל ענייניו- טרור בלבד.
כל עוד ישנו אדם המאמין בדת מעוותת שכזו-עלינו לעמוד על המשמר ולהלחם באלה שמנסים להגשימה ולהרוס את כלי המשחית,אנשיו וארגונו, שחמאס בנה וגייס, כדי להשמיד את העם היושב במדינה היהודית הדמוקרטית.
החמאס,נאמן לאמנתו ואמונתו-תורתו,גייס את כל משאביו כמו שהוא גם שיעבד אל כל תושבי עזה,לבנות ארגון ואמצעים להשמדת העם היושב בציון:

" אין פתרון לשאלת פלסטין אלא בג'יהאד.
בחסות האסלאם יכולים בני שלש הדתות – האסלאם, הנצרות והיהדות – לדור בכפיפה אחת בביטחון
ובשלום. לא ייתכנו ביטחון ושלום אלא בחסות האסלאם.
פתרונות של שלום וועידות בינלאומיות, עומדים בסתירה לעקרונותיה של תנועת ההתנגדות האסלאמית.
אין פתרון לשאלת פלסטין אלא בג'יהאד ."

"חמאס הנו ארגון/תנועת טרור אסלאמיסטית-סונית פונדמנטליסטית פלסטינית, שמטרתה על פי אמנת חמאס: הקמת מדינה פלסטינית אסלאמית תיאוקרטית בשטחי ארץ ישראל, שכוללים הן את שטחי מדינת ישראל (למעט רמת הגולן) והן את שטחי יהודה, שומרון וחבל עזה, תחת המוטו: "אללה הוא תכליתה, הנביא הוא דמות המופת שלה, הקוראן הוא החוקה שלה, מלחמת הקודש היא דרכה, והמוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה."

יעדי חמאס נגזרים מיעדי "האחים המוסלמים". החידוש שבתפיסת חמאס הוא שילוב התפיסה התאולוגית המוסלמית במסגרת המאבק הלאומי הפלסטיני. חמאס גורסת כי מדינת ישראל (או כהגדרתה, "הישות הציונית") היא ישות מלאכותית, שהיא פרי של כיבוש, עושק וגזל. בראיית חמאס, כל אדמת ארץ ישראל ("מהים עד הנהר") היא אדמה קדושה (וקף) אסלאמית, אשר צריכה להיות תחת שלטון מוסלמי. נוצרים ויהודים רשאים לחיות כמיעוטים במדינה הפלסטינית האסלאמית רק אם הם יכירו בשלטון האסלאם."

לאור אמנת החמאס עולה מסקנה ברורה:
אם אין אני לי- מי לי.
וּכְשֶׁאֲנִי לְעַצְמִי, מָה אֲנִי? וְאִם לֹא עַכְשָׁיו, אֵימָתַי?" (משנה אבות א יד (

צה"ל חייב לצאת למלחמת אין ברירה,למלחמה על הבית,שתשיב את הבטחון לכל תושבי ישראל בכל מקום ומקום,לגרום להפרדה בין תושבי עזה לבין אנשי חמאס בכלל ומנהיגיו בפרט, ולפגוע במנהיגי החמאס הן בגוף והן בכיסם.

להשגת המטרה,מלחמה זו עלולה להמשך עד חודשיים ימים,על בסיס המידע המפורסם בתקשורת,על כמות הרקטות הנמצאת היום בידי החמאס,יכולת הייצור שלהן וכמות הרקטות ליום שהחמאס יורה על ערי ישראל,כמו כמות המנהרות המתגלות חדשות לבקרים במלחמה זו,שאותן צריך להרוס.

בראיית מקרו כלכלית=ראית שוק ההון,השגת המטרה של הסרת האיום מצד החמאס-הפסדה ייצא בשכרה.
בשלב הקצר,השלב הראשוני,ישנה הוצאה גדולה למשק הישראלי כמו פגיעה בו ובמיוחד פגיעה בצריכה הפרטית,אך השגת מטרת המלחמה תביא לשקט ותיצור הן שגשוג כלכלי,הן צמיחה בצריכה הפרטית והן פריחה בשוק ההון.

ידועה האימרה כי שוק ההון צופה פני העתיד,לכן צפויה תגובתו החיובית למהלכי המערכה הנוכחית,למטרותיה ולחוסנן של החלטות מנהיגייה.

לעניות דעתי,על הממשלה לראות בהוצאות המלחמה כהשקעה ארוכת טווח לצמיחת המשק ולא כהוצאה שוטפת לשנת 2014 על צורכי הבטחון השוטפים.
כך צריך גם שוק ההון להסתכל על ההיבט הכלכלי של מלחמה זו ולנתח את תוצאותיה,דהיינו,ההשקעה בה מצד אחד ופירותיה מהצד האחר,בפריסה לעשר השנים הבאות ולא ביחס לשנת 2014 בלבד.

נזכור את הנופלים ,נשתתף בצער המשפחות, ונצור בלב כולנו את זכרם.
במותם-ציוו לנו את החיים
ובחייהם-האירו לנו את הדרך,להחזרת הבטחון לישראל,חיים ללא טירור בכל רחבי מדינת ישראל.
נאחל רפואה שלמה במהרה לכל נפגעי הטרור האיסלמי
נחזק את ידי העוסקים במלאכת ההגנה עלינו,משפחותינו,בתינו ומדינתנו-
היא המדינה היהודית והדמוקרטית,מדינת ישראל.

ושבו חיילנו לגבולם,בריאים ושלמים במהרה,עם תום משימתם החשובה והקשה .
נאחל לכולנו בסוף המערכה-"ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת...."
וישב יהודה וישראל לבטח .
ובכך אף נגשים את חלומותינו בכלל וחלומות הנופלים בפרט.

30/8/14
1. המהלך האזרחי שיביא שקט לאזורנו - יעקב מישל
הגיע העת למהלך משולב,צבאי שמאחורינו לעת הזו ,ואזרחי מעכשיו והלאה-בישראל וברצועת עזה.מהלך שיש איתו בשורה לכלל תושבי האזור-ישראלי ופלסטינאי כאחד.

מהלך שמטבעו יגרום לדעיכת פעולות האיבה של ארגוני הטירור מצד אחד ויניע את כלל תושבי האזור-ישראלי ופלסטינאי כאחד,לחיי שקט ובטחון אישי.ליצירה ופריחה אישית-משפחתית.תוך התנגדות להמשך פעילות הטרור והאיבה באזורנו.

ליישום מטרה זו,על ממשלת ישראל לחשוב מחוץ לקופסה,ולהניע מהלך שבמרכזו:

השקעה בינלאומית בסך כ-30 מיליארד דולר אמריקאי ,לשיקום ופיתוח כל האזור מ-רצועת עזה ועד צומת אשדוד-הכל למען שיפור איכות החיים של כלל תושבי האזור- ישראלי ופלסטינאי כאחד .

בנית מיזמים משותפים באזור-כלכליים,תרבותיים חקלאיים וכדומה.

הפיכת ישובי עוטף עזה מהצד הישראלי ורצועת עזה מהצד האחר לאזור סחר חופשי - לטובת האזרחים באזור ולרווחתם,ובהשגחת כל הצדדים וכוח אזרחי בינלאומי ,שיקבע ע"י הצדדים.

פיקוח כנ"ל להבטחת יעוד הכסף- רק למטרות אזרחיות,תוך מניעה אקטיבית לזליגתו לפעולות טירור ואיבה.

פירוז האזור מנשק תקיפה.
הפסקה מיידית של כל פעולות הטרור,האיבה והסגת גבול מכל סוג שהוא.
בנית מנגנון לטיפול בתלונות מי מהצדדים.
קביעת הפרה יסודית מה היא,שבהתהוותה יכל הצד הנפגע להשתמש בכל אמצעי להפסקתה.

הגיע העת למהלך משולב- אזרחי וצבאי כאחד,הכל למען כלל התושבים משני צידי הגבול.
[סגור תגובה]

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il