TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > > הבלוגים הנצפים

פלוריסטם, פוטנציאל זועק לשמים

פלוריסטם, פוטנציאל זועק לשמים


קצת על מה קיים בחברת פלוריסטם נכוןם להיום.
etko inc | 15/9/15, 15:03
נתחיל מההתחלה כמובן, מה זה תאי גזע ומה הם עושים:
תפקידם של תאי הגזע ליצור את כל אותם תאים כלומר לייצר תאים חדשים. כשתאי גזע מתחלקים הם מייצרים תאי גזע חדשים, אך מסוגלים בחלוקתם ליצור סוגי תאים חדשים. במילים אחרות, תאי גזע מייצרים את כל התאים בגוף. תאי הגזע המקוריים או העובריים בעצם מייצרים תאי גזע בעליי התמחויות שונות שהם מייצרים תאים עם התמחות ולדוגמה, תאי גזע מכוונים למערכת הדם ייצרו את תאי מערכת הדם. תאי גזע קיימים בכל אדם או חיה ומשמשים כמאגר לייצור תאים.
מה עושים התאים של פלוריסטם:
המקור של התאים הוא בשליה. למה בשליה? מכיוון שבשליה יש תכונה מעניינת, התאים של האם אסור להם לדחות את התאים של הבן ולהפך, שכן הם "זרים" למערכת. לכן תאי הגזע משליה יש בהם את היכולת להיות אינרטים או נסבלים ע"י אנשים שהם זרים. התאים שפלורי משתמשת בהם הם Placenta-derived mesenchymal-like adherent stromal cells שזה בעתם תאי גזע שיכולים להתפתח לכל כיוון שהם דומים לתאי רקמה חיבורית (תיאור פשטני). מה הם מבצעים? אז במקור הם מפרישים חלבונים שתפקידם לתקן ליקויים בשליה ובעצם הם בעליי יכולת ריפוי. זה מה שעושה אותם לתאים בעלי פוטנציאל למגוון מחלות או בעיות.
אז מה פלוריסטם עושה?
פלוריסטם לוקחת שליה מניתוחים קיסריים ומתוכה מוציאה את תאי הגזע שהם בעליי יכולת התחלקות. היא מגדלת אותם במבנה תלת מימד שמאפשר התחלקות לכמה כיוונים ולכן היכולת לייצר כמות גדולה והיות והם שולטים על הביוריאקטור מבחינת תנאים הם יכולים לכוון את יכולת הריפוי ע"י מתן תנאים שונים ואכן יש 2 סוגי תאים לפלורי:
PLX-PAD שזה המוצר הראשון של פלוריסטם ומיועד ל-IC, CLI ועוד
PLX-R18 שזה המוצר השני למערכת הדם, לדוגמה טיפול בכשל של השתלה.
השוני בין ההמוצרים הסופיים מקורו בשינוי בתנאים בביוריאקטור. לדוגמה, עקה מסוימת כגון פחות חמצן תגרום לתאים להיות שונים וללכת לכיוון טיפול מסוים.
מה ההתוויות הקיימות? נתחיל עם PLX-PAD
IC- כבר שנתיים בניסוי ארוך בגלל מעקב של שנה שלמה אחרי כל מטופל. היה עיכוב בגלל מטופלת שהיה לה תגובה שנמצאה כאינה קשורה לתאים אלא יותר למצבה הכללי שהיה קשה. הניסוי נעצר לכמה חודשים והמשיך כששללו בעיה בתאים. כיום אנו עומדים על כמות חולים שבין 90-110 שכבר גויסו מתוך 150. הגיוס הואץ לאחרונה והוא גם נערך ע"י צ'ה. למעשה הניסוי הזה הוא הפיכת משהו שנעשה יום יום ברחבי העולם ע"י חברות קטנות ללא אישורים ואפילו יש חברה מקומית שהיה לה הצלחות בתחום. לדעתי הסיכון בניסוי הזה הוא קטן מאוד. לכן פלוריסטם פנתה לתחום הזה תחילה. זה בעצם שוק עצום שמכיל בתוכו גם את ה-CLI.
CLI- זה בעצם התוויה של טיפול בחסימת כלי דם באזור הרגל. זה הטיפול שאושר רגולטורים לביצוע באירופה ומחכה לאישור ביפן. מדובר בטיפול שדי דומה במהות ל-IC. כרגע ממתינים לאישור פרוטוקול וצפוי להתחיל בסוף השנה או בתחילת 2016. מדובר למעשה בניסוי 1 שיעשה באירופה לצורך אישור הטיפול ומכירה ולפי הרגולציה החדשה גם להחזר מחברות הביטוח. הניסוי יהיה קצר מה-IC שנעשה במתכונת ישנה ולפי ה-FDA. כאן מדובר על 3 חודשים מעקב לפי הבנתי. לכן ייקח כשנה כתלות בכמות החולים. זה ייקצר את ההגעה לשוק בכשלוש שנים. צפוי להיות מאושר ולהימכר ב-2017. על שותף נדבר בהמשך.
פציעות שרירים – אחת ההתוויות היותר פרקטיות. נעשה בגרמניה ונמצא שבהחלפת המפרק בברך שיפר ב-300-500% את ההחלמה. עוד נמצא שהשיפור היה מערכתי ואפילו הצד הנגדי הושפע לטובה מהטיפול. די מדהים. הפוטנציאל כאן עצום שכן הורדת זמן הריפוי תיגרום לירידה בזמן האשפוז ובהחלמה מהירה לחולים. לא רע. אבל זה רק קצה היכולות כי בספורט הפוטנציאל עצום. טיפול בתאי גזע יכול לקצר זמן החלמה של ספורטאים שזה תחום עם ים כסף. נמתין לראות לאן יתפתחו מכאן. ההוויה הזאת מכילה לפחות 3 התוויות משנה.
לחץ ריאתי – השותף יונייטד שיחרר עד כה רק את התוצאה שהניסוי ממשיך וש-3 האנשים הראשונים היו ללא תופעות לוואי מדאיגות וכי התאים בטוחים לשימוש וממשיך לגייס. ניסוי שלב 1 הוא בעל 9 אנשים כאשר ה-3 הראשונים ידוע כי סיימי לפני כחצי שנה. לפי החישוב אנו צפויים לקבל את תוצאות 9 האנשים עד סוף השנה. יש לציין שיונייטד מציינת את הפיתוח בכל דוח ובכל שיחת ועידה. לפלוריסטם אין שליטה על הניסוי לחלוטין. מניסויים פרי קליניים ומניסויים לפני שלב 1 אני מצפה שהניסוי שלב 1 יראה שהתאים בטוחים ואני מאמין שנראה תוצאות חיוביות. מדובר למי שאינו מבין בשוק עצום מבחינה כספית.
רעלת הריון – אולי הסיכון הגדול ביותר של פלוריסטם ומצד שני יכול להיות הבוננזה הגדולה ביותר. אין פתרון לרעלת הריון ולכן הצלחה כאן והשמים הם הגבול. אבל, מדובר עם אם ועוברה ולכן הסיכון עצום. ה-FDA ביקש עוד הבהרות לפני שיסכים לעשות ניסוי שלב 1. להבנתי זה עוד ניסויים וכנראה נראה התפתחויות רק בשנה הבאה. אני מאמין שאם תהיה איזושהי הצלחה בתחום פלוריסטם תראה פרסום אדיר ופרגון אדיר. שוק יעד גדול ולא ניתן להערכה כי אין טיפול!
PLX-R18
טיפול בסינדרום קרינה – הבוננזה הכי גדולה של פלוריטם. מדובר על טיפול בנפגעי קרינה. בוא נדבר על זה, בארה"ב מדובר על טיפול בתנאי שדה עם הצטיידות של מנות לטיפול מיידי באוכלוסיה של מיליון אזרחים שיפגעו בקרינה. ארה"ב התחייבו שהטיפול שיאושר יצטרך לספק כמילון מנות ויקימו על חשבון משרד ההגנה האמריקאי מחסן דינמי שכן חיי המדף הם לשנתיים ולכן ישחררו משם מנות לטיפולים במחלות השונות שיטופלו בעתיד. נחזור לניסויים, הם נערכים תחת רגולציית חיות שכן אין אנשים לטפל בהם (לא מקרינים אנשים מן הסתם). עד היום נערכו 2 ניסויים גדולים כאשר הראשון נערך ע"י פלוריסטם בעכברים ואילו השני נעשה ע"י משרד ההגנה האמריקאי והתוצאות היו טובות מאוד ותומכות במעבר לחיות יותר גדולות. כרגע המצב הוא שמשרד ההגנה מכין פרוטוקול המשך בקופים כנראה וצפוי להתחיל בסוף השנה או בתחילת 2016 ככה שהתוצאות הסופיות יהיו בסוף 2016 או תחילת 2017. אם יצליחו בניסוי מדובר על הזמנה רק מארה"ב של מיליון מנות. תקראו שוב, מיליון מנות וזה רק בארה"ב. תכפילו את המנות כי עוד ארצות יזמינו ובראשם יפן וישראל וכמובן האיחוד האירופי על שלל הכורים הפעילים. מה מייחד את פלוריסטם ונותן לה יתרון? המפעל כמובן שאת יכולותיו אפשר לשכפל ולהקים עוד מפעלים לייצור. מה שמייחד זה הייצור השווה ביכולות התאים וכן יכולת ההפשרה בשטח ע"י המכשיר שפותח לצרכים האלה. מדובר על זמן תגובה של שעה שזה מאוד מהיר בתנאי שטח. מדובר על הכנסות של מיליארדים וזה רק על הצטיידות בטיפול ללא לקיחה בחשבון של מכשיר ההפשרה שיכניס עוד כמה שקלים. וכמובן הכשרה של צוותי תגובה ועוד ועוד... שוק יעד, עשרות מיליארדים כהערכה כי השוק לא קיים.
תמיכה בהשתלות – או בשמו המוכר, הטיפול שהציל 3 אנשים שעברו כשל לאחר ההשתלה. ההצלחה הייתה גדולה מאוד בזמנו. העריכו חיים ל-3 אנשים שהיו על סף מוות. איך אפשר בכלל להעריך כספית את זה? לא אנסה. מה שכן, כעת מכינים פרוטוקול ותחילת הניסוי צפויה השנה ולכל המאוחר תחילת 2016. מדובר על מהפכה בהשתלות. ישתילו והאנשים יקבלו גם את התאים של פלורי ותיבדק ההשפעה על ההשתלות ובייחוד אם יחולו כשלים. אחד ההתוויות היותר מעניינות ומצילות החיים. שוק יעד עצום וכרגע לא ממש קיים.
כל התוויה שצוינה כאן מכילה בתוכה כמה התוויות. יש כ-23 התוויות משנה בסך הכל עם שוק יעד עצום. נהוג לציין כ-23 מיליארד דולר כשוק יעד אבל לדעתי רק הקרינה תהיה גדולה יותר מבחינת שוק יעד.
שותפים:
יונייטד תרופיטיקס - הראשונה הייתה יונייטד שראתה עשרים שנה קדימה. נתנה לפלורי כ-55 מיליון דולר עם אבני דרך אבל בהסכמים יש מעבר לכך. יש הסכם של הקמת מפעל בארה"ב שהם יתנו כ-10 מיליון דולר מתוך 20 להקמתו. החיובי, הראשונים שראו את הפוטנציאל עוד לפני שהייתה התוויה!!! מדובר על הסכם ראשון, הבכור, לכן שמורה לו פינה חמה בלב. כיום יונייטד שולטים בלעדית בניסויים ופלורי רק מספקת תאים ומסתכלת מהצד כאשר כל ההוצאות הן של יונייטד.
NIH – משרד הבריאות/ההגנה האמריקאי לקח את סינדרום הקרינה כפרויקט. עד היום הפרויקט נחל הצלחה כאשר האמריקאים הרחיבו את הניסוי ואכן יש התקדמות. מעניין להעריך מה העלויות שנחסכו לפלוריסטם, מדובר על ניסוי ענק בעכברים שהעלות נראית כ-10-15 מיליון דולר שכוללים את החיות והבדיקות וכוח האדם. ניסויי בקופים שווה כ-30-40 מיליון דולר. כלומר נחסכו כ-50-60 מיליון דולר ופוטנציאל ההכנסות שווה למיליארדים (בדולרים). אכן הסכם יפה.
צ'ה – הסכם שת"פ יפה. פלוריסטם נתנה מניות ב-4 דולר וקיבלה בתמורה מניות של צ'ה שרק עולות. כל עלויות הניסויים הן על צ'ה ובעצם נותנות לה בלעדיות בקוריאה. שם גם יש רגולציה כמו ביפן ואירופה. נוטים לזלזל אבל ההסכם עד היום חסך כ-10 מיליון דולר בעליות ניסויי ושלא נדבר על כך שמכירות בקוריאה בעוד שנה לא יפתיעו.
שינויים ברגולציה ופלוריסטם.
אז הרגולציה משתנה בצעדי ענק. אירופה ויפן ודם עוד מדינות הולכות לכיוון ניסויי שלב 2 בלבד ואישור למכירה עם החזר ביטוחי. זה נעשה להתוויות מצילות חיים ופלוריסטם כבר קיבלה אישור באירופה ל-CLI וכנראה תקבל לעוד התוויות בעידוד השותף הגרמני שם. ביפן כבר קיבלו אישור על תהליך הייצור וצפויים לקבל גם ביפן אישור ותחילת הניסויים צפויה לסוף שנה או תחילת 2016. זה מקרב את פלורי לשוק בכ-3 שנים בהתוויות השונות. לגבי ארה"ב, גם שם לדעתי נראה שינויים בקרוב, לא יכולים להישאר אדישים לזמן ארוך.
מסחור!
הרגולציה החדשה טרפה את הקלפים. פלוריסטם ביצעה הנפקה ומסוגלת להתחיל ניסויים ללא שותפה אבל זה לא רצוי. אני מצפה שיודיעו בקרוב על פרטנר ביפן, עיסקה קטנה עד בינונית להערכתי. המסחור ייתן אוויר לנשימה ויוביל למסחור גדול יותר באירופה. ארה"ב? המסחור יהיה חייב להיות גדול ולדעתי לשם שואפים. CLGN מועמדת טבעית לדעתי וזה רק זמן עד שנקבל את זה.
ציפיות מהחברה לשנה הקרובה:
להתחיל ניסויים ביפן ובאירופה.
לקדם ניסויי שרירים נוסף או ללכת על פאזה 3 בארה"ב או פאזה 2 סופית באירופה.
לפתח 2 התוויות נוספות, קרוהן, לב וכלי דם יהיו מעניינים.
2-3 מסחורים ביפן ובאירופה.
דיווח על התקדמות הקרינה והלחץ הריאתי. למרות שזה לא בשליטת החברה, ניתן לדווח על התקדמות.
להתחיל לחשוב על שיווק, להכין את הניצנים היום של מערך שיווק לעוד שנה וחצי. לבוא מוכנים לשיווק. אולי לעשות הסכמים כבר היום.
לעבוד על ניסויי רעלת ההריון. לזכור שזה אחת הבוננזות.
לסיים את ה-IC ולהתחיל את ה-CLI. רוצים תוצאות.
לחזור לטיפולי חמלה, אין שום סיבה לפחד לעזור לאנשים.
ניסיון לתת שווי:
היום פלוריסטם שווה 160 מיליון דולר עם 55 מיליון דולר בקופה בערך. אניאתן הערכה על סמך התוויית הקרינה. ניקח סיכויי הצלחה של 50% בניסויי, הכנסה צפויה היא של מיליון מנות כאשר מנה שווה 5000 דולר. ניתן להם גם ב-1000 דולר. נותן הכנסה של מיליארד דולר בארה"ב בלבד. עזבו חישובים מסובכים, תוסיפו את שאר ההתוויות בשווי 40 מיליון דולר. תגיעו לסכום עצום. אני לא הולך לחשב את זה או לציין, אני רק ארשום את היעד שלי, 42$ !!!
29/10/15
1. פלוריסטם...האם שווה קניה בשעק 400 אג' ...200 אג'.... - יעקב מישל
פלוריסטם...אטקו...עזרה ...ודעתך...להשקיע ב...פלוריסטם בשער כ...400 -420 אג'...יעקב מישל
חכה ל-200 ושם זה קניה מדהימה, אבל זה בחלומות... - etko

פלוריסטם...אטקו... - יעקב מישל
רשמתי לפני...פלוריסטם שער 200 אג'...קניה...בינתיים נותן ל...בזן...לעשות את עבודת החיסכון...

פלורי- זוועה בהעדר הודעה מהותית תרד ל 600 - גרייס

אטקו בקשר לפלוריסטם - ארז23
מספר צפיות: 125בהמשך לנזילה המתמשכת במניה,יכול להיות שהטכנולוגיה של החברה לא באמת כזאת מוצלחת ובגלל זה השוק האמריקאי מרסק את המניה?יכול להיות שכולם שם טיפשים שמפספסים טכנולוגיה מהפכנית או שאנחנו הטיפשים האמיתיים ??
הטכנולוגיה של פלורי היא הכי מתקדמת בתחום - etko inc
אין שום קשר בין הירידות לבין הודעות החברה. מורידים אותה בגלל ספקולציה שתצא מהמדדים. אין לפלוריסטם מה לחפש כאן בבורסה. לא יוכלו להחזיק אותה יותר מדי זמן ככה. יש לי סבלנות.

אהלן ניר , לגבי PSTI- - micham888

לפני מספר ימים פורסמה באחד המגזינים למשקיעים כתבה גדולה על חברות המפתחות טכנולוגיות בתחום תאי הגזע .
נקבו שם בשמות 7-8 חברות , המובילות בתחום לדעתם .
פלוריסטם לא הופיעה שם !!
כנראה שהשוק לא מאמין בשלב זה בחברה ובטכנולוגיה שהיא מפתחת . נקווה שמצב זה ישתנה .
אשתדל למצוא את הכתבה ולהעביר אליך .
היי מיכה, אשמח לראות - etko inc
פלורי לדעתי היא מספר 2 אחרי מזובלסט וגם זה ישתנה בעוד שנתיים. כל עוד אין כישלון מדעי מה שירד יחזור.


פלוריסטם...אטקו...עזרה - יעקב מישל
מספר צפיות: 140
ההודעה נערכה ע"י יעקב מישל בתאריך 15/10/2015 09:49
אטקו...קראתי בבלוג שלך על...פלוריסטם...כי..."..אני רק ארשום את היעד שלי, 42$ !!!"

http://www.talniri.co.il/selftrading/blog.asp?mp=null&id=1286
פלוריסטם, פוטנציאל זועק לשמים
האם אתה עדין דבק בכך...תוך כמה זמן...מי קובע=נאסד"ק או תל אביב...תקלות אפשריות בדרך הארוכה ליעד הנכסף
כיוון שאני חוסך=משקיע ללא ידע בביומד...אשמח לתשובה מפורטת...כולל גם מבט של ניהול סיכונים
דבק בזה ומאמין בזה - etko inc
מספר צפיות: 122התקלות האפשריות זה כישלון בניסויים.
אם אין כישלון בניסויים והכל יילך כמתוכנן אני רואה בתחילת 2017 כיעד למחיר ההזוי שנתתי. הבוננזה זו הקרינה כמו שנכתב.
לי יש סבלנות, אני מחכה גם בטווח הקצר לתחילת ניסויים ועידכון לחץ ריאתי שזה ניסוי חשוב.

פלוריסטם...יעקב מישל...האם מדובר ביצירת מוצרים ושווקים חדשים ,שלא היו ואינם קיימים היום???
נכון, אין תשובה לקרינה, לשרירים, ולעוד - etko inc
אין כאן יותר מדי שיווק, זה דורש בעיקר הפצה חכמה.

פלוריסטם - יכולה להיות רק תקלה אחת קטנה - בנגו
טעות בהערכה - ואז...1$ גם לא מילה גסה...
כישלון וגם 1$ יהיה גבוה והצלחה גם 42$ נמוך - etko inc

פלוריסטם...כמה מוצרים נמצאים - יעקב מישל
פלוריסטם...כמה מוצרים נמצאים בתהליכי בדיקה...ובאלו שלבים בניסוי
מזיכרון, 23 התוויות שונות - etko inc
יש כמה שעדיין לא רשמיים. רק אתמול קיבלנו עוד 3 כיוונים.
בגדול, בהתוויית הקרינה יש כמה התוויות כמו נפגעי קרינה, סיוע להשתלות, ועוד
יש כמובן את התוויית השרירים שכולל מפרקים, חיזוק שריר בפציעה.
יש את שיקום כיבים שזה ci ו-cli.
יש בפיתוח, קרוהן, כליות, ועוד התוויות בשרירים.
יש את הלחץ הריאתי שבשלב 1
Cli ואחד ההתויות של השרירים יהיו בהליך מזורז שזה כמו שלב שלוש רק קטן יותר וזה לאירופה קוריאה ויפן.
קרינה בשלב אחרון שיעשה על קופים ע״י משרד הבריאות האמריקאי וזה צפוי להתחיל בקרוב.

האם המזומנים של פלוריסטם - יעקב מישל
האם המזומנים של...פלוריסטם...יספיקו לבדיקת כל כך הרבה התוויות...
מהיכן יביאו את הכסף?????
רוב הניסויים שרצים הם על חשבון החברות שמיסחרו להם - etko inc
למעשה רק ניסוי ה-CI והשרירים היו על חשבון פלורי.
הקרינה ממומנת ע"י משרד הבריאות האמריקאי.
לחץ ריאתי ע"י יונייטד
גם ה-IC נעשה בחלקו ע"י צ'ה הקוראנית.
השלב הבא הוא מיסחור מלא של ה-CLI והשרירים ולכן הכסף כרגע מספיק.
מיסחור שמן אמור לפתור את הבעיות הכספיות לשנים הבאות.

בהצלחה לכולם...במיוחד לחולים המשוועים לתרופות יעילות...בריאות וכל השאר...מתנות פז...יעקב מישל
[סגור תגובה]
30/10/15
2. פלוריסטם...חומר למחשבה...המון חומר למחשבה... אני...יצאתי מבולבל מכל המידע...שבת שלום - יעקב מישל
חומר למחשבה - etko inc
כן פייט ירדה 50% מהריצה האחרונה ו95% בכלל.
פרוטליקס ירדה 90% ומעלה ובכלל יש לה FDA וטכנולוגיה מוכחת.
קולפלנט אומנם עלתה יפה השנה, אבל בראיה לאחור עדיין רחוקה מאוד מהשיא. אפילו היא ירדה מ-90 אגורות.
קמהדע, ירדה 70% מהשיא.
ביוליין רחוקה שנות אור מהשיא אבל כ-50% מהשיא מלפני כמה חודשים.
בריינסוויי ירדה כ-70% מהשיא.
מזור ירדה כ-50% מהשיא
טבע רחוקה כ-25% מהשיא.
פריגו כ-35% מהשיא
אופקו כ-40% מהשיא
מדד הביומד לאחר התוספות האחרונות רק כ-60-70% למטה
אינסוליין רק 95% מהשיא
אליום רק כ70% בערך, אין לי כוח לבדוק
זה הבורסה פח שלנו לצערי. ככה זה כשמכניסים פחים מנופחים שמקבלים נתח מהמדד הפח בהליך מזורז. אבל, גם זה יעבור בסופו של יום.
לפלוריסטם פוטנציאל עצום ואני מקווה שתצא מהמדדים ותעוף מהבורסה שלנו.
אישית, מחכה ליום היציאה כי זה היום שיגמרו השורטים המתמשכים. זה היום שהמדדים לא ישפיעו אלא רק ההתקדמות. ובתור משקיע, לא מתרגש, מספיקה תוצאה אחת טובה והיא תגיע לאן שצריך.נחכה עוד שבוע ונראה מה יהיה...

פלוריסטם - מרססים שם סחורה - בנגו
ההודעה נערכה ע"י בנגו בתאריך 29/10/2015 11:51
כאילו אין מחר...
מוכר עקשן שבמשך זמן רב מתעקש לזרוק ויהי מה.
מה הוא יודע שאנחנו טרם?לאלוהים (ולזמי) פיתרונים.
קידומת 5 לא מילה גסה.
היצעים בגלל מיינקינד - etko inc
זו הסיבה שכל השוק נראה רע. ועכשיו מיילן גם תפרק.

פורום ספונסר ביומד...בנג'ו...30/10/2015
שורטיסטים אינם מתנפלים על נייר אלא אם יודעים הם בוודאות כי בכוחם להכניעו.
מאחר והסתבר כי חב' הביו בארץ רובן ככולן מנוהלות ע"י שרלטנים שכל כוונתם הפקת רווח גדול ככל האפשר בפרק זמן קטן ככל האפשר, הן הפכו יעד מועדף, זמין ובטוח כמעט לחלוטין לצורך מטרה זו.
חשוב להדגיש כי לו היה קיים אצל השורטיסטים חשש ולו גם הקטן ביותר כי חב' כזו או אחרת יכולים לשלוף "שפן" מן הכובע, לא היו מלכתחילה מבצעים עליה שורט.
לכן, מודל מעולה לניבוי השקעה בנייר זה או אחר חייב להסתמך על כמות פוז' השורט בנייר חד משמעית,
ככל שאלה גדלות והולכות, גדלים והלכים איתם גם הסיכויים לגסיסה איטית ומוות וחידלון שלו.
לכו עם השורטיסטים!
שורט סקוויז תגידו? הצחקתם אותי!
לא זוכר אחד שכזה (שיצדיק את המוניטין) בכל השנים האחרונות בכלל ובביו העלוב בפרט.

ROY111
את מה שרשמתי לפני שבוע בערך ושוב לא משנה אם זה רדהיל, פלוריסטם, פרוטליקס וכדומה
שאלו אותי לפני שבוע האם פרוטליקס זולה והאם היא קניה??
זאת הייתה התשובה והיא רלוונטית אז וגם עכשיו:
"באופן כללי זולה עכשיו אבל הבעיה שלהROY111מנהל פורום ביומד23.10.15 | 16:23 כמו כל הביומד ואני מצטער שאני נשמע פסימי לא הייתי משקיע בשום חברת ביומד בארץ..
כנראה שבבורסת פח שלנו החליטו לייבא חברות לא מוצלחות בלשון המעטה בכל מחיר ואחרי NAVB BTX ואולי מיילן (היחידה שלא פח לדעתי) מביאים את MNKD שתכנס ל5 מדדים:

Based on the current market capitalization, MannKind's shares are anticipated to be included in five TASE equity indexes: TASE's TA-75, TA-100, TA-BlueTech, TA-Tech-Elite and TA-Biomed.

זה אומר עוד היצעים לכל המניות כמו רדהיל ביוליין פלוריסטם פרוטליקס וכדומה..בקיצור ישועה לא תצמח וימישכו לעשות שורטים על המניות ביו בארץ בלי קשר למצב הפונדמנטאלי..

פרפרון...
למדתי בחיים ניתוח טכני, קבל "ניתוחון" בלי הרבה מילים ותבין לבד.
זה על גרף של שנתיים, יש שם תעלונת ותמיכה שנשברה וגם SMA48 שהיא כל הזמן מתחתיו.
http://www.sponser.co.il/ForumFiles/4b783ae6-0484-4dc4-933f-dfc033ae1f56.jpg
אפילו שאולי בעצם זה כן, אבל אני מנסה להראות על הגרף מה שהיה ולא לחזות מה שיהיה.
מה שהיה - די על הפנים, תסכים איתי,
ומה שיהיה? אין שום דבר בפונד' כבר הרבה זמן. אתה יודע למה? כי זמי כבר גייס להם מספיק כסף, אז מה אכפת לו מהמניה, מצידו שתיפול לתהום - אולי ככה הם יוכלו לקנות לעצמם חלק בחזרה לפני שהיא תעוף בחזרה למעלה. למשל, תחשוב שפלורי בשער 200 - כל שקל שהם יקנו יהיה שווה 5 אם השער יגיע שוב ל-1000...
לא יודע עד כמה היא תרד, אבל בינתיים היא לא עוצרת באדום. מחזורים של מוכר ארטיקים יש בחצי מהמניות בבורסה.. זה מראה שהציבור פשוט לא מתעניין במניה אז השורטיסטים מורידים בקלות. למה אין קונים בצד השני? זאת הבעיה.
איש יקר, אתה מרוויח את הכסף שלך בעבודה קשה..
תשמור עליו ושיהיה לך המון בהצלחה.

סופה ירוקה
פלוריסטם נמצאת אצלי בתיק כבר המון..זמן לאחרונה מצעתי והשער שלי עומד על שער900 ,עם המון..כסף... אגב, המניה עברה הנפקה מוסדית בשער 2.5 דולר ומאז המחזורים רק הולכים ויורדים היא לא רואה תחתית לא רואה את השוק ולא מפסיקה לרדת וההנהלה שותקת פשוט תעלומה.
בקיצור כרגע נראת רע ורק הודעה חזקה תוציא אותה מהבוץ. מתפלל...אחי אני מקווה לראות שינוי בקרוב...

המון חומר למחשבה.
אני...יצאתי מבולבל מכל המידע...

[סגור תגובה]
15/12/15
3. פלוריסטם...לעשירים בלבד - יעקב מישל
פלוריסטם...בפורום כאן גיל פירת כתב כי השווי הנכסי + המזומן שווה כ...63 מיליון $ השווה כ...240 מיליון ש"ח == 300 אג' למניה....בעוד ששווי פלוריסטם כעת בשוק ההון הנו כ 388 מיליון ש"ח == 490 אג' למניה.היום,15 דצמבר 2015 ,לאחר המסחר פלוריסטם שווה כ,,,300 מיליון ש"ח בלבד==382 אג' למניה.
הון עצמי כ...205 מיליון ש"ח,על פי הדוחות,==כ...259 אג' למניה.
על פי דוחות פלוריסטם,היא מפסידה בשנה כ...80 מיליון ש"ח....100 מיליון ש"ח==כ...114 אג' למניה, שנגרעות מדי שנה משווי המניה.

פלוריסטם...השקעה לעשירים ביותר בלבד...
[סגור תגובה]

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il