TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > > הבלוגים הנצפים

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – רכישת אופציות האם זה בשבילך?

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – רכישת אופציות האם זה בשבילך?


רכישת אופציות במקום מניות עשויה להיות מתגמלת מאוד אם אתם יודעים לסחור היטב ולנתח מגמות שוק, בפרט בניתוח טכני של טווח קצר. למקצוענים זה הדרך לייצר הכנסות מרשימות בטווחי זמן קצרים. לכל השאר זה עשוי להיות מתכון להפסדים מהירים וחדים.
economist99 | 28/7/13, 11:55


סוחרים רבים, ובפרט אלו שעושים זאת במשרה חלקית, יגידו לכם שקניית אופציות היא דבר בטוח יותר מאשר מכירתן. המקצוענים שיודעים לגדר כל מכירה ולהגביל הפסדים לא יסכימו איתם.
הללו יטענו, ובצדק, שרכישת אופציות, ובפרט חשופות, הינה דרך טובה להפסיד כסף בעקביות ושזו דרך טובה למשוך סוחרים חדשים, בטענה שהחשיפה וההפסד מוגבלים (מה שאמנם נכון).
כדי להרוויח כסף מרכישת אופציות נצטרך שיקרו 3 דברים – תנודה של נכס הבסיס לכיוון שחזינו, רמת תנודה מספקת, שמאפשרת לנו להרוויח ביחס לדלתא (השינוי במחיר האופציה לעומת המניה) הקיימת של האופציה וכל זה בפרק זמן מוגדר מראש, לעיתים קצר טווח. זאת, בהתאם לטווח הפקיעה של האופציה.
אם המניה לא זזה לכיוון שלנו – הפסדנו.
אם היא זזה אבל לא מספיק - הפסדנו.
אם היא זזה ואפילו מספיק אבל לא במסגרת הזמן הנכונה - נכון – הפסדנו!
מי שיודע לשלוט בתזמון מעולה בתנודות מניות בשוק יכול להרוויח הרבה כסף במסחר באופציות, אבל זה מסחר למקצוענים, כאלו שלמדו ויודעים לשלוט ברזי המסחר קצר הטווח.
לאחר שנים של מסחר בפרקי טווח שונים ובכלי מסחר רבים הגעתי למסקנה כי אין ביכולתי לייצר רווח בר קיימא אמיתי ויציב מרכישת אופציות שאני אוחז בהן בתקופות זמן ארוכות.
יותר מדי משתנים משפיעים על העתיד והשוק והסקטורים השונים מושפעים מעשרות אם לא ממאות פרמטרים חיצוניים ולכן ערך מניה כלשהי בכל זמן נתון עשוי להיות תנודתי ולא בר חיזוי אמיתי.
ישנה מסגרת זמן אחת, שמצליחה לנטרל במידה רבה, "רעשים" חיצוניים. וזה מצחיק כי מדובר על מסגרת הזמן הקצרה ביותר – שלכאורה היא הכי נתונה לרעשים ולתזוזות לא צפויות – מסחר יומי.
בטווח של מסחר יומי, שבמהלך יום מסחר אחד אני נכנס ויוצא מפוזיציה – ולעיתים תוך דקות או שעות ספורות מסיים רכישה ומכירה של אופציות – אני מנטרל מספר רעשים חיצוניים.
נטרול משמעותי – הוא הגאפ שיש בין ימי מסחר ובפרט רעשי חוץ הנובעים מירידות/עליות חדות של השוק והסקטורים השונים. אני רוצה להיות מושפע רק מהמסחר התוך יומי ומהגרף של המניה שבחרתי להתמקד בה.
אני מתמקד במניות שעלו/ירדו יותר מדי בתחילת/סוף היום ומחפש פריצות וזיהוי מצבי קיצון מעניינים שלהן, בעיקר בגרף 5 דקות. ההסתמכות היא על פרמטרים טכניים מגוונים תוך ליווי בסטופ צמוד למקרה שטעינו.
כפי שכתבתי בעבר אפשר לטעות בחיזוי הגרף אבל אי אפשר לטעות בניהול הסיכונים שלנו. את ההפסדים הכבדים והטפשיים ביותר שלי חוויתי בשל אי יציאה בזמן מפוזיציה מופסדת.
זהו קושי מנטלי כבד! חייבים ללמוד להתנתק ממנו. אחרת לא תהיו סוחרים טובים בשוק.
וכן – 1000$ רווחים בשוק ההון ביום זה לא משהו בלתי אפשרי. אבל תתחילו לפנטז בקטן – גם 100$ ביום, זה בערך 2000$ בחודש. אפשר לעשות את זה ביציבות – רק צריך ללמוד ולהשקיע בעצמנו. וזה הכי חשוב.
שלכם, מסטר האופציות
מוזמנים לטוויטר שלנו @economist99
וגם לכתוב לנו: economist99@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il