TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

ניתוחים טכנים

הפינה של סוסון 22-02-08

ניתוח מעמיק של מספר מדדים מובילים
סוסון ים | 22/2/08, 15:37
מדד כללי,

מדד כללי פרץ השבוע התנגדות ראשונה אופקית על 910 ,כאשר ההתנגדות הבאה על 922 , למעשה משקף המדד את התיקון שקבלנו השבוע בכל המדדים ,כאשר התיקון למעלה עדין היה בתחום התכנסות המחירים, במבט על הגרף למרות התיקון למעלה ממוצעים ארוכים ממשיכים לתת איתותים שלילים ,[אדום שחור ירוק] ממוצע 50 ממשיך לרדת ועומד נכון להיום על 943 [אדום] ואילו ממוצע 100 חותך כלפי מטה ממוצע 200 [שחור ירוק],חיתוך והמשך מהלך יורד מעיד על חולשה כוללת וחזרה למגמה עולה תיקח זמן, המשך ירידה של הממוצעים כלפי מטה מטיל ספק רב ביכולתם של המדדים לתקן מעבר לשני שליש מהמהלך היורד האחרון, קו ההתנגדות העולה עליו הגיע המדד בכל התיקונים הקודמים עומד נכון להיום על 939, מאחר וקו ההתנגדות אלכסוני ככל שעובר הזמן ההתנגדות עולה.
לסיכום המדד בתיקון עולה כאשר רמת ההתנגדות החזקה על 939, וברקע ממוצעים ממשיכים לאותת על שוק יורד.



נאסד"ק,

אי אפשר לעלות למדרגה השלישית מבלי לעבור ראשונה ושנייה. ולמה הכוונה?
היום נעלה גרפים של הנסדק האחד תוך יומי והשני יומי, ומה ההבדל ביניהם.
הגרף התוך יומי מייצג את התנועה התוך יומית כאשר כל נר על הגרף [אדום ירוק] מייצגים יחידת זמן של 120דקות מסחר ,ואילו בגרף היומי כל נר [אדום או ירוק] מיצג יום מסחר פתיחה וסגירה באותו יום. ולמה אני מעלה זאת אם נסתכל על הגרף התוך יומי נראה שהמדד למעשה מתוחם בהתנגדות משולש, וכל עוד לא מצליח לפרוץ התנגדויות אלו לא יצליח לעלות מדרגה . באותה מידה על מנת שישבור תמיכות ולהגיעה לרמת תחתית על המדד קודם לשבור את התמיכות בגרף התוך יומי. מכאן לגרף התוך יומי 120 דקות נראה היכן תמיכות והתנגדויות של המדד, תמיכה על2300 והתנגדות על 2353 תבנית המשולש, ואילו גבול התכנסות המחירים 2290 מלמטה ו2300 מלמעלה, כל עוד תחום זה לא נפרץ או נשבר המדד לא עובר למדרגה הבאה. גרף הראשון 120ד תוך יומי.



גרף שני נסדק יומי.
בגרף היומי תחום ההתכנסות רחב יותר ונמצא על 2265 תמיכה והתנגדות על 2403 ,תבנית המשולש גם כאן כמו בתוך יומי יוצרת שוב רמות התנגדות ותמיכה בתחום צר יותר 2295 -2353. מכאן שכל עוד לא נפרצים או נשברים תחומי ההתנגדות והתמיכה התוך יומיים לא נקבל תנועה בתחום היומי הגבוה או הנמוך יותר. נקודה חשובה לא פחות ואולי יותר מכל הסובב מסביב, ממוצעים ארוכים בנסד"ק ממשיכם בדרכם למטה, כאשר היום מתקבל איתות שלילי מצד ממוצע 100 שחותך כלפי מטה ממוצע 200. אותה הנקודה עלתה לגבי מדד תל אביב .מכאן שהתיקון המינורי על זמן שאול, כל עוד הממוצעים ממשיכים למטה.



מדד הדאו ג'ונס

תמונה תאומה לשאר המדדים תבנית משולש ,התנגדות יורדת על 12390 תמיכה על 12330, תחום ההתכנסות על 12700 מלמעלה תמיכה על 12080, מתנדים מדד העוצמה היחסית מאותת על חולשה. בעצם אי יכולת לפרוץ ממוצע נע וחזרה למטה, ממוצעים ארוכים 50-100-200 חתכו זה את זה וממשיכים בתנועה יורדת למרות שהמדד נכנס לתנועה אופקית, דשדוש והתכנסות מחירים, הסממנים מסביב מאותתים על חולשה וחוסר במומנטום, לסיכום כל עוד לא נראה פריצה של 12700 או שבירה של 12080 המדד ימשיך לדשדש בתחום התנועה האופקי, כאשר בכל יום שעובר תחום התנועה הולך ונעשה צר יותר, ככל שהתחום התנועה יהיה צר וארוך יותר התנועה הבאה שתצא לדרך תהיה חדה יותר.



סיכום

המדדים למעשה משבוע שעבר נכון להיום התנועה בכל המדדים נשארה באותו תחום תנועה צר כאשר אף אחד מהמדדים לא פרץ תחום התכנסות... מחכה עוד שבוע להכרעה וכיוון למדדים כאשר עדיין מרחפים מעל איתותים שליליים מצד ממוצעים ארוכי טווח שחתכו זה את זה כלפי מטה.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il