TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

יום שישי השחור בארה"ב ותגובת הבורסה אליו בראיה היסטורית


יום שישי השחור הוא כינוי ליום השישי שלמחרת חג ההודיה בארה"ב, יום שישי השחור נקרא שחור במובן החיובי המראה על צבע שחור בספרי חשבונות המראים על רווח לעומת אדום המראה על הפסד. השנה נחגג ב16.11.12 יום שישי הקרוב
מיכה בצלאל | 13/11/12, 20:10
יום זה מוקדש לקניות רבות ובעבר הוא היה היום העמוס ביותר מבחינת הקניות בארה"ב , יום זה משקף את מצב שוק הקימעונאי בארה"ב ומשפיע על הבורסה האמריקאית ובעקבותיה על שאר השווקים בעולם , בדקתי לאורך עשרות השנים האחרונות והגעתי למסקנות הבאות:

1. מניות העוסקות בתחום הצריכה והקמעונאות, אופנה ואלקטרוניקה,רשתות המזון המהיר- יורדות בימים לפני יום שישי השחור , בשבוע לאחר מכן הן עולות בצורה חדה.
2 אצל משקיעים רבים בארה"ב יום זה מהווה מפנה בהשקעות במניות צריכה בגלל אפקט הצריכה הרב ביום זה ,ישנם חברות שכ15% מהמחזור השנתי שלהם מתבצע ביום זה.
3. חשוב מאוד לבחון את המחזורים בימים לאחר יום שישי השחור האם הם גדלים , במידה וישנו גידול משמעותי במחזורים זה מסמן על עליות משמעותיות לקראת סוף השנה.
4.מעניין לראות השנה את תגובת השווקים לאור המיתון והבעיות הרבות בארה"ב ובאירופה האם המסורת תימשך ונראה עליות בהמשך ליום השישי השחור, את התוצאות נוכל לראות כבר בשבוע הבא.
אין בנאמר כדי להוות מתן ייעוץ או שיווק השקעות ולפיכך אין להסתמך עלהמידע הכלול בו ואין בו כדי להחליף שיקול דעת עצמאי וקבלת ייעוץ מקצועי סקירות עדכונים, טיפים וחדשות מעודכנים באתר האינטרנט של
מיכה יועצים ובדף מיכה יועצים בפייסבוק, מוזמנים לעשות
LIKE

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il