TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

מצב הבורסות 10 במרץ 2012


אוראל סרור
null
אוראל סרור | 10/3/12, 11:55
מצב הבורסות 10 במרץ 2012.

מדד ת"א 25:
החולשה עם נטייה לירידות עדין לא תמה בשוק. לאחר שהמדד מתקשה לפרוץ ולהתבסס מעל 1140 נקודות המהווה רמת התנגדות אופקית וכן גם התנגדות של ממוצע נע ארוך-200 ימים.
רמת תמיכה קרובה הינה רמת 1058-1060 שבירה של רמת תמיכה זו ייחשב איתות חיובי נוסף לשוק ומהלך ירידות לכיוון 997-1000 נקודות .

מדד הבנקים:
התנהגות דומה ניתן לראות גם במדד הבנקים. המדד נמצא כרגע במכירות יתר, מתנד RSI, ועל כן מאותת כי הסיכויים למהלך עליות (קצר) גבוה יותר מאשר המשך ירידות.
שילוב הנחה זו יחד עם המצאות המדד על רמת תמיכה (חלשה יחסית) אופקית ברמת 892-900 נקודות מהווה איתות כי סיכוי גבוה יותר למהלך עליות קצר מאשר המשך ירידות, ואף שבירה של רמת התמיכה עם יעד באזור 840 נקודות.
במידה ואכן המדד יתקן מעלה היעד הקרוב הינו שילוב ממוצעים נעים קצר -50 ימים ובינוני-100 ימים סביב רמת 980 נקודות.

מדד נדל"ן 15:
דשדוש בתוך תעלה עולה ממשיך להתקיים כאשר המדד נתמך על רמת התמיכה עולה ויוצר יום היפוך. מחוזרי המסחר נמוכים מאוד והמדד נמצא ברמת "מכירות יתר" ועל כן לאור כך סיכוים גבוהים יותר למהלך עליות לכיוון 280 המהווה רמת התנגדות של ממוצעים נעים 50 - ו 100 ימים. שבירה של התמיכה העולה באזור 270 נקודות ייחשב איתות שלילי ומהלך ירידות לכיוון 262 כרמת תמיכה קרובה ולאחר מכן רמת תמיכה 234 רמת תמיכה חזקה ומשמעותית.

נאסדק:
המדד עדין נמצא באיתות חיובי מעל רמת תמיכה 2883 שהינה רמת תמיכה חזקה מאוד. פריצה של 3050 יהווה איתות חיובי נוסף עם יעד מעט רחוק אך משמעותי באזור 3490 נקודות.
שבירה של 2883 ייחשב איתות שלילי ראשון אך יש צורך בהתבססות מתחת לרמת תמיכה זו כדי לקבל איתות שליל וודאי ומוחלט.

אס אנד פי 500:
המדד מתקשה לפרוץ את 1374 כרמת התנגודת. למרות המסחר סביב רמת התנגדות זו מתנד העוצמה יורד לאזור ה 50 , זאת כנראה מתאר מצב שבו הקונים יוצרים מומנט כדי לפרוץ את רמת ההתנגדות הנל. שבירה של רמת תמיכה 1300-1298 נקודות ייחשב איתות שלילי ומהלך ירידות לכיוון 1228 נקודות.

דאקס:
המדד מתקשה לפרוץ את רמת 7000 נקודות. בנוסף רמת תמיכה 6640 נקודות מהווה רמת תמיכה משמעותית. פריצה או שבירה של אחת הרמות יכתיב המשך המגמה. כרגע המדד נמצא במצב של המתנה עד אשר יפרוץ אחת הרמות.






דולר שקל:
הדולר ממשיך להיסחר בתוך תעלה עולה רחבה מאוד. כאשר המדד פרץ השבוע את רמת ההתנגדות של ממוצע נע קצר – 50 ימים. היעד כרגע הינה רמת התנגדות 383.7 במידה ויפרוץ רמת התנגדות זו צפוי הדולר להתחזק מול השקל לכיוון 390.
שבירה של התמיכה העולה ייחשב איתות שלילי וסוף מהלך התחזקות הדולר מול השקל.

ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות
אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות
מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

חפשו אותנו בפייסבוק: Ulysses Capital
http://www.ul-capital.com
דוא"ל : orel@ul-capital.com

מובהר ומודגש כי האמור בסקירה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בפרסום המידע בסקירה זו אין משום המלצה או חוות דעת בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך. יודגש כי לגבי כל מידע מכל סוג המופיע בסקירה – על כל אדם לבצע בדיקה ואימות נוספים, תוך התחשבות בנתונים ובצרכים המיוחדים שלו. יצוין כי במידע עלולות ליפול טעויות וכן עשויים לחול לגביו שינויי שוק ו/או שינויים אחרים, וכי אף עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין התחזיות והניתוחים המופיעים למצב בפועל. אשר על כן, קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון, דעה, חוות דעת, תחזית או ניתוח המופיע במסגרת הסקירה - הינו על אחריות הקורא בלבד.


ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות

אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות

מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

 

חפשו אותנו בפייסבוק:  Ulysses Capital

 http://www.ul-capital.com

דוא"ל : orel@ul-capital.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il