TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

מצב הבורסות 15 לדצמבר 2011


אוראל סרור
עליות ביומים האחרונים שנעצרו על שתי רמות התנגדות. אחת רמת התנגדות אופקית, קצרת טווח, מתאורת בקו המקווקו. והשנייה התנגדות של ממוצע מחירים בינוני 50 ימים אשר חופף לממוצע נע בינוני , 100 ימים.
אוראל סרור | 16/12/11, 00:23
מצב הבורסות 15 לדצמבר 2011.

ת"א 25:
עליות ביומים האחרונים שנעצרו על שתי רמות התנגדות. אחת רמת התנגדות אופקית, קצרת טווח, מתאורת בקו המקווקו. והשנייה התנגדות של ממוצע מחירים בינוני 50 ימים אשר חופף לממוצע נע בינוני , 100 ימים.
פריצה של רמת התנגדות זו יוביל להמשך עליות לכיוון רמת ההתנגדות הבאה 1133 נקודות.
ממתנד ה RSI אנו רואים כי הסיכוי לפריצה יחסית נמוך המתנד יצר שני שיאים באותו הגבוה, וכן החל במגמת היפוך. כישלון בפריצה יוביל לירידות לכיוון רמת תמיכה קרובה 1051 נקודות.
שבירה של רמת 1051 נקודות ייחשב המשך איתות שלילי וירידה לכיוון 997 נקודות.

מדד הבנקים:
גם במדד זה רואים יומיים של עליות ומתקרבים לרמת התנגדות של ממוצע נע בינוני 50 ימים, פריצה של רמת התנגדות זו ופריצה של השיא האחרון ברמת 992 נקודות ייחשב איתות חיובי לקראת המשך מהלך עליות, כאשר בדרך ישנה רמת התנגדות נוספת של ממוצע נע בינוני 100 ימים. ולאחר מכן רמת ההתנגדות הבאה הינה 1100 נקודות.
כשלון בפריצה של ההתנגדויות שצוינו ייחשב איתות שלילי והיפוך לכיוון רמת תמיכה קרובה 911 נקודות כאשר במידה ותשבר רמת התמיכה הבאה 836 נקודות.

מדד נדל"ן 15
ימי מסחר במחזורים גבוהים ראינו ביומים האחרונים ולמרות זאת מתנד העוצמה מתאר על תחילתה של מגמת ירידה. רמת התמיכה הקרובה הינה 261 נקודות. במידה ותשבר רמת התמיכה הבאה 224 נקודות. תמיכה על רמת התמיכה הקרובה 261 והיפוך יוביל למהלך עליות לכיוון רמת ההתנגדות הבאה ב 280 נקודות.

נאסדק
השבוע המדד שבר את רמת התמיכה 2607 אשר חופפת לתמיכה נוספת ממוצע נע קצר 50 ימים. כתוצאה מכך המדד נכנס למהלך יורד לכיוון התמיכה אופקית הבאה סביב 2336 נקודת.
קיימת רמת תמיכה חלשה , שהינה רמת תמיכה עולה. במידה ותשבר יאותת על דבר על סיכוי גבוה מאוד להמשך מהלך ירידות לכיוון רמת תמיכה אופקית 2336.
פריצה של רמת התנגדות 2607 ייחשב איתות חיובי כאשר אחריו כדאי להמתין לפריצה של רמת השיא האחרונה שגם חופפת להתנגדות של ממוצע נע ארוך 200 ימים (קו אדום).

אס אנד פי 500
המדד שבר תמיכה 1228 ונתמך מעל תמיכה של ממוצע נע בינוני 100 ימים.
רמת התמיכה 1228 חופפת לתמיכה של ממוצע נע 50 ימים (קו שחור ). שבירה של הממוצע נע 100 ימים ייחשב איתות שלילי נוסף כאשר רמת התמיכה הבאה הינה 1159 נקודות שהינה שפל אחרון . שבירה של תמיכה זו ייצור לנו שפל נמוך יותר כאשר התמיכה הבאה הינה 1127 נקודות.

דולר שקל.
הדולר ממשיך להתחזק ורמת 380 נפרצה השבוע. אם הדולר יצליח לשמור מעל רמה זו ייחשב הדבר לאיתות חיובי והמשך מהלך ההתחזקות שלו.
שבירה של 380 נקודות יאותת על מהלך החלשות הדולר לכיוון 375 נקודת.


ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות
אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות
מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

חפשו אותנו בפייסבוק: Ulysses Capital
http://www.ul-capital.com
דוא"ל : orel@ul-capital.com

מובהר ומודגש כי האמור בסקירה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בפרסום המידע בסקירה זו אין משום המלצה או חוות דעת בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך. יודגש כי לגבי כל מידע מכל סוג המופיע בסקירה – על כל אדם לבצע בדיקה ואימות נוספים, תוך התחשבות בנתונים ובצרכים המיוחדים שלו. יצוין כי במידע עלולות ליפול טעויות וכן עשויים לחול לגביו שינויי שוק ו/או שינויים אחרים, וכי אף עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין התחזיות והניתוחים המופיעים למצב בפועל. אשר על כן, קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון, דעה, חוות דעת, תחזית או ניתוח המופיע במסגרת הסקירה - הינו על אחריות הקורא בלבד.


ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות

אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות

מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

 

חפשו אותנו בפייסבוק:  Ulysses Capital

 http://www.ul-capital.com

דוא"ל : orel@ul-capital.com

21/12/11
1. כיצד מסבירות זאת העליות האחרונות? - השואל שאולי
אם הכל כל כך שחור... כיצד זה יש תופעה של עליות רצופות וכמעת קונים בלבד?
[סגור תגובה]

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il