TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג
> > > ניתוח טכני של מניות

ניתוחים טכנים

הפינה של סוסון-23/3*

מדדים מובילים, נפט ופריגו
סוסון ים | 23/3/08, 12:00

לחצו על הגרפים על מנת לראות את אותם בתצוגה מלאה

מדד תל אביב כללי,

נכון לסוף שבוע זה המדד הכללי למעשה השלים כממעט לחלוטין יעד תחתון לעבר 780-740 ... נמוך אחרון שקיבלנו במדד היה 796 ... יעד שניתן בחודש ינואר.
מכאן לאן פני המדד ??? מאחר ולמעשה חיסל כמעט לחלוטין את כל המרווח העולה במתנדים לא נשאר הרבה אפשריות מלבד תיקון עולה ,ללא תיקון עולה לא יתאפשר מהלך יורד נוסף ,או לחילופין דשדוש בתחום תנועה אופקי , וכאן תחום התנועה בין 845- מלמעלה לבין 780 מלמטה, מאחר והצפי לתיקון עולה במדד הכללי ההשלכה לתיקון עולה בכל המדדים.

מדד תל אביב 25,
מבט לעבר הגרף היומי , הצפי היה ירידה לעבר קו תמיכה עולה על 980, כאשר שבירה של קו תמיכה עולה ארוך טווח נותנת יעד ירידה נוסף לעבר 940 , יעד תחתון עליו הגיע המדד היה 964 , גם כאן ראינו למעשה מתנדים בקצה הסקאלה ומדד BP שירד עד לרמה של 10.58 רמה שלא ביקר בא שנים ארוכות , בשבוע שעבר ציינתי שירדה מתחת לרמת 12 זו היא תחתית שממנה חייב לצאת תיקון עולה , נכון ליום חמישי סגר המדד על רמת 993.4 לאחר שביקר כבר ברמת 1006 ..התיקון העולה יכול לנוע בתחום שבין 1030 תיקון פיבונצי 38 עד לעבר 1075 . למרות האפשרות לתיקון עולה עד לרמה זו המגמה הראשית נשארת מגמה יורדת וללא שינוי , מאחר ומתנדים הגיעו לרמות שיא גם בגרף השבועי הצפי לתיקון גדול יותר עד לרמות ה1075 .שבוע זה הוא שבוע פקיעה של האופ ושחקני המעוף ינסו להרים את המדד ככל האפשר ,נקודה שתתן אפשרות שחרור סחורה ע"י הקרנות לכן מן הראוי לקחת את הדברים בפרופורציה נכונה ולא להתפתות להיכנס לטרידים מלבד מסחר תוך יומי לפחות עד לסוף שבוע זה פקיעת האופ , חשוב לציין שוב את התלות בשוק האמריקאי שגם הוא נכנס לתיקון עולה , גם שם קיבלנו מתנדים בקצה הסקלה גם בגרף היומי וגם בשבועי , למרות התיקונים העולים גם מדדי ארה"ב נשארים במגמה ראשית יורדת כאשר התנועה האחרונה מכניסה את המדדים לתנועה בתעלה אופקית ואומר דשדוש , כאשר חוסר הוודאות גדול ויחד איתה התנודתיות הגדולה , והשבוע ראינו תנודתיות גדולה ל2 הכיוונים כאשר המדדים נשארים עדין בתחום התעלה האופקית , רק יציאה מתחום התעלה האופקית תיתן כיוון למהלך הבא וזה במדי חול והם יתנו את הטון גם בשוק שלנו . מעלה גרף פוינט כפי שעלה בשבוע שעבר, שבירת רמת תמיכה על 1034 נתן יעד יורד לעבר 966 ...שבירת תמיכה על 1015 נותן יעד יורד לעבר 940 נכון לסוף שבוע זה 966 הושלם,לאחר שהמדד נוגע בקו תמיכה יורד על 964 והמדד יוצא לתיקון עולה ,כאשר היעד היורד הבא נשאר ל940, ההתנגדויות בדרך למעלה פוינט 1015 -1034 ..ו1076 ,רק פריצה של 1084 ייתן איתות קניה ומעבר לשוק עולה.



מדד תל אביב גרף נרות , רמת התיקון האפשרי , פיבונצי 38 על 1030 , פיבונצי 50 על 1050 עד אז יכול להיות בנוסף גם ממוצע 20 בולינגר לכן ההתנגדות תהיה כפולה וקשה , רמת 1060 גאפ פתוח שם, תיקון מלא פיבונצי 62 אזור 1070-5 נכון להיום . מלמטה רמות תמיכה על 982 ...964





נאסד"ק

לאחר שבוע תנודתי ורב תהפוכות מצליח המדד להתייצב ואף לתקן למעלה, בעיקר בזכות התמיכה לה זכה סקטור הפיננסים מצד ברננקי , האחד עקב הורדת ריבית מתחת למצופה הורדה של 0.75% במקום
1% לו כולם ציפו , גרם להתחזקות הדולר ואיתו ירידה בסחורות, בנוסף הודיע הנגיד ברננקי על תמיכה
בבנקים למשכנתאות ואישור לאשראי נוסף לבנקים,ואומר שתמיכה מצד הנגיד בבנקים ע"י אשראי נוסף
ובריבית נמוכה נותן חמצן נוסף לסקטור זה, מכאן התיקון החד בסקטור הפיננסים , אבל לדעתי אין להיכנס
לאופוריה וסקטור זה עלול להמשיך לסבול, עדין לא הגישו כל הבנקים דוחות רבעונים ויש אפשרות
עדין שעוד בנקים על סף קריסה, תמונה ממשית נקבל רק לאחר סיום הגשת דוחות לרבעון זה.

בשלב זה בנו המדדים סטיות שווריות במתנדים שהובילו לתיקון עולה, מבט לעבר האינדיק טורים פוינט מראה שוב ירידה לתחתית הסקאלה ואומר תיקון עולה בפתח , הנאסדק נשאר עדין בתחום תעלה אופקית כאשר תחתית על 2164 וקצה עליון על 2400,כל עוד המדד נע בתחום הזה נמשיך לראות דשדוש תוך תנועה עצבנית לכל כיוון [תקופת נדנדה ] רמות התנגדות קרובות 2060-2075.

במבט לעבר הסקטורים ראינו שוב נחיתה של הסקטורים לעבר התחתית מכאן אמור לצאת שוב תיקון עולה. בגרף השבועי המדד לפני תיקון עולה מתנדים בתחתית , אבל שוב בגרף החודשי ממוצעים ומתנדים במהלך יורד ואומר שהמגמה הראשית עדין יורדת וללא שינוי למעט תיקונים עולים בשלב זה המגמה הראשית יורדת.
נסדק גרף יומי רמות 2260 ,2275 ,2280 ממוצע 50 והתנגדות יורדת על 2318 ,פריצת רמה זו תאפשר מהלך נוסף לעבר 2360 רצועת בולינגר עליונה... רק פריצה של רצועה עליונה ופתיחתה יתנו איתות למהלך עולה נוסף.



נסד"ק מבט לגרף החודשי עדין מגמה יורדת ,רמת 2200 נשארת כרמת תמיכה , מתנדים בעיקר לטווח קצר קרובים לתיקון עולה.



ארה"ב מבט לעבר פעמון הסקטורים לאחר שראינו השבוע את הסקטורים נוחתים ממש לתחתית הפעמון איתות לסבב עולה מתקן ניתן, ואכן לקראת סוף שבוע המסחר החלו לטפס למעלה כאשר רק ביום המסחר האחרון נוספו עוד 7 סקטורים לביקוש, עוד אינדיק טור המצביע על תיקון עולה ולא על מגמה עולה, גם בגזרת פוינט המגמה הראשית נשארת יורדת למעט תיקון עולה בשלב הנוכחי.




נפט

יעד מלא לעבר 111... מחירו של הנפט הולך יד ביד עם שערו של הדולר, חולשה בשער
הדולר מקרין לעבר עליה במחיר הנפט ולהפך, הורדת ריבית מתחת ל1% ומתחת לצפי האנליסטים
גרם להתחזקות הדולר ביחס לאירו ומכאן גם ירידה בשער הנפט, תיקון 1/3 מהלך עולה אמור להוציא תיקון לעבר 98 כאשר רמת 100 משמשת כתמיכה חזקה... פוינט כל עוד הנפט לא שבר את רמת 96 יעד עולה נשאר לעבר 121-7 רק שבירת רמה זו תיתן יעד יורד לנפט.





נפט גרף נרות תוך יומי 120 דקות ברנט , נכס בסיס לאופ כיסוי על הנפט , רמת תמיכה קרובה
על 98 ותחתית על 96 . מתנדים קרובים לתחתית הסקאלה ולפני תיקון חזרה למעלה . הורדת ריבית נוספת ע"י הנגיד יכולה להכניס שוב את שערי הסחורות למהלך עולה.




פריגו




למי שעקב המניה נתנה איתות קניה בפריצה של רמת 36.8 (מניה דואלית נקבעת בנאסדק) כאשר רמת התנגדות קרובה על 38.9 קו התנגדות עולה ,
התנגדות נוספת מעל באזור 40-41 נכון להיום . יעד ראשון למניה 42.4 כאשר יעד מלא 46, טכנית פתחה רצועת בולינגר עליונה, וממוצעים קצרים חצו זה את זה
רמת תמיכה קרובה 36.8 , שבירה שלו נכון להיום ייתן איתות יציאה.... פוינט פריצה של 37 נתן איתות.
איתות קניה TRIPLE TOP איתות קניה חזק יחסית כאשר היעד עולה לעבר 52, מבחינת תכונות המניה בעלת 5 תכונות חיוביות וחזקה באופן יחסי לשוק וסקטור, נחשבת כמניה דפנסיבית בשוק יורד. ירידה לעבר
36.5 יהיה איתות לחיסול חצי פוז ירידה לעבר 34 סטופ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il