TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג
> > > ניתוח טכני של מניות

ניתוחים טכנים

מגזר הבנקים 14-10-12

גרף מגזר הבנקים המורכב מ 5 בנקים הגדולים , עולה בתקופה האחרונה מהנמוך ב 770, אל הגבוה ב 1063, עלייה של כ 38%
לוי עובדיה | 14/10/12, 13:40
מסומן בגרף במרקר צהוב ,וכמובן שעליות אלא החזירו צבע ירוק טוב למניות הבנקים , בין עם בעזרת משקיעים מחו"ל , יחד עם השוק המקומי. ברמות הנמוכות ב 770, נוצר מבחינה טכנית תחתית כפולה , מה שהגדיל כבר אז את הסיכויים לעליות ויחד עם זאת נוצרה תבנית טכנית עם האות W,מסומן בגרף במרקר ירוק , כאשר פריצת ה 870 בגרף מגזר הבנקים הכניס את התבנית לפעולה , מה שחיזק יותר את הצפי לעליות האחרונות. התבנית כבר הושלמה, ו למעשה הגרף המשיך את עלייתו המטאורית מעלה כאשר הוא פורץ טכנית את הקווים החשובים בדרך בין אם קווים אופקיים , או קווי מגמה יורדים, מסומן בגרף .. גרף המגזר מגיע לרמת 1060 ושם נעצר כאשר ביום חמישי האחרון הוא גם פורץ קו זה ומסיים ב 1063. היום ה 14-10 , פותח הגרף בחלון מטה מתחת ל קו שרק פרץ ולמעשה מאשר אותה בינתיים בפעם נוספת ש קו ה 1060 עדיין התנגדות אופקית, כמובן שיש להמתין לסגירה היום אבל כבר עכשיו קו זה הוא שוב התנגדות. יחד עם זאת יש לזכור שמדד תא" 25 ביצע כן תיקון טכני מטה מהגבוה ב 1240 אל עבר התמיכה ב 1196 ומשם עלה חזרה אבל מגזר הבנקים עדיין לא ביצע תיקון מטה לאחר העליות.
מתנדים :
שני מתנדי מגמה עדיין מראים אפשרות להמשך עליות,
3 מתנדי מומנטום , כאשר שניים מתוכם נמצאים בקניות יתר, מופנים מטה ומצפים לעוד ירידות בתיקון שיתכן והחל היום.

לסיכום:
פרט לקביעת ה קו האופקי ב 1060 כהתנגדות למעשה , שום דבר חריג טכני לא קרה כאן, כאשר ישנו צפי לירידות מסיומות במגזר הבנקים אבל עדיין הוא יחשב כ תיקון יורד לצורך עליות נוספות, וכול עוד גרף מגזר הבנקים נמצא מעל קו מגמה יורד ב 930, יחשב הגרף כחיובי. התיקון מטה או הירידות הצפויות טובות הן מבחינה טכנית, וכמובן שמימושים ב מגזר הבנקים מוריד ישירות את מדד תא" 25.

תודה ובהצלחה
סקירות לשוק ההון,מאת לוי עובדיה ,המבוססת על נרות יפנים מתקדם,יחד עם ניתוח טכני מערבי,עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר,ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס,ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב,שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.
הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר קורא גרפים ,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il