TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


שבוע המסחר נסגר בעליות שערים נאות וקביעת שיא חדש במעוף. לאחר שישה שבועות של דשדוש, פרץ לבסוף המעוף את קו ההתנגדות וקבל איתות טכני חיובי
עידן סער | 11/12/10, 16:49
בוקר טוב,

שבוע המסחר נסגר בעליות שערים נאות וקביעת שיא חדש במעוף. לאחר שישה שבועות של דשדוש, פרץ לבסוף המעוף את קו ההתנגדות וקבל איתות טכני חיובי. המעוף עלה עד לרמת 1300.65 ומספר לא מבוטל של מניות פרצו בהתאם.

ממבט טכני, כל עוד המעוף נסחר מעל קו ההתנגדות העולה, נצפה כי המגמה החיובית תמשך עד לדופן העליון של התעלה העולה ברמת 1350. התמיכה למעוף נכון להיום שוכנת על תחתית התעלה ברמת 1260.

בסיכום שבועי סגר המעוף בעלייה של 2.89% . אל מדד המעוף הצטרף מדד ת"א 75 שפרץ תבנית משולש עם יעד ברמת 940, בה שוכנת ההתנגדות הבאה. בסיכום שבועי סגר המדד בעלייה של 2.86%, מדדי הבנקים והנדל"ן סגרו בעליות של 2.83% ו4.25% בהתאמה. מדד הנדל"ן קרוב בפעם השנייה השנה לפרוץ את רמת ההתנגדות האופקית באזור 350.

סקטור הנפט והגז
המניה שבלטה השבוע בסקטור הנפט והגז היא מניית אוריאלי אשר זינקה בשיעור של 95.11%. הסיבה לעלייה התפרסמה ביום חמישי בבוקר כשהחברה הוציאה הודעה לפיה היא מתכננת להיכנס לתחום חיפושי הגז-נפט.

מניית מודיעין יהש עלתה בתחילת השבוע עד להתנגדות ברמת 5.8. מרמה זו תיקנה המניה בשיעור של 38.2 עפ"י סרגל פיבונאצ'י עד לרמת 5.2-5.3 ומשם עלתה עד לרמת 5.5. טכנית כל עוד המניה לא תסגור מתחת לטווח התיקון היא צפויה לפרוץ את רמת 5.8.

מניית רציו יהש התממשה השבוע עד לרמת 50.7. בסיכום שבועי סגרה המניה בירידה של 5.69%, התמיכה למניה שוכנת ברמת 50 וההתנגדות ברמת 53.5.

מניית ישראמקו יהש עלתה השבוע עד לרמת 46.2 שם שוכנת התנגדות משמעותית למניה. מרמה זו התממשה המניה שלושה ימים ברצף. במידה והמניה תשנה כיוון בפתיחת שבוע המסחר ותעלה חזרה לכיוון 46.2, תושלם תבנית טכנית בשם ראש כתפיים הפוכים.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" . פינה זו תיתן לכם גולשיי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

1.אפריקה ישראל מסקטור הנדל"ן – למניה קו מגמה ייחודי העובר בין שפלים ושיאים לאורך החודשיים וחצי האחרונים, אמינות הקו גבוהה לאור מספר הנגיעות שבו(8). פריצת הקו תחשב כאיתות טכני חיובי למניה

2.איטיגי'איי מסקטור הביומד – המניה נסחרת בתבנית טכנית ארוכת טווח בשם תעלה עולה, למניה התנגדות קרובה ברמת 60 ופריצתה תחשב כאיתות טכני חיובי.

3.אל על מסקטור השירותים – לאחר גל עלייה מרשים מרמת 100 ועד לרמת 140 מדשדשת המניה מזה שישה שבועות ללא מגמה ברורה. פריצת רמת 142-140 על בסיס סגירה תחשב כאיתות טכני חיובי.

לסיכום

לאחר תקופה ארוכה בה דשדש המעוף, נראה כי ידם של השוורים על העליונה. כפי שמסתמן כעת אנו בעיצומו של מהלך עולה במעוף. חשוב מאוד להמשיך ולעקוב אחר רמות ההתנגדות והתמיכה הקרובות, לאתר מניות במומנטום חיובי ולממש רווחים.

בחדר המסחר ניצלנו השבוע את הפריצה במעוף למספר טריידים מהירים ורווחיים ביניהם כלכלית ירושלים ומבני תעשייה מסקטור הנדל"ן שבלט השבוע.

אנו מקדמים בברכה את המצטרפים החדשים לחדר המסחר ומאחלים לכולם הצלחה רבה.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה,
צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il