TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


המעוף נסחר בדשדוש במהלך שבוע המסחר האחרון. השבוע היינו עדים לקונים שהגיעו בזמן שהמעוף התקרב לרמת 1250 ולמוכרים שהגיעו בזמן ששהה באזור 1260.
עידן סער | 23/10/10, 23:15
שלום רב,

המעוף נסחר בדשדוש במהלך שבוע המסחר האחרון. השבוע היינו עדים לקונים שהגיעו בזמן שהמעוף התקרב לרמת 1250 ולמוכרים שהגיעו בזמן ששהה באזור 1260. ביום המסחר האחרון פתח המעוף בגאפ מעל לרמת 1260 והמשיך לעלות. שבוע המסחר נסגר ברמת 1272.25 שנקבעה כשיא השבועי. לאור הסגירה החזקה ניתן לראות כי השוק חוזר למגמה חיובית.

בסיכום שבועי סגר המעוף בעליה של 1.21% ומחזור המסחר הסתכם ב-4 מיליארד ו-145 מיליון ₪. מדדי נדל"ן 15 ות"א 75 סגרו בעליות של 1.74% ו1.63% בהתאמה.

מדד הבנקים סגר את שבוע המסחר ללא שינוי.

מדד הנדל"ן פרץ השבוע את רמת 340 וכל עוד יחזיק מעל לרמה זו, נצפה שיגיע ליעד ברמת 365.

ממבט טכני ניתן לומר כי המעוף נסחר מעל לקו מגמה עולה והמגמה בשוק תישאר חיובית כל עוד קו המגמה לא יישבר. בנוסף, ניתן לזהות תבנית דגל בגרף יומי של המעוף, יעד הדגל שוכן ברמת 1310.

המניה שבלטה ביום המסחר האחרון הינה אלביט הדמיה. היא נבחרה לפינת הזרקור בסקירתנו האחרונה וכעת, לאחר שפרצה את רמת 5000 נעקוב אחר ההתפתחויות בה, ונבדוק את התמודדותה עם ההתנגדויות ברמות 5340 ו6030. חשוב לציין כי שיא שנתי במניה שוכן ברמת 9470( מרחק של 78%) ושיא כל הזמנים שוכן ברמת 22635(מרחק של 330%).

מניות נדל"ן נוספות שעשויות לעורר עניין הן דלק נדל"ן שנסחרת סמוך לתמיכה ברמת 160, ההתנגדות למניה שוכנת ברמת 187, אפריקה ישראל הנסחרת מתחת לקו בלימה עולה כאשר ההתנגדות שוכנת ברמת 2800 ומניית רבד שלאחרונה מרכזת מחזורי מסחר גדולים מהממוצע ופריצת רמת 900 תחשב כאיתות טכני חיובי.

מנייה נוספת שבלטה השבוע היא אולטרה שייפ. חדר המסחר ומנוייו ליוו את המניה מרמת 4.3 ולאחר שפרצה את רמות 5 ו6.3 נרכשה פעמיים נוספות. המניה עלתה במהלך השבוע עד לרמת 9.2 וסגרה עלייה שבועית של 55%. לאחר שהגיעה לרמת 9.3 ,נחתכה המניה וביום המסחר האחרון סגרה ברמת 6.8.התמיכה הקרובה למניה שוכנת ברמת 6.4.

מניית מודיעין יהש סגרה את שבוע המסחר בעלייה של 20.69%, אנו שמחים לבשר כי בחדר המסחר מכרנו את המניה ביום המסחר האחרון ברמת 7.1 והמנויים זכו לתשואה גבוהה.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא הזרקור , פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:



ישראמקו יהש - המניה נסחרת בדשדוש לאורך השנה ולא הצליחה לפתח גל עולה מרשים כשותפותיה לסקטור. למניה קו בלימה עולה שפריצתו תחשב כאיתות טכני חיובי.


אגוד- למניה קיים אינדיקטור טכני אמין המהווה לה התנגדות חזקה. פריצת ממוצע 200 יחשב כאיתות טכני חיובי.


ביוליין - אחת ממניות הביומד הבודדות שלא היתה שותפה לגל העולה. פריצת רמת 355 תחשב כאיתות טכני חיובי.


מבט למניות "הזרקור" משבוע המסחר האחרון:

אקסלנז- המניה לא צלחה בפריצת ההתנגדות.
סאני - פרצה לקראת סוף השבוע ועלתה בשיעור של כ- 6%.
אלביט הדמיה - פרצה ביום המסחר האחרון וסגרה בעלייה של 8.88%.
לסיכום

השוק המקומי ממשיך לגלות עוצמה ומלבד תיקון קל לא ראינו ניצנים של שינוי מגמה. את העליות הנאות ראינו בעיקר במניות היתר ובסקטור הביומד הנחשב לאגרסיבי. מחזורי המסחר הגדולים עשויים לרמוז כי הציבור חוזר להאמין בשוק ההון. מדדי וול- סטריט ממשיכים גם הם במומנטום החיובי ומשרים בטחון על הסוחרים. כולנו מקווים שתקופה זו תמשך לאורך זמן ושנמשיך להנות משוק עולה, אך תמיד חשוב לזכור לממש רווחים מאחר שהשוק דינאמי.

בחדר המסחר מימשנו השבוע מניות ברווחים גבוהים. הניתוח הטכני שאנו פועלים לפיו ממשיך להוכיח את יעילותו הרבה ולראיה התשואות של החודשים האחרונים. מניות כגון אלווריון, מזור, מודיעין ואולטרה שייפ הינן רק מדגם קטן מאלה שזיהינו בהן פוטנציאל גדול ממבט טכני, וההודעה הפונדומנטלית, שהגיעה רק מספר ימים לאחר שרכשנו אותן בחדר המסחר מוכיחה שהגרף מקדים את כולם. העובדה שזיהינו מבעוד מועד את הפוטנציאל הגלום במניות אלה תרמה לתשואה הגבוהה במכירתן.

אנו ממשיכים לעקוב אחר הזדמנויות אטרקטיביות במניות במטרה להמשיך ולשמור על תשואות גבוהות לנו ולמנויי חדר המסחר.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.
לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.
שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il