TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

הסקירה השבועית


ממבט טכני, המעוף פרץ קו התנגדות וסגר מעליו. כל עוד המעוף לא ישבור חזרה את הקו שנפרץ, המגמה החיובית צפויה להמשך תוך כדי קביעת שיאים חדשים. ההתנגדות הקרובה שוכנת ברמת 1266, בנקודה זו נזהה קו בלימה עולה בין שיאים העלול לעצור זמנית את המעוף לפני המשך עלייה עד לרמת 1300
עידן סער | 17/10/10, 07:55

שלום רב,


שבוע המסחר נפתח בעליות שערים שהלכו והתחזקו בהמשכו. במעוף, נקבע שיא חדש של כל הזמנים ברמת 1259.47. מחזור המסחר הסתכם בכ-5 מיליארד ו-162  מיליון ₪.


ממבט טכני, המעוף פרץ קו התנגדות וסגר מעליו. כל עוד המעוף לא ישבור חזרה את הקו שנפרץ, המגמה החיובית צפויה להמשך תוך כדי קביעת שיאים חדשים. ההתנגדות הקרובה שוכנת ברמת 1266, בנקודה זו נזהה קו בלימה עולה בין שיאים העלול לעצור זמנית את המעוף לפני המשך עלייה עד לרמת 1300.


מדד הנדל"ן היה ללא ספק הסיפור החם של השבוע. בשבוע שעבר, המדד ניסה לפרוץ את רמת 325 ללא הצלחה. השבוע, צלח המדד בפריצה והגיע עד לרמת 339.23. על מנת להכנס לפרופורציות נציין כי שיא כל הזמנים של המדד עמד על 884.55, מרחק של כ - 160% מהרמה שנסגרה ביום המסחר האחרון.


בסיכום שבועי סגר המעוף בעלייה של 3.34%, מדדי ת"א 75 והבנקים סגרו בעליות של 4.72% ו4.25% בהתאמה ומדד הנדל"ן סגר בתשואה חיובית של 6.79%.


בסקטור הנפט בלטה מניית מודיעין יהש. המניה המשיכה במגמתה החיובית תוך כדי ניסיונות פריצה של רמת 5.7. לאחר שלושה ניסיונות שלא צלחו, פרצה המניה וסגרה ביום המסחר האחרון ברמת 5.8.


כל עוד המניה לא תחזור מתחת לרמת 5.7, נצפה כי מגמת העלייה בה תמשך עד היעד הטכני שסומן ברמת 7.8.


מניית זרח יהש טיפסה בתחילת השבוע עד לרמת 10.5 ובהמשך התממשה. התמיכה המשמעותית למניה שוכנת ברמת 9.3-9.4.


מניית גלוב יהש עלתה עד לרמת ההתנגדות ב9.5-9.6 ולא צלחה בפריצתה.


מניית גבעות סגרה השבוע בירידה של 4.6% וכל עד רמת 9.1 לא תפרץ, המניה תמשיך לדשדש או להתממש.




בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" , פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:



  1. אקסלנז מסקטור הביומד -  ביום המסחר האחרון ריכזה המניה מחזור מסחר גדול. מבחינה טכנית, המניה נסחרת בתבנית משולש קלאסי, פריצת התבנית תחשב כאיתות חיובי למניה.



  1. סאני מסקטור התקשורת -  למניה קו מגמה יורד המונע ממנה לפתח גל עולה. להערכתנו, פריצת קו ההתנגדות תחשב כאיתות חיובי למניה.



  1. אלביט הדמיה מסקטור הנדל"ן -  המניה נסחרת בטריטוריה השלילית מזה זמן רב. לאחרונה, ניתן לזהות תבנית טכנית אמינה במניה, פריצת התבנית תחשב כאיתות טכני חיובי.


מבט למניות "הזרקור" משבוע המסחר האחרון:


1.      מניית חבס פרצה ועלתה בשיעור של 6.5%.


2.      מולטימטריקס לא צלחה בפריצתה.


3.      אמפל אמריקן כיכבה בפינת הזרקור ועלתה בשיעור של 40% השבוע.


לסיכום


שבוע המסחר נסגר באווירה חיובית כאשר חוץ ממדד הבנקים כל המדדים פרצו וכל עוד לא ישברו חזרה, צפויים להמשיך ולעלות. הנעשה בשווקי חו"ל ישפיע גם על השוק בארץ אך להערכתנו, חוץ מתיקון שעלול להגיע אנו לא צפויים להיפוך מגמה.


פעולות נבחרות מחדר המסחר:


1.      מניית אולטרה שייפ שפרצה בתחילת השבוע את רמת 5, נמכרה ברמת 6 ונתנה תשואה נאה של 20%. 


2.      מניית בריינסוויי נסקה בשיעור של כ- 21% מרמת 720 ועד לרמת 875. בחדר המסחר נרכשה המניה ברמת 746, חוזקה ברמת 820, ונמכרה ברמת 860. כל זאת תוך 24 שעות בלבד. 


3.      מניית נקסט ג'ן – טרייד תוך יומי, המניה נרכשה ברמת 13.4 ונמכרה ברמת 14.5 בתשואה של כ- 8%.


כפי שניתן לראות במדגם הטריידים שהעלינו בסקירה ובטריידים נוספים המופיעים בטבלת התשואות של אוקטובר ושל החודשים שקדמו לו, מנויי חדר המסחר נהנים מתשואות גדולות במיוחד בכל קנה מידה.


אנו מקדמים בברכה את המנויים החדשים שהצטרפו השבוע ומאחלים לכל מנויינו המשך חודש פורה וירוק.


לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.


לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.


 


שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,


בברכה,


צוות Bwise


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il