TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


שבוע המסחר נפתח בגאפ עולה להתנגדות ברמת 1185. נקודה זו היותה את הגבוה השבועי וממנה נסחר המעוף בירידות קלות עד לסגירת שבוע המסחר. בסיכום שבועי המעוף עלה בשיעור של כ - 0.33% וסגר ברמת 1174.95. מחזורי המסחר היו גבוהים יחסית לתקופה האחרונה והשבוע קבע המעוף שיא במחזורי המסחר בחודשיים האחרוניים.
עידן סער | 19/9/10, 09:05
שלום רב,
שבוע המסחר נפתח בגאפ עולה להתנגדות ברמת 1185. נקודה זו היותה את הגבוה השבועי וממנה נסחר המעוף בירידות קלות עד לסגירת שבוע המסחר. בסיכום שבועי המעוף עלה בשיעור של כ - 0.33% וסגר ברמת 1174.95. מחזורי המסחר היו גבוהים יחסית לתקופה האחרונה והשבוע קבע המעוף שיא במחזורי המסחר בחודשיים האחרוניים.

מדד הבנקים סגר השבוע בירידה של 3.22%, מדד הנדל"ן סגר השבוע בעליה של אחוז ומדד ת"א 75 התממש השבוע בשיעור של כ- 0.44%. מדד הויקס המייצג את מצב רוחם של המשקיעים ירד השבוע בשיעור של כ- 9.1% ומרמז לדעתינו כי השוק יציב עם נטייה לעליות.

לקראת פתיחת שבוע המסחר נתבונן בגרף יומי של המעוף. ניתן לראות בגרף כי קו התנגדות עולה מונע מהמעוף לפתח גל עולה נוסף כפי שהיה מרמת 1125 ועד לרמת 1178. אנו סבורים כי פריצת הקו בנקודת 1190 עשויה להוציא לפועל מהלך עולה נוסף. חשוב לציין כי למעוף גאפ פתוח ברמת 1160 וכל עוד רמת 1190 לא תפרץ המעוף עלול לרדת ולסגור את הגאפ.

השבוע בלטה לחיוב מניית זרח יהש. לאחר תרדמת ארוכה פתחה המניה את שבוע המסחר בעליה של 15% תוך כדי פריצת רמת 9.5. במהלך השבוע המשיכה המניה לעלות עד לגבוה השבועי ברמת 11.8 והשלימה עלייה של 38% ב-4 ימים. מרמה זו המניה ירדה בחדות עד לרמת 8.8. בחדר המסחר זיהינו כי למניה תבנית טכנית בשם תעלה עולה, ולאחר שוידאנו כי המניה נתמכת ברמה זו ומבצעת היפוך, הודענו על קניה ברמת 9.1. המניה סגרה את שבוע המסחר ברמת 9.7.

סקטור הביומד רכז השבוע ענין רב. מניות ביומד שעלו בחדות בתחילת השבוע סגרו לבסוף בירידות חדות. מניות כגון ביונדווקס וביוקנסל פתחו בעליות של 13% ו20% בהתאמה, ומיד לאחר מכן התממשו בחדות. ארוע כמעין זה מחזיר אותנו לאחת מסקירותינו הקודמות בה הדגשנו את החשיבות של מימוש רווחים והתנהלות נכונה תוך כדי מסחר.

מדדי וול-סטריט סגרו את שבוע המסחר בעליות נאות. בהתבוננות על גרף ה - S&P500 ניתן לראות כי לאחר פריצת התעלה עלה המדד עד להתנגדות האופקית ברמת 1130 ונכון לסגירת יום המסחר האחרון לא צלח בפריצתה.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור". פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתינו כדאי לעקוב אחריהן:

1. גרנית - החברה עוסקת בענף השירותים. המניה מדשדשת מחודש יוני ובשלושת ימי המסחר האחרונים זיהנו עליות במחזורי המסחר. המניה קרובה לפריצת רמת 820 המהווה התנגדות אופקית .

2. דניה סיבוס - המניה נסחרת מזה זמן רב בטווח של 1000-1400 כאשר השיא השנתי שלה נקבע ברמת 2050, ושיא כל הזמנים נקבע ברמת 8030. עפ"י ניתוח טכני שבצענו במניה ניתן לזהות כי פריצת רמת 1350 תיתן למניה איתות טכני חיובי כאשר היעד הינו ברמת 1600.

3. אלון גז - החברה מתמחה בחיפושי נפט וגז ולא הצטרפה לחברותיה לסקטור במהלך העליות האחרון. כפי שניתן לראות בגרף, רמת 3960 מהווה התנגדות אופקית למניה. המניה נכנסה לפינת הזרקור לאור העובדה כי זיהינו בה איסוף לאחרונה.

מבט למניות "הזרקור" משבוע המסחר האחרון:

1. די פארם פרצה את רמת 2000 במחזור גדול.

2. ביונדווקס פרצה את רמת 250 ועלתה עד לרמת 274 משם החלה להתממש.

3. נטקס לא פרצה בשבוע המסחר שחלף.

לסיכום

שבוע המסחר שחלף התאפיין במימושים קלים. מלבד מדד הבנקים שירד בחדות השבוע(3.22%), שמרו שאר המדדים על יציבות ומדד הנדל"ן אף עלה באחוז. מניות שעלו בחדות בתחילת השבוע התממשו בהתאם בהמשכו ולכן חשוב תמיד לשמור על מדיניות רווחים נבונה. השבוע יסתיים המסחר ביום שלישי שהוא גם יום פקיעת האופציות לחודש זה (21.09.2010). למרות המגמה החיובית בשווקים אנו שוב לפני פגרה ולדעתינו יש לשקול את הקטנת החשיפה לשוק.

חדר המסחר המשיך גם השבוע לנפק תשואות חיוביות למנויים. הקפדנו לממש חלק מהרווחים ואת החלק הנוסף השארנו להמשך הטרייד. בנוסף, הפעלנו סטופים מהירים בעת הצורך.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח וגמר חתימה טובה.

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il