TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירת בורסה שבועית


ניתוחים מצולמים
שבוע המסחר בשוק המקומי הסתיים בירידות. ביחס לירידות ברחבי הגלובוס המעוף נסחר ביציבות מרשימה וסגר את שבוע המסחר בירידה של 0.81% בלבד. שבוע המסחר נפתח בעליות לרמת 1166.58 ומנקודה זו החל המעוף לרדת תוך כדי שבירת תמיכות וקבע ביום חמישי את הנמוך השבועי ברמת 1138.98. מחזור המסחר במעוף בשבוע שחלף נמוך יותר מאשר בשבועיים שקדמו לו, עובדה זו מרמזת לנו כי הירידה נכון להיום היא תיקון בלבד ולא חזרה למגמת ירידות.
עידן סער | 14/8/10, 18:42
שלום רב,

שבוע המסחר בשוק המקומי הסתיים בירידות. ביחס לירידות ברחבי הגלובוס המעוף נסחר ביציבות מרשימה וסגר את שבוע המסחר בירידה של 0.81% בלבד. שבוע המסחר נפתח בעליות לרמת 1166.58 ומנקודה זו החל המעוף לרדת תוך כדי שבירת תמיכות וקבע ביום חמישי את הנמוך השבועי ברמת 1138.98. מחזור המסחר במעוף בשבוע שחלף נמוך יותר מאשר בשבועיים שקדמו לו, עובדה זו מרמזת לנו כי הירידה נכון להיום היא תיקון בלבד ולא חזרה למגמת ירידות.

להלן מחזורי המסחר:

תאריך שינוי מעוף שבועי מחזור מסחר
22-29 ליולי ללא שינוי כ- 6.5 מיליארד
29 ליולי – 05 לאוגוסט 2.77% כ- 4.3 מיליארד
05-13 לאוגוסט 0.81% כ- 3.6 מיליארד

מבחינה טכנית בגרף היומי של המעוף מצטיירת תמונה מעניינת מאוד וניתן לנתחה כדלקמן: נמתח קו מגמה עולה בין שלושת השיאים האחרונים במעוף, לקו זה ניצור קו מקביל ונחבר לשפלים הנמוכים בשילוב השפל הנמוך ביותר. ניתן להבחין בשתי תחתיות במעוף , האחת ברמת 1130 והשנייה ברמת 1120, כל עוד המעוף לא ישבור את אחת מהתחתיות הנ"ל נוכל לומר כי הוא עדיין במגמת עלייה לטווח הבינוני. נמשיך לעקוב אחר תעלה זו בסקירות הבאות.
בסיכום שבועי המעוף ירד 0.81%, מדד ת"א 75 סגר את שבוע המסחר בירידה של 3.43%, מדד הבנקים סגר את שבוע המסחר בעליה של 0.23% ומדד הנדלן סגר בירידה של 1.92% , מדד הפחד המייצג את "מצב הרוח" של הסוחרים עלה השבוע בשיעור של 4.56% .
ביום המסחר האחרון בוול-סטריט התפרסמו נתונים בנוגע לכלכלת ארה"ב. מדד המחירים לצרכן תאם את צפי האנליסטים ועלה בשיעור של כ- 0.3% ואילו מדד הליבה עלה ב- 0.1%. לעומת מדד המחירים לצרכן, המכירות הקמעונאיות וסנטימנט הצרכנים לחודש יולי עקפו את התחזיות ותרמו ליציבות המסחר בוול-סטריט. בסיכום שבועי ירדו מדדי וול-סטריט בשיעור של 5%.
מבט טכני על מדד הנאסד"ק מראה כי המדד פתח ביום חמישי את המסחר על נקודת השפל הקודמת ויצר קו תמיכה אופקי. ניתן להבחין בגרף שבנקודה זו הגיעו קונים אשר תרמו לשינוי המגמה. שבירת רמה זו תחשב כאיתות שלילי למדד.
בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור". פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי על מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:
1. קרדן אן.וי – מניית קרדן אן.וי נסחרת במחיר הנמוך בכ – 45% מהשיא האחרון שנקבע בחודש אוקטובר 2009, מבחינה טכנית נתקלה המניה בקו התנגדות יורד ששיאו בחודש אוקטובר ללא הצלחת פריצה. פריצת קו ההתנגדות היורד תחשב כאיתות חיובי למניה ונצפה לעליה מרשימה בה.
2. ביוליין – מניית ביוליין קיבלה המלצת קניה מבית ההשקעות אלמן אלדובי כאשר היעד במחיר 8.5 ₪. בנוסף, החברה מספקת הודעות חיובית אשר בינתיים אינן תורמות לעליה במחיר המניה. השבוע הגיעה לרמת 370 ומנקודה זו חזרה לרדת, המניה נכנסה לפינת הזרקור לאור העובדה כי הגיעה ביום המסחר האחרון לתמיכה חשובה מאוד, נקודה זו הינה הנקודה האופטימלית ביותר לחזרה למגמת עליות כאשר פריצת רמת 370 תחשב כאיתות חיובי.
3. ברן – המניה נסחרת בתעלה יורדת במהלך החצי השנה האחרונה, פריצת התעלה היורדת תחשב כאיתות חיובי למניה ונצפה לגל עליות בה.
לסיכום,
גל העליות האחרון במעוף התאפיין בעליה רצופה בשיעור של כ-4% מרמת 1120 כאשר השבוע חל תיקון והתמיכות הקרובות שוכנות ברמות 1135, 1130 ו - 1120(תחתית התעלה העולה). מסקנה חשובה שלדעתנו כדאי לאמץ היא מימוש רווחים, תשואתן הנאה של מניות רבות נחתכה כלא היתה ומי שלא השכיל לממש רווחים חזר לנקודת ההתחלה. קשה לנבא את העתיד אך לאור המגמה ההפכפכה בשוק חשוב לשמור על סטופים קבועים אל מול מימוש רווחים.
אנו שמחים להודיעכם כי החל מ-15/8/2010 יפתח חדר המסחר, לפרטים לחצו כאן.
שיהיה לכולנו המשך חודש מעולה ושבוע מסחר מוצלח.
בברכה,
צוות Bwise.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il