TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

פינת המט"ח - 22/6

סיכום הסקירה משבוע שעבר
דורון כהן | 22/6/08, 11:09
בס"ד
המשך סקירה מתחילת השבוע הקודם מראה כי:
AUD/JPY- אוסטרלי/ ין.
הצמד הזה הפגין במהלך השבוע החולף התנהגות רגועה לחלוטין. מחיר הצמד טיפס כ- 120 פיפס, בצורה עקבית ובלי עליות וירידות חדות. אין כרגע בלימת מחיר הניתנת לייחוס לאחד המהלכים האחרונים. למרות שמחיר הצמד מטפס לאט ובעקביות הייתי מחפש אותו דווקא לשורט. ייתכן ומחיר הצמד יטפס, ישנו טופ שהיה באפריל 1992 במחיר של 102.92, אם המחיר הזה יישבר והצמד ימשיך לטפס כלפי מעלה, יש אפשרות להניח כי ניראה אותו נושק שוב לשיא שנקבע לא מזמן במחיר של 107.7- 107.8.
AUD/CAD- אוסטרלי/קנדי.
גם כאן נסחר הצמד בטווח מחירים מאוד צר באופן יחסי. ההערכה של שבוע שעבר עדיין עומדת בעינה, המחיר לא המריא ולא צלל, צריך להמתין בצד ולחכות לשעת כושר.
USD/CAD – דולר/קנדי.
רצועת המחיר עדיין שרירה וקיימת (ראה טורים קודמים). אבל צריך לשים לב, סגירת מחיר במהלך השבוע במחיר הנמוך מ- 1.009 תצביע לנו ככל הנראה על המשך ירידה אל עבר קו הרצועה התחתון. מאידך, החלשות המטבע הקנדי (אם נראה ירידה במחירי הנפט בעולם) יכולה ותראה לנו דווקא את הכיוון ההפוך – לונג, אל עבר קו ההתנגדות העליון של הרצועה.
EUR/CAD – אירו/קנדי.
הסבלנות משתלמת. המחיר מטפס לאיטו כלפי מעלה, המחיר רוכב על קו הממוצע הנע, יש קורלציה בין התנועה ברזולוציה היומית לרזולוציה השבועית בנוגע למגמת המחיר, ככל הנראה התנועה תלווה בתנועות תיקון, אבל מינוף קטן והרבה סבלנות וככל הנראה נראה את הצמד הנ"ל הולך לבחון שיאים.
הזדמנויות לשבוע הקרוב.
צמדי הפרנק:
הפרנק השוויצרי מראה סימני התחזקות השבוע, וככל הנראה, צמדי הפרנק צפויים לתת לנו השבוע מהלכי שורט (למען הסר ספק, הצמדים בהם הפרנק נמצא במכנה של הצמד ולא במונה כדוגמת CHF/JPY ודומיו).
המטבע הקנדי מראה סימני היחלשות, כמעט מול כל הצמדים. הדבר בולט במיוחד מול המטבע היפני, ששם הוא נמצא בנקודה מאוד קריטית. ירידה וסגירת מחיר מתחת ל- 102.88 יכולה ותצביע לנו על מהלך שורט צפוי.
אני שוב מזכיר כי אין בחומר הנ"ל שום המלצה לבצע כל פעולת מסחר משום סוג שהוא. כל המבצע פעולת מסחר על סמך המידע הנ"ל עושה זאת על אחריותו הבלעדית.
תודה והמשך מסחר פורה ומהנה.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il