TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

ת"א 25 סקירה מלאה


אין כרגע הסתכלות על עליות לצורך פריצת שיאים אלא לצורך המשך ירידות. אומנם פער הארביטר"ז , הוא שלילי, אבל...
לוי עובדיה | 28/8/11, 10:32
ת"א 25, סקירה מלאה,על גבי 3 טווחי זמן.

תל אביב 25, 28-08-11.
תא" 25 כשוק מובל באופן מוחלט, עוקב באופן ברור על מדד ארה"ב, ובאם כך נשאלת השאלה, למה ירד מדד תא" 25 ביום ה' האחרון, כאשר מדדי ארה"ב עדיין נמצאים בתיקון עולה? נכון הוא שיום חמישי האחרון היה יום הפקיעה, אשר היגיון בו.  לא תמיד נמצא, ובכך מסיימת תא" בנר אדום על חשבון זה שביום א' הגדולים ייקנו חזרה. מדד ה S&P יחד עם הסנופי, נמצאים בתיקון עולה, כאשר הצפי כרגע על פי היבנות המתנדים והשלכתם באופן עתידי, היכן יהיו בשערים מסוימים, יחד עם רמות פיבונצי על כול המהלך היורד האחרון, מביא למסקנה שאזור 1210 במדד ה S&P' הוא האזור המתאים לתפנית חזרה מטה, ובאם כך יקרה, הצפי לשבירת רמות ה 1000. בסבב ירידות נוסף בסנופי, ילכו ויגדלו. ( על כן חשיבות מכרעת לפריצת ה 1210 מעלה ! )


ת"א 25, גרף חודשי :
לגרף זה עוד ארבעה ימי עבודה עד סוף החודש , ולכן לא ניתן לקבוע יעדים ברורים כול עוד הנר החודשי לא סיים את בנייתו, אבל כבר ניתן לראות שזהו נר עוצמתי, עם טווח מסחר גדול , שבכדי שחודש הבא ייווצר נר חיובי שיבטל נר אדום זה , צריכים לקראת דברים נפלאים בשווקים בעולם, וכמובן אין צפי לרבע מזה ! בינתיים שומר נר חודשי זה על תמיכה חשובה, אשר ב 1050 , ועל תיקון 38.2% פיבו, אשר נמצא קרוב לתמיכה ב 1056 נק" . על פי הנרות היפנים , לאחר נר בגודלו של הנר החודשי הנוכחי, הצפי הוא להיווצרות עוד נרות אדומים. כאשר בהחלט כרגע ניתן לצייר ולהבין סוג של צל עליון בנר החודשי הבא ואז ירידות לערכים נמוכים יותר. המתנדים בגרף החודשי, רק החלו את המהלך היורד שלהם , ובכך גם המתנדים CCI—STOCHASTIC–ADX–MACD–, ממליצים על עוד ירידות בנר הבא , כאשר מתנדים בגרף חודשי, יודעים לסבול תיקונים הפוכים, כי מבחינתם החשיבות הוא בסוף הנר הבא שיתקיים בסוף חודש הבא.


ת"א 25 גרף שבועי :
גרף זה ממשיך להיבנות כצפוי מהסקירה הקודמת, כאשר הצגתי את האפשרות להיווצרות כתף ימנית של תבנית ראש וכתפיים עתידית, ( הגרף מופיע בסוף הסקירה מטה ) כך שלמהלך זה ישנם עוד חודשים קדימה, אבל נמשיך לעקוב אחריו בסקירות. גרף שבועי של המדד נתמך על ממוצע 200, בשבוע השלישי ברציפות, וזהוא נתון חיובי לכול הדעות., וגם רמת התמיכה אשר ב 1050 לא נשברת בסבב זה, כך שהמתנדים העיקריים מרגישים את התמיכה באזור וחלקם כבר מאותתים על מהלך תיקון עולה. כאשר ההתנגדויות הקרובות, הם : 1100 —1118—1138 , (תיקון 38.2% פיבו )–1150—1175 (תיקון 50% פיבו ), כמובן שכול הרמות תמיכה והתנגדות ,הם שבועית , של גרף שבועי.


ת"א 25 גרף יומי :
בגרף זה ניתן לראות בבירור את הגעת הנר לנמוך אשר ב 1024, היפוך תוך יומי אשר לקח את המדד לאזור ה 1118, ומשם התממש ביום ה" האחרון, אבל על פי הצפי אשר במדד י ארה"ב והסנופי שנכתב בהתחלת הסקירה, בהחלט ישנו צפי כאן בתא" להליכה צידית ימינה יחד עם עליות מחירים מסויימים , כאשר אין כרגע מחשבה , על פריצת קווים חשובים מעלה , ועצם הגעה לאזורים לסגירת הגפ הפתוח , כבר ייחשב לטוב. המתנדים ביומי, מצביעים חלקם על חולשה רבה במהלך העולה, ו סטוכסטיק הזריז ומהיר, כבר מתחיל להיכנס לקניות יתר, נתון זה מתווסף לכך שסגירת הגפ יחשב כאזור עליון להגעה מעלה.


סיכום הסקירה :
המוכרים בת"א תוקפים כבר שלושה שבועות את רמות התמיכה החשובות, ובאותה תקופה , הקונים מנסים לשכנע אותם שהם כאן, ואכן הגיע הזמן לפסק זמן, כאשר המוכרים כבעלי הסחורה, ינוחו קצת עד אשר הקונים יעלו להם את המחירים. הצפי כרגע יחד עם הסנופי הוא לתיקון מעלה לאזורים שדובר אליהם בגרפים השונים, אין כרגע הסתכלות על עליות לצורך פריצת שיאים אלה לצורך המשך ירידות . אומנם פער הארביטרז הוא שלילי, אבל עומד על פחות מאחוז, גרף חודשי ממשיך להיבנות על מגמת ירידה, גרף שבועי , צפוי לצאת לתיקון מעלה ולאחר מכן לחזור לירידות וגרף יומי, ילווה אותנו במלחמה בין הקונים והמוכרים כאשר בתחילת השבוע , הוא צפוי לתקן מעלה ובהמשכו , העקיבה אחרי הסנופי תחזור. יש לזכור, עליות מחירים במניות מסוימות הם לטובת " חנינה " ולא לקנייה לטווח הארוך,כי נכון לסקירה זו , הצפי בהמשך הוא לירידות עמוקות ונוספות. כאשר נתון שיסמן את חזרה לירידות עמוקות יותר הוא שבירת קו 1050 , כאשר הזהרות לגבי נתון זה הם חוסר יכולת פריצה של הסנופי את רמת 1210.
מאחל לכולנו שבוע טוב ובהצלחה.
גרף מהסקירה הקודמת 

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il