TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

צמד איורו — דולר


הבורסות בארה"ב מתרסקות מטה, והדולר האמריקאי לא מתחזק!! מה קורה?? מול היין הדולר האמריקאי הגיע לחולשה של מלפני עשרות שנים.
לוי עובדיה | 21/8/11, 09:59
צמד איורו — דולר.

גרף חודשי:
הנכס נסחר בתעלה יורדת ברורה ,כאשר לזכותו יומר ש 5 חודשים שומר הנכס על ממוצע 50 , ו ממוצע 20 וסוגר כול חודש מעליו, למרות ש במשך אותו חודש הוא שובר אותם חלקית. באותם החודשים הנכס גם סוגר מעל ה 1.39000, למרות שבכול חודש הסתובב הצמד בערכים נמוכים יותר. המתנדים רק עכשיו מתחילים להתארגן למהלך יורד בפתח. יש לציין, ש בבורסות בארה"ב אשר יורדות חזק, שומר הצמד על חוזק וחוסן יותר מהרגיל, וכוח קניות זה נראה בבירור דרך הצל התחתון של 4 הנרות האחרונים, יחד עם זאת הצמד היה צריך להיות הרבה יותר נמוך מהערכים ה נוכחיים. האם הצמד מכין הפתעה !!!??? ויעלה למרות הירידות בבורסות??

גרף
גרף שבועי.
הצמד נסחר גם בגרף שבועי בתוך תעלה יורדת כבר חודשים רבים, ובתוך אותה תעלה הנכס נמצא ושומר על קו מגמה עולה כאשר בשבועות האחרונים הוא נתמך בקו זה. כמובן ששבירתן של קו המגמה ידרדר את הצמד לקצה התעלה התחתון, ואילו פריצת הקו העליון של הצמד (שלמעשה יוכל בקלות להגיע , בתנאי שהבורסות חוזרות לעליות ), ייקח אותם לשיאים חדשים. המתנדים העיקריים חלוקים בדעותיהם עקב הדשדוש המתמשך של כ 5 חודשים ברציפות.
טווח יומי:
ב5 הימים האחרונים מנסה הצמד לפרוץ בכול דרך את קו המגמה היורד אשר נמצא מעל הנרות, עוצמה זו היא לא שגרתית כי הרי הבורסות בארה"ב כן יורדות אבל הדולר לא מתחזק, ואפילו נחלש .
המתנדים אשר בגרף יומי, קצת חלוקים בדעותיהם , כי מצד אחד הם מרגישים את טווח הנר אשר יורד, ומצד שני הם מרגישים את העליות למחרת. אבל בכול מקרה המתנדים אשר מופיעים בצילום מראים שהם לא מאורגנים לפריצה מעלה וגם אם היא תקרה , פריצה ה זו לא תלך רחוק.

לסיכום :

הבורסות בארה"ב מתרסקות מטה, וה דולר האמריקאי לא מתחזק !! מה קורה ?? מול היין הדולר האמריקאי הגיע לחולשה של מלפני עשרות שנים. מול השוויצרי , התחזקות ה $ נעצרה, לאחר שהיה ה$ בשפל חסר תקדים, ולכן גם כאן מול האיורו, ה $ לא מצליח להוריד את איורו למרות ירידות הבורסות.
גרף חודשי למרות תעלה יורדת מראה חוזק בחודשים האחרונים, גרף שבועי למרות היותו גם בתעלה יורדת , שומר הצמד על קו מגמה עולה !! ואילו בגרף היומי העוצמה אשר מופיעה בימים האחרונים בהחלט יכולה להפתיע את הסוחרים אשר נמצאים בשורט על הצמד.ולמרות הכוח שנראה כלפי מעלה , המתנדים היומיים , מדברים יותר על ירידות מאשר לעליות, ובמידה וכן תהיה פריצה, אז רחוק היא לא תלך מעלה.
הערה : יש לזכור , שברגע שהבורסות בארה"ב יתחילו במהלך עולה, אזי האיורו יתחיל מהר מאוד להתחזק מול ה דולר, מה שיביא מיידית לעליות בבורסות תא" , וגם התחזקות השקל,.
תודה ובהצלחה.

לכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il