TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

חוזה ה- S&P


לא ניתן לראות אפילו פירור של עוצמה מסויימת שנוכל לייחס אותה לקונים !! המוכרים שולטים בכול שלושת הגרפים, מה שמצביע על כך שהמשך הכיוון הוא מטה.
לוי עובדיה | 21/8/11, 09:39

חוזה ה S&P 
טווח חודשי:
 הנר החודשי הנוכחי, נותן בינתיים טווח מסחר ענק, שרק נר אחד בזמן  המפולת עבר אותו בגודלו ! , לנר הנוכחי נשארו 10 ימי עבודה  נוספים !! בנוסף ניתן לראות בבירור שהנר החודשי הנוכחי , דורס בדרכו מטה כול דבר טכני חשוב, בין  ממוצעים, תמיכות, קווי מגמה, ולמעשה  רק תיקון  38.2% פיבו, עדיין תומך בו !  המתנדים החודשיים, שידוע שתנועת ההצטיירות  שלהם, היא איטית, וכבדה, רק עכשיו נכנסים לדינאמיקה של מהלך יורד, כך שלמרות תיקונים מעלה שצפויים, גרף זה מדבר במפורש על המשך ירידות  בחודשים הקרובים.(   מסקנה זו  , בהתחשב שהנר החודשי הנוכחי, ויסתיים באזורים   שהוא נמצא כרגע ). תיקון פיבונצי על כול  העליות מאז המפולת   פוגש את המחיר   ב 1097, שכבר הותקף השבוע ובינתיים יוצר תמיכה   , אבל הנכס בדרך לשם שוב.   תמיכות  חודשיות  ,  1122–1097—1048–1022,   התנגדויות  חודשיות  1144—1157—1183.








גרף שבועי.
אשר גם נמצא במגמת ירידה, שובר את הקו מגמה העולה לפני שבועיים , ומאז מציג עוצמה  מטה  ו מחירים יורדים. הנר היפני של השבוע ,  גם מבטל  את הנר שלפניו , אשר מורכיו כולו מצל תחתון ,שמראה כניסה ברורה של קונים ו אפילו אגרסיבי. המתנדים  בגרף שבועי, מושפעים מסטיות דוביות חריפות ,  ו ממליצים  על המשך ירידת המחירים בנכס. תמיכות שבועיות  נמצאות ב , 1117—1058—1022—1013, ואילו התנגדויות שבועיות קרובות  הם ב ,  1144—1183—1214  , —-אזור תמיכה טוב וחזק, נמצא באזור  1022, כ 100 נק" מתחת למחיר הנוכחי,  נקודה זו , היא גם תמיכה אופקית  וגם  קו מגמה יורד קודם שמסומן בגרף , בתור קו מגמה שיכול לתמוך בנכס.



טווח יומי:
הגרף יוצר דוגי בשיא,  ב 1206, מה שמזהיר באופן ברור שיש לצאת מלונג, ובכך נותן את שריקת הפתיחה להמשך הירידות למחרת עם ירידה ענקית  של 60 נק" מדד !! נר יפני של אתמול עדיין ניסה את כוחו בעליות אבל  שוב לא עמד בלחץ המוכרים  וסיים  בגוון  אדום, על תמיכה ב 1124. המתנדים בגרף יומי חזרו לעוצמת הירידות, כך שהצפי בתחילת השבוע הבא, נשאר כמו שהוא כרגע  על המשך ירידות. בנוסף  מופיעות אותם סטיות דוביות חריפות במתנדים היומיים.



לא ניתן לראות אפילו פירור של עוצמה מסויימת שנוכל לייחס אותה לקונים !! המוכרים שולטים בכול שלושת הגרפים , מה  שמצביע על כך שהמשך הכיוון הוא מטה. המתנדים בשלושת הגרפים  עדיין לא מצליחים להראות בלימה, ויתרה מכך  שלושתם עם סטיות דוביות חריפות. על כן הצפי הראשוני הוא להמשך ירידות כבר ביום שני הקרוב כאשר יעדים  ראשוניים הם ליצירת תחתית כפולה, בכול אזור בין  1076 ל 1100, ושם לבדוק , האם אזור זה יתמוך זמנית בירידות. כי על פי התמונה הנוכחית  תמיכה  באם תהיה בכלל, תהיה זמנית  .הגעה לאזור תחתית כפולה, כתבנית טכנית, יכולה מאידך בהחלט להוציא מהלך עולה מתקן בלבד ,  אשר ייצור הפסקה  מאוד זמנית  לירידות, והכנסת  קצת גוון ירוק לגרף יומי, אבל לא יותר מזה כרגע.
תודה ובהצלחה.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il