TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

לוי עובדיה


כבר ניתן לראות על פי הגרף השבועי , שיחד עם משהו טוב שיוכל להתפתח, משהוא פחות טוב מתחיל להיוולד,
לוי עובדיה | 18/8/11, 10:45
פינתו של עובדיה לוי.
תא" 25 גרף יומי , שבועי,

ארה"ב בולמת, יורדת !! הזהב עולה , יורד !! האיורו מתחזק , נחלש,!!! וכולנו עוזבים בצד את תא" 25 שלנו, שהמשקעים הגדולים שלה צריכים לקחת סיכון מחושב על איך תיסחר ארה"ב ביומיים נוספים כול שבוע !! הטכני עבד ביום חמישי האחרון, במלא חוזקו בגרף תא" 25. עצירת הירידות--- בלימה---תמיכה חשובה---ערך פיבונצי---נר היפוך--- מה לא קיבלנו ביום ה" ?? כי הרי קיבלנו הכול יחד !
גרף יומי : הנכס עצר מעל תמיכה מאוד חשובה שהיא תמיכה יומית, שבועית, וחודשית, על אותו מקום, ובכך מציין הגרף את רצונם של הקונים לקנות במחירים עולים, קווי התמיכה עבדו בצורה טכנית חזקה, והצליחו להביא להיפוך כיוון ( לפחות לאותו יום ), ולמעשה לבלום את המשך הירידות, התמיכה לא עשתה שום דבר אחר , פרט למה שכבר היה צפוי, והוא לתמוך בחוזקה בנכס יורד, ובכך להכניס קונים באופן אגרסיבי !



מגמת עליה!!?? , אף אחד לא מדבר על זה !! מדברים כאן על תיקון עולה למגמה יורדת, !! נכון לעכשיו , ולאייך שנראים הגרפים החשובים בעולם, אנו כרגע בבלימת הירידות, ותיקון עולה , כאשר ההסתכלות שלי בגרפים תא" 25, מביאה אותי למחשבה שהתיקון יוכל להגיע לגבוה בין 1200---1240., שהוא כול מקום בין תיקון 50%--61.8%, למהלך הירידה האחרון מ 1347!
מבחינת הנרות היפנים בגרף יומי : קיבלנו איתות הרמי הנוצר עם נר מורובוזו אדום, מה שמחזק את צפי עוצמתו של האיתות להיפוך, ו קיבלנו נר ילד, בתור פטיש, כך שלמעשה קיבלנו תבנית חזקה בשם הרמי פטיש---HARAMI HAMMER, שאיך שלא נסתכל עליה , היא צריכה לקחת את המדד מעלה, וחזק ! , היות והתבנית נוצרה על תמיכה וערך פיבו, זה הופך אותה שוב לחזקה יותר !
ואחרון בכדי להוסיף עוצמה , העצירה היא גם על תיקון 38.2% פיבו על כול העלייה מאז המפולת האחרונה בעולם ובתא" בפרט !
עד כאן הדברים הטובים, שבהחלט היו צפויים היום מחר, להתרחש בגרפים בעולם, אבל האם בגרפים ארוכי טווח , שבועי או חודשי התמונה נראת טובה לטווח הארוך !!!
התשובה היא לא, בגרף שבועי הצפי הוא לצרות שמגיעות בדיוק עם התיקון המתרחש או יתרחש החל מיום ראשון זה, עצם הבעיה , הוא דיוק התיקון עצמו, עצם הצרה, היא זו שהטכני צודק עד כאן ועם צפי להיות צודק בהמשך,עצם הלא טוב שיוכל להיות צפוי , הוא הטוב אשר יוכל להתחיל מחר, ולסיכום ההבנה, הבעיה שמשהו חזק יותר מתרחש בגרף שבועי באופן שלילי, ולאט לאט, הוא ש הנכסים עוצרים את ירידתם דווקא עכשיו !! , כי אם הגרף השבועי צודק ( ואין סיבה שלא! ) ואכן התיקון הצפוי ייקח אותנו ל כול אזור בין 1200---1240. אזי כבר ניתן לראות על פי הגרף השבועי , שיחד עם משהו טוב ש יוכל להתפתח מחר, משהוא פחות טוב מתחיל להיוולד, והמשך הסבר הטכני בגרף השבועי......



אבל הבעיה לא נגמרת כאן, אלא כאן היום , יום א" ה 14-08-11, הוא יום א" רגיל , אבל שיוכל להתחיל ביצירת שרשרת אירועים שאחד גורר את השני, ובאם הטכני צודק יהיה עד השלב של הגרף השבועי ש מובא מעלה, אז הצרה הגדולה יותר יותר היא שהגרף השבועי יכניס את הגרף החודשי לפעולה אשר בו גם מתחילה להיווצר תבנית מסוימת שזקוקה בדיוק ל תוואי שמתחיל להתרחש מחר,
הסבר על ההמשך בגרף החודשי בסקירה הבאה..
תודה ובהצלחה
הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי, המשתמש בכישוריו, בהבנת גרפים נרות יפנים, לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il