TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

סקירה שבועית ותחזית לשבוע הבא


השבוע היה יציב באופן יוצא דופן במדד המעוף, שנשאר לאורך כל השבוע כמעט ללא שינוי, ובסיכום שבועי עלה ב-0.33 אחוז.
חזי קלפקה | 19/9/10, 03:27
השבוע היה יציב באופן יוצא דופן במדד המעוף, שנשאר לאורך כל השבוע כמעט ללא שינוי, ובסיכום שבועי עלה ב-0.33 אחוז.

המסחר במדד המעוף התנהל השבוע בין רמת ה- 1175 לרמת ה- 1184 והסגירה בסוף השבוע היתה ברמת ה- 1174.95 .

מחזורי המסחר היו ברמה של כ- 1.6 מיליארד שקל, פרט ליום שבו נערך עדכון המדדים על ידי הבורסה.

סטית התקן נמצאת באיזור שבין 12 ל- 13 אחוז, ומצביעה על יציבות " מופלגת", על חוסר חשש מירידות חדות, ואם בכלל על המשקיעים לחשוש ממשהו הרי שזה מפריצה למעלה, אל מעבר לרמת ה- 1200 .

מפת הפוזיציות הפתוחות באופציות המעוף נמצאת ברמה שבין 1160-1180 , ומצביעה כמעט בבירור , שללא שינויים דרמטיים בשני ימי המסחר שנותרו עד הפקיעה, הרי שבטווח זה יקבע שער הפקיעה ביום שלישי בבוקר.

מדד 75 דווקא ירד השבוע ב- 0.44 אחוז, הבנקים צנחו ב- 3.22 אחוז, התל טק עלה ב- 1.48 אחוז, ואילו מדד הנדל"ן עלה באחוז אחד.

חשוב לציין כי מדד המעוף סגר זה שבוע שלישי ברציפות, וקשה לראות שהתחזית בדבר ספטמבר השחור או האדום אכן תאושר לגביו. סביר יותר להניח כי חודש ספטמבר 2010 יהיה חודש ירוק בבורסה בתל אביב , אשר אולי נתן את אות הפתיחה לראלי סוף השנה, שאם באמת יתרחש , הרי שעשוי להביאנו אל קרבת ה- 1300 במדד המעוף.

גם המסחר בוול סטריט התנהל השבוע על מי מנוחות , והסתיים בעליות שערים. אפילו יום שישי המכושף, שהיה אתמול, ובו פקעו כל סדרות האופציות בוול סטריט, לא הביא למסחר חריג , והעליות נשמרו .בסיכום שבועי עלה מדד הנאסדק ב- בכ- 2.3 אחוז, וזאת בהסתמך על דוחות טובים של אורקל ושל טקסס אינסטרומנט ,שדיווחו על אפשרות גידול ושיפור בעתיד הקרוב. מדד הדאו עלה ב- 1.4 אחוז, מדד האס אנד פי 500 עלה השבוע ב- 1.5 אחוז, ומדד ראסל 2000 עלה ב- 2.3 אחוז.

נתוני המקרו בארה"ב היו פושרים למדי עם אקורד צורם ביום שישי, של ירידה במדד אמון הצרכנים , אולם כל זאת לא הפריע לוול סטריט לשעוט קדימה.

נראה כי המשקיעים בארה"ב, מתייחסים לתקופה האחרונה, " כזמן ספיגה" לנתוני המקרו הלא טובים, וההערכות הינן שאם בזמן זה לא ירדו השערים, אלא אף עלו, הרי שעם תחילת אוקטובר, עונת הדוחות שמתקרבת, והאיתותים לגביה הינם שתהיה טובה, ומאמץ ממשלו של אובמה לעשות הכל בכדי לזכות בבחירות לקונגרס, העליה בוא תבוא לבורסה ובכח רב.

הפסימיסטים נאלמו דום בספטמבר , אשר עד כה היכה על פניהם, וצבע את המסכים בירוק במקום באדום, ולאחרונה רבו הקולות המדברים על שיפור בוול סטריט ברמה של עד 20 אחוז בעשרת החודשים הקרובים.

אין ספק שהדעות מושפעות מהמצב העכשווי, אולם נראה כי הבורסה בוול סטריט איתנה מאוד, גם אם זה מפתיע, וללא אירוע דרמטי כלכלי או אחר, הרי שהעליה תגיע מהר, חזק ובקרוב.

השבוע בארה"ב יהיה השבוע של הודעת הריבית ביום שלישי שכנראה תהיה ללא שינוי, ושבוע של נתוני ענף הבניה .

ביום שני- נתון מחירי הבתים של ארגון הקבלנים.

ביום שלישי-הודעת הריבית, וכן נתון התחלות הבניה

ביום חמישי- דרישות אבטלה, מדד מכירות בתים קיימים, ומדד האינדקטורים הכלכליים.

ביום שישי- מכירות בתים חדשים, ונתון המכירות של מוצרים ברי קיימא.

כמו כן חשוב יהיה לשים לב לדיווח ולהודעות של חברות אדובי, וחברת טקסס אינסטרומנט, אשר כנראה ובדוחות טובים ידחפו את הנאסדק מעלה .

אין סיבה לירידות בארה"ב השבוע, ובזמן שאנו נשב בסוכות, כנראה שבוול סטריט ימשיכו להריץ את המדדים קדימה.

בראש השנה , מסחר ארבעת הימים בוול סטריט ללא מסחר בישראל , עבר ביציבות, עכשיו זה עומד לקרות שבועיים רצופים ונראה איך זה ישפיע על הקורה בישראל.

השבוע אצלנו הינו מסחר בן יומיים שמוקדש כולו לפקיעת אופציות המעוף שתהיה בשלישי בבוקר.

אין השפעת ארה"ב עד יום שני בשלוש וחצי, ונראה כי היציבות תשמר ביומיים האלה, כאשר הפקיעה תהיה בין 1160 ל- 1180 . כל פקיעה מחוץ לטווח זה , תהווה הפתעה גדולה, אולם לפקיעה חוקים משלה.

ביום שלישי לאחר הפקיעה יתקיים מסחר בצל היציאה לסוכות עד יום ראשון לאחר מכן, לכן חשוב כיצד יתנהל המסחר באירופה ביום שלישי, וכיצד תפתח ארה"ב ביום שלישי בשעה שלוש וחצי. השעה האחרונה ביום שלישי יכולה להיות קריטית לגבי ההערכות לחול המועד, כאשר ברקע יש את המסורת הטוענת כי בחול המועד , בדרך כלל השערים בבורסה בתל אביב עולים.

לסיכום: שלושה ימי מסחר יציבים בין רמות ה- 1160 ל- 1180, ביום ראשון ושני, ובאם יהיה מסחר ירוק בארה"ב ביום שני, ובפתיחה ביום שלישי , ייתכן מאוד שנסיים את השבוע המקוצר , מעל רמת ה- 1180 קרוב יותר ל- 1185 .

גמר חתימה טובה

חג סוכות שמח

ושתהיה שנה בריאה טובה וירוקה.

הכותב הינו מנהל תיקים ברישיון הרשות בחברה לניהול תיקים,ויתכן והינו משקיע בניירות ערך ובאופציות שונות , לכן אין לראות בסקירה זו משום המלצה לפעולה כל שהיא בשוק ההון.

לסיוע , הדרכה ולימוד מעוף ושוק ההון ,להדרכה ליצירת הגנות, ולניהול תיקים טל:050-5510082
קיימת אפשרות לקואוצינג בנושא מסחר באופציות מעוף.
25/9/10
1. מדדים בארץ - אבי סרוסי
לפי דעתי המדדים בארץ סיימו את מהלך העליות .. ואנו בפתחו של גל ירידות משמעותי שידרדר את מדד המעוף עד לרמות 1012 נקודות בטווח של חודשים .
לגבי מדדים באמריקה יתכן שיש עוד קצת מקום למעלה .. אבל גם כאן השוק יצא למהלך ירידות . זה יקרה כשאצלנו יתחילו הירידות ואנחנו נמשוך את אמריקה יחד איתנו !!!
[סגור תגובה]

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il