TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

ת"א 25 מצב טכני


רמת ה 1000 במדד כבר הוכיחה את עצמה פעמיים כמחזיקה.....
לוי עובדיה | 4/12/11, 10:22
סקירות לשוק ההון, מאת לוי עובדיה, המבוססת על נרות יפנים מתקדם, יחד עם ניתוח טכני מערבי, עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר, ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס, ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב, שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.


מדד ת"א 25 .
רמת ה 1000 במדד כבר הוכיחה את עצמה פעמיים כמחזיקה אותו ומזמינה קונים. ולמרות ש 3פעמים ירדנו ממנה בתוך יומי, רמה זו תקבל כמובן את הכבוד הראוי, כמחזיקה את תא" 25 עד עכשיו, כי בסגירת יום המסחר חזרנו מעליה ! מצב הגרף ממש לא מאיר פנים, הוא נמצא תחת מניפה של קווי מגמה יורדים שיחד עם קווי ההתנגדות האופקיים בהחלט מקשה על העליות גם אם רוצים בכך, יחד עם זאת תשאל כבר ביום א' הקרוב, השאלה "האם הסגירה ביום ה" האחרון הוא השיא היורד השלישי " ! כי במידה וכן, אזי אנו צפויים לרדת יחד עם החץ האדום לשפל מתחת לשפל הקודם ב 982, במידה ולא ! המדד צפוי לפרוץ וכבר ביום א" את קו המגמה מס" 3 היורד, ולתקוף את הקו האופקי ב 1100, מה שיסמן בבירור שדרכו של המדד ל 1135 ( קו אופקי צהוב ), ולאחריו את קו 1150, ובדרכו מעלה אסור לשכוח לרגע את 2 הקווי מגמה היורדים הנוספים שישמשו כהתנגדות , ולא קלה.
המתנדים העיקריים בהחלט מאפשרים כרגע המשך עליות שניתן להעריך עתידית עד קו ה 1150 בשלב זה, אבל כמו שהם מראים יכולות מעלה כרגע, הם גם נמצאים במקום טוב שבמידה והמדד יעשה פרסה ביום א" הם מייד מתקפלים לירידות נוספות וארוכות יותר.
לסיכום : טכנית גרף המדד עצר במקום מדויק, שנתן לו את האפשרות לא להחליט ביום ה' ולהעביר את אחראיות ההחלטה ליום א' הקרוב (גם הנר היפני האחרון הוא מסוג דוגי, המסמן אי החלטה ברור), גם המתנדים מסודרים במקום שכזה שידעו לקחת את המדד לכול כיוון שיבחר ביום א', כך ששוב תוצאות המסחר מעבר לים, ובעיקר בארה"ב, הם אלא אשר יקבעו את כיוונו של המדד.
נתונים מעבר לים , בסגירה ביום ו' האחרון :
דאו גיונס: הגיע ל תקרה משולשת ולא הצליח לפרוץ ב שער 12185— שני מתנדים בקניות יתר.
סנופי: לא מצליח להתבסס מעל 1250 --- 1260 – וסוגר בנמוך ב 1245, מתנד אחד בקניות יתר.
איורו דולר : נר שלישי ברציפות עם צל עליון, והנר האחרון גם אדום יפה , לא מצליח לפרוץ את רמת 1.355, וגם לא לסגור מעל ה 1.3400. המתנדים לא בקניות יתר.
ניוזילנדי דולר : לא מצליח לפרוץ את רמת 0.7800, המתנדים לא בקניות יתר .
תודה ובהצלחה.
הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי, המשתמש בכישוריו, בהבנת גרפים נרות יפנים, לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למ
כור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il