TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, (מוליכים ), אבנר 'בזן,(דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים
לוי עובדיה | 2/5/13, 06:33
בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים



מעקב צמוד --02-05-13


פועלים : המנייה יחד עם לאומי אתמול הראו למעשה את כוונתם לא לעלות ובכך מכניסים שוב חולשה למדד עצמו, פועלים מאותת שהולכת שוב מטה .


לאומי : קו ה1300, מראה שחי וקיים כהתנגדות , וללא פריצתו  לא יהיו כאן עליות יותר.


בזק :  לאחר איפוס המחיר  של הדיווידנד, שיום אחד יחסל את החברה הזו, הגרף חוזר להיסחר  ברמות ה 460, כאשר הסגירה אתמול היא  חלשה להמשך , יחד עם זאת ישנה תמיכה טובה ב 453, על כן ישנו סיכוי  טוב לעצירת ביניים .


פלוריסטם:   הירידה אתמול היא  בגבול הכוחניות !  בקרבת המחיר  להתנגדות ב  3.21, פותח  המחיר אתמול בחלון מטה אגרסיבי, ומשנה את כול התמונה, כאשר ירידות אלא  גם מקרבות  את המחיר חזרה ל 3.03$ וגם מזיז את המתנדים  לטריטוריה השלילית. עם צפי להמשך ירידות היום.


כלכלית ירושלים :   המנייה נראית חיובית , עלייה  רק לפרוץ ומהר את ה 2500+ 2544, שהם תיקוני פיבו לכול המהלך היורד האחרון, על כן המשך עליות רק בפריצתם. ובינתיים קו זה מונע כצפוי מהמחיר להמשיך מעלה, מתנדים קרובים לקניות יתר, יתכן שבגרף בונה שיא יורד  מה שזה  לרעת העליות.


כלל ביו. המבחן הבא ב 810, כך שחולשתה הטכנית  אתמול הוא דבר מקומי, לכן הצפי הוא כן להמשך עליות , כמובן  במידה ולא תצוץ הודעה רעה כול שהי, מתנדים עדיין בעד עליות.


טבע : חולשתה של טבע, פשוט מדהים ! על פי רוח  הסקירה  האחרונה באתר, טבע  קובעת מדרגת ירידה ב קו ה 40 $, ולא מצליחה להתקרב עליו, גם את אוויר ה 39$, קשה לה  לקבל, ואתמול חוזרת לבוק תמיכה ב 37.7$, במצב הגרף הנוכחי, ישנה סכנה מידית לשבירת  התמיכה ב 37.7$, כול המתנדים חלשים ולא מראים עוצמה מעלה.


מלאנוקס , אתמול הייתה הבלימה הראשונה מאז הדוח, תחילת בלימה זו נדרשת כי המתנדים מבקשים עליות, כול הימצאות באזור מעל ה 50-51 יחשב כחיובי להמשך , בסבב זה אין למחיר סיבה לא לעלות עד הדוח הבא לפחות בעוד רבעון.


בזן :   15 ימי מסחר  בין ה 180--190, על כן רק פיצה או שבירה ייתנו מענה לכיוון. אין שינוי בגרף!


אבנר :  המחיר קיבל זריקת מרץ אתמול יחד עם  דלקיות נוספות, תנועה חדה זו היא חיובית להמשך, כרי הצפי היום הוא להמשך עליות כאשר בדרכו  של המחיר עומד  קו 265--275.

מומחה לקריאת גרפים למסחר על פי ניתוח טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד בשיעורים פריטיים את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il