TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מניה בזכוכית מגדלת

מעקב צמוד

בעמוד זה יופיעו עדכונים יום -יומיים, על עשר מניות : 3 מהן אני בחרתי ואת 7 האחרות בחרו והצביעו עליהן חברי טלנירי. המניות הן מגוונות, מסקטורים שונים ואלו הן: לאומי, פועלים, (בנקים ), בזק (תקשורת ), פלוריסטם, כלל ביוטכנו (ביוטכנולוגיה ), כלכלית ירושלים ( נדל"ן ), טבע (כימיה ), מלאנוקס, (מוליכים ), אבנר 'בזן,(דלקיות ).בעמוד זה לא יופיעו גרפים
לוי עובדיה | 17/3/13, 06:30
בפינה זו אביא בפני הקוראים את קריאת הגרף המקצועית שלי באופן אינטנסיבי, יום-יומי, על כל המניות שלעיל כולל: היפוכים מעלה או מטה עם ציון הסבירות לכך באחוזים, על פי הניתוח הטכני והנרות היפנים וכאשר אציין היפוכים כאלה, אתן גם סטופ למי שחושב שכדאי להיכנס וכאן המקום להדגיש שהכתוב בעמוד זה הוא ללימוד
בלבד ושהקניה ו/או המכירה של המניות שלעיל היא באחריות בלעדית של הקורא, כאשר :

הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מעקב צמוד 17-03-13


פועלים :ממשיכה בחולשתה  בתוך טווח הדשדוש, מתקרבת לתמיכה ב 1622, מתנדים בעד ירידות,


לאומי : מטיילת לה  בתוך טווח הדשדוש  והפעם באופן שלילי כאשר מתרחקת מה 1300 מטה, מתנדים מבקשים ירידות נוספות, אבל  החיים בתוך טווחי דשדוש  הם מלאי הפתעות.


בזק : סגירה מעל ה 480 = פשוט רוצה עוד מעלה !! המחיר  עקרונית בדרך ל 500 ואולי גבוה יותר, מתנדים בעד עליות,  החברה צפוייה לחלק דיבידנד,


פלוריסטם:הינה המחיר כבר מתקרב ליעדו  ב 3.03$ כפי שנכתב  כבר מזמן, המתנדים נמצאים במקום טוב בכדי לצאת למהלך עולה , חסרים רק הקונים שיקראו את ה צפי כאן.


כלכלית ירושלים : כול ההתנהלות בגרף של כלכלית, רק  מוכיח כול פעם מחדש  שבהקשר  להודעות פונד על כול החברה,  המקורבים לצלחת יודעים בדיוק  מה לעשות, ואכן כלכלית בינתיים פורצת את ה 2500, וההתנגדות הקרובה נמצאת ב 2630 ולאחרייה 2820, שני מתנדי מומנטום נמצאים בקניות יתר,  מתנדי מגמה מצפים לעליות נוספות.

כלל ביו : שתי תמיכות חשובות באזור, והם ב 900--870, על אחת משתייהם המחיר  טכנית חייב לעצור, אלא באם יש משהו פונד. מאחורי הירידות הללו, מתנדי מומנטום גוססים במכירות יתר., מה שמביא גם הוא צפי לעצירת הירידות.


טבע : כמה אני אוהב את הטכני !! איתות חיובי על טכע ניתן  ב 37.3$ ובו ביום נכתב שהיעד הוא 41.2$ ואכן המחיר מגיעה  לערך הנקוב ובמשך יומיים לא מצליח לפרוץ אותו , מתנדי מגמה  נחלשו מאוד בהקשר  לעליות ואילו 2 מתוך 3 מתנדי מומנטום נמצאים בקניות יתר , כך  שהגרף מבקש  מימושים, מכאן ניתן לומר שבמידה והתיקון מטה  אכן יוצא לדרך ניתן לראות את ה 38.6$ כנקודה  תחתונה ביותר  שהתיקון יוכל להגיע , ו נק" התחברות  חוזרת  למנייה.


מלאנוקס : כמו שנכתב שעם רצועות בולינגר  הינו צפויים לנר אדום, אכן הם הגיעו אבל מתחילים להיות יותר מדי אדומים!  המחיר קרוב ל תמיכה ב 56.3, ששבירתה תוביל מהר ל 55$, על פי המתנדים  יש כוח לשבירת הקו  ב 56$ השאלה היא האם המוכרים והקונים מעוניים בכך.


בזן : קשה להבין לפעמים  את התנהגות המחיר של מנייה אשר עולה , בזן לקח לה זמן לפרוץ שוב את ה200 והינה  מכיה נר בלימה אשר מחזיר את המחיר מתחת ל התנגדות שכבר היתה  תמיכה, מתנדים עדיין בעד עליות.




אבנר : אבנר מאשרת  ביום ה" האחרון את  ה257 כהתנגדות ומתקרבת לתמיכה ב 246, שבירתה מטכה תמשיך להציג  חולשה בגרף המנייה, מתנדים מצפים לירידות נוספות.

מומחה לקריאת גרפים למסחר על פי ניתוח טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד בשיעורים פריטיים את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il