TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורום מנהלי סביבה וקיימות בנושא היערכות לשינויי אקלים– 29/5/19


Aviv AMCG - פורום היערכות לשינויי אקלים בארץ ובעולם
בין השותפים להפקת הפורום היו בית הספר לסביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת ת"א, ביה"ס לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה ומשרד עו"ד גולדפרב זליגמן

קבוצת Aviv AMCG קיימה את הפורום החצי שנתי שלה למנהלי סביבה וקיימות ברשויות מקומיות ותעשיה. הפורום עסק בהיערכות לשינויי האקלים בישראל ובעולם עם כלים פרקטיים להתמודדות, והתמקד בהיכרות עם התהליכים הצפויים בתחום. בין השותפים להפקת הפורום היו בית הספר לסביבה ע"ש פורטר באוניברסיטת ת"א, ביה"ס לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה ומשרד עו"ד גולדפרב זליגמן. המפגש התמקד בהיכרות עם התהליכים הצפויים בתחום והכלים והמתודולוגיות להיערכות לסיכונים הצפויים משינויי אקלים. מיכל גרוסמן, כלכלנית סביבה ויועצת בקבוצת AVIV AMCG הנחתה את הפורום והסבירה בדברי הפתיחה על המורכבות המיוחדת של משבר האקלים.


יחיאל קופרשטיין, מנהלת משרדי ממשלה, רשות חירום לאומית ומנהל מרכז התמחות המשכיות עסקית (BCP&DRP) במטריקס, אמר בהרצאתו "היערכות להתמודדות עם אסונות שייגרמו בשל ההתחממות הגלובלית נתפסת כאתגר כבד משקל בשל חוסר היכולת לחזות את השפעותיה כיום. אולם, באמצעות שימוש במודל היערכות מתקדם ניתן ליצור גמישות בפעולות המענה לטיפול בתרחישים חדשים ולצמצם משמעותית את המשאבים הנדרשים להיערך לאסונות שונים".


בנוסף, הסביר על המודל שנבנה בתהליך עבודה עם רשות החירום הלאומית (רח"ל), המתבסס על ניתוח ערכים לאומיים על בסיס חוקים ותפיסות יסוד, שהביא לזיהוי מטרות העל של המדינה. על בסיס מתודולוגיה זו, מסייעת Matrix לרשות החירום הלאומית לבחון את המוכנות הלאומית לחירום, לזהות את הפערים, ולתעדף את הקצאת המשאבים.


פרופסור יואב יאיר, דקאן ביה"ס לקיימות במרכז הבינתחומי הרצליה הסביר בהרצאה הפותחת על תהליכי שינוי האקלים והשפעתם על העולם ועל ישראל, "אנחנו שומעים יותר ויותר על השכיחות הגוברת של תופעות המושפעות משינויי אקלים, כמו בצורות, גלי חום ושריפות יער בארץ ובעולם. לשינויי האקלים הצפויים תהיה השפעה על כל היבטי החיים שלנו, בפן המקצועי והאישי. המין האנושי אומנם לא יכחד כיוון שאנחנו אדפטיביים, אך הקושי והסבל של האנושות יהיה גדול יותר. בעזרת מודעות לנושא ויוזמה, תהיה לנו את היכולת לעצור זאת".


בין משתתפי הפורום היו תמר רביב, ראש אגף שטחים פתוחים ומגוון ביולוגי במשרד להגנת הסביבה סיפרה על הובלת התהליך ליישום החלטת הממשלה 4079 להיערכות מדינת ישראל לשינויי אקלים מיולי 2018. עידית רייטר, שותפה וראש מחלקת סביבה וקיימות, במשרד עו"ד גולדפרב זליגמן סיפרה על החשיפות המשפטיות המלוות את עידן שינויי האקלים. הלל דמלין, מנכ"ל SWISS RE ישראל הסביר על פעילותה הרבה של מבטחת המשנה הענקית בתחום הסיכונים הנובעים משינויי אקלים. גלית קניגסברג, יועצת בתחום ניהול שינויי האקלים במגזר העסקי סיפרה על ממצאים ממחקר שפרסמה ב-2018 בביה"ס פורטר ללימודי סביבה באוניברסיטת ת"א, על תפיסת הסיכונים של ענפי התעשייה בארגונים בישראל. איתן בן עמי, ראש מנהל איכות סביבה בעיריית ת"א יפו סיפר על המאמצים הרבים שהעירייה משקיעה בהיערכות לשינויי אקלים.


אודות AVIV AMCG
AVIV AMCG, מבית MATRIX, הינה חברת ייעוץ וניהול פרויקטים המתמחה בארבעה תחומי ליבה: ייעוץ ניהולי, ניהול פרויקטים ומנהלות, תכנון אורבני, ופיזי ותכנון סביבה. הקבוצה, הפועלת למעלה מ-30 שנה, מובילה ומנהלת פרויקטים לאומיים עבור הארגונים הגדולים במשק תוך נגיעה בכל תחומי הפעילות המשמעותיים לציבור ולמשק הישראלי, AVIV AMCG מאמינה בשותפות ארוכת טווח עם הלקוחות תוך הבאת יכולות מוכחות להתמודדות עם אתגרים, יצירת פריצות דרך לארגון ופעילות מכוונת תוצאות ומצוינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il