TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדל"ן עמרם אברהם מדווחת: הבנייה ברחוב תרנ"א בעיצומה במסגרת תמ"א 38/2 – פינוי והריסה


עמרם אברהם
עדי גייר סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברה: ישנו ביקוש רב בקרב משפרי דיור לדירות הנמכרות במסגרת התחדשות עירונית – תמ"א 38

רחוב תרנ"א 77 רחש במרכז העיר חדרה הנמצא על שטח של כ – 2.18 דונם, בו היו 3 בניינים ישנים מאוד, בני קומה אחת ו – 3 דירות, אשר נהרסו לטובת פרויקט חדש הכולל: בנין מגורים בן 5 קומות
ו – 35 דירות חדשות בבנייה מתקדמת במסגרת התחדשות עירונית תמ"א 38/2 , נמצא בעיצומו של תהליך שיווק הדירות.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי בחברת הנדל"ן עמרם אברהם מציין, כי בפרויקט זה בעלי הדירות הקיימות קיבלו דירות 4 חדרים, בשטח של כ – 102 מ"ר ודירות 5 חדרים, בשטח של כ – 117 מ"ר. הדירות עם מרפסת שמש בשטח של כ – 12 מ"ר ולכל דירה יש חניה. יחד עם זאת קבלו הדיירים הקיימים ערבויות חוק מכר וערבויות לשכירות למהלך תקופת הבניה ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה. הוא מוסיף כי, תמהיל הדירות החדשות שנמכרות לציבור הרחב, כוללות דירות 5 – 4 חדרים בשטחים של בין 102 מ"ר ל – 117 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח של 12 מ"ר ופנטהאוזים בשטח של כ – 133 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ – 110 מ"ר.


"לפי בדיקה שערכנו במחלקת השיווק, עולה כי ישנה התעניינות רבה ממשפחות משפרי דיור ברכישת דירה בפרויקט ברחוב תרנ"א הנבנה במסגרת התחדשות עירונית תמ"א 38/2, הבאה לידי ביטוי במספר פרמטרים, כדוגמת: מיקום הפרויקט, תכנון הדירה, מפרט טכני עשיר ואיכותי ומועד אכלוס קרוב הצפוי לדצמבר 2018" – אומר גייר.


"אכן ההתעניינות רבה והנתונים מראים כי רק בחודש אפריל נמכרו 3 דירות. מדובר בדירות 4 חדרים בשטח 102 מ"ר ומרפסת של כ - 12 מ"ר, בקומה ה – 2 ודירת 5 חדרים בשטח של כ – 117 מ"ר ומרפסת של כ – 12 מ"ר בקומה הראשונה שנמכרה במחיר של 1,490 מיליון שקל" – מציין אסף חמו מנהל המכירות של החברה.

גייר מדגיש, כי מתוכניות הפיתוח של עיריית חדרה עולה העובדה שבמרכז העיר חדרה החלו להתבצע עבודות התחדשות עירונית בקנה מידה מסיבי, בהם משקיעה העירייה מיליוני שקלים, הכוללת: החלפת תשתיות, הרחבת כבישים ומדרכות להולכי רגל, שיפוץ וחידוש הבניינים הקיימים באזור ובנוסף, צפויים להתבצע מספר פרויקטים של תמ"א 38/2, פינוי בינוי, כל אלו יביאו לעיצובה מחדש של מרכז העיר תוך השבחתם של הנכסים לדירות חדשות הנבנות באזור כיום ובעתיד הקרוב עד לכ – 30% ממחירם כיום".

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים.

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל, לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום אלפי יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, קריית גת, גדרה, רעננה, ראש העין פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, רכסים, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה ומתכננת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
19/11/19
1. חדרה - יצחק כהן
אתם עושים דברים נהדרים תמשיכו לחדש את חדרה יש לה המון פוטנציל
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il