TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דרך משמעותית ללאבסטייל: Dario, הגלוקומטר החכם של החברה, קיבל שיפוי ביטוחי באיטליה


כ-600 אלף חולי סוכרת באיטליה זכאים לשיפוי ביטוחי עבור Dario הגלוקומטר החדשני שהשיקה החברה בחודשים האחרונים
קיסריה, 28 באפריל 2014, חברת לאבסטייל (OTCQB:DRIO), המפתחת את Dario™, פלטפורמה רפואית ניידת מבוססת ענן לניטור רמות הסוכר בדם (גלוקומטר) עבור חולי סוכרת מודיעה כי קיבלה אישור ארצי לשיפוי ביטוחי באיטליה עבור Dario הגלוקומטר החדשני שהשיקה בחודשים האחרונים.
קבלת השיפוי הביטוחי מהווה מרכיב מפתח עבור לאבסטייל בהשקה המסחרית של הפתרון לניהול מחלת הסוכרת Dario. הגלוקומטר החדשני, המותאם אישית, פועל יחד עם אפליקצייתDario לניטור רמות הסוכרת בדם ומהווה פתרון שלם להתמודדות עם מחלת הסוכרת.
מר ארז רפאל, נשיא ומנכ"ל לאבסטייל: "קבלת אישור ביטוחי באיטליה מהווה אבן דרך משמעותית תוך שאנו מתרחבים באירופה ומביאים טיפול מתקדם לחולי סוכרת איטלקים. ההמלצה מטעם הרשויות האיטלקיות, שמכירות בערכו של הפתרון השלם שלנו לניהול סוכרת, מהווה אבן דרך באסטרטגייה הגלובלית של קבלת שיפוי ביטוחי".
מר הוגו קוסנטינו, נשיא הרמוניום פארמה – המפיץ האיטלקי של Dario: "אנו נרגשים מכך שחולי סוכרת איטלקיים יכולים כעת להנות מפתרון ברמה עולמית המשלב את מד הסוכר באיכות הגבוה ביותר עם מערכת מידע אישית העוקבת אחר רמות הסוכר בדם ותומכת בניהול היומיומי של המחלה. פתרון חדשני זה מייצג אבן דרך נוספת חשובה במטרתנו הכוללת לליווי חולי סוכרת ושיפור איכות חייהם".
על פי התאחדות הסוכרת העולמית, מחלת הסוכרת משפיעה על כ – 8% מאוכלוסיית איטליה, בגילאים בין 20-79 שנה, והיא גדלה בקצב מדאיג. נחישותו של משרד הבריאות האיטלקי תאפשר שיפוי ביטוחי מלא עבור סטריפים של Dario באזורים המאושרים. שיפוי ביטוחי עבור מכשור רפואי באיטליה ניתן על פי אזורים ספציפיים והוא התקבל באזורים מרכזיים כגון לומברדי (מילאנו), ונטו (ונציה), אומבריה (פרוג'ה) וקלבריה (רג'יו קלבריה) המכסים אוכלוסיית חולי סוכרת בהיקף של כ – 600 אלף חולים. אישורים עבור אזורים נוספים צפויים להתקבל בשבועות הקרובים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il