TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לי מוסקל מונתה לתפקיד מנהלת שיווק בקבוצת "קומדע"


לי מוסקל (36), מונתה באחרונה למנהלת השיווק של קבוצת "קומדע", המתמחה בפתרונות תקשורת ואבטחת מידע ובאמצעות חברות הבת שלה "קומסיין" ו-"קומטראסט" מיישמת בארגונים ובגופי ממשל את החתימה האלקטרונית המאושרת בישראל וכן את מערכת החיתום האלקטרוני.
במסגרת תפקידה כמנהלת השיווק ב"קומדע", מובילה מוסקל את הפעילות השיווקית של החברה בארץ ובחו"ל. מוסקל אמונה על בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה, מיתוג הקבוצה, ניהול מפיצים בארץ ובחו"ל, שיווק און ליין וניהול המדיה החברתית.
למוסקל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתפקידי ניהול, שיווק, פיתוח מכירות ופיתוח עסקי בתעשיית ה-IT וה-טלקום.
בעבר, שימשה לי בתפקידי שיווק שונים בחברות מובילות במשק כגון מנהלת מסחרית וערוצי שיווק באירופה ואסיה (APAC, EMEA ) בחברת "רדווין" מקבוצת "רד" וכמנהלת שיווק ופיתוח עסקי בחברת "Israel Mobile Association (IMA) " – איגוד המובייל הישראלי.
מוסקל בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בשיווק מטעם המכללה למנהל.

אודות "קומדע" :
חברת "קומדע", ספקית מובילה בישראל של פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, משדרגת את רמת האבטחה והקישוריות של ארגונים רבים בישראל כבר למעלה מ-27 שנים. בזכות תפיסת העולם של "קומדע", לפיה הידע האנושי והמיומנות הטכנולוגית של עובדיה הם הבסיס להצלחה, שומרת הקבוצה על מוניטין רב שנים כחברה מובילה בתחומה, העומדת בחזית הטכנולוגיה ועל יתרון יחסי בשוק בישראל.
מאז 1985, "קומדע" צועדת יד ביד עם ארגונים מובילים במשק הישראלי, בינהם משרדי ממשלה, צה"ל, בנקים, חברות תעשיה, חברות פיננסיות, חברות תקשורת, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד ומספקת פתרונות אבטחה ותקשורת באמצעות צוות מקצועי של מנהלי לקוחות ,מהנדסי מערכות מנוסים ורשת רחבה של שותפים עסקיים.
במחלקת הפיתוח והאינטגרציה של "קומדע" יושבים מומחים בעלי יידע ייחודי אשר נרכש אצל יצרני הטכנולוגיה המובילים בעולם ומיוצגים ע"י "קומדע".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il