TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת רשתות לוויין: עליה של 4% ברווח הגולמי במחצית הראשונה של 2010 לכ-36.5 מיליון דולר


עמירם לוינברג, יור ומנכל גילת רשתות לוויין
ההפסד הנקי ברבעון השני הצטמצם במחצית 2010 לכ-690 אלף דולר לעומת הפסד של כמיליון דולר בחציון המקביל אשתקד; הבוקר דיווחה גילת, כי היא תקבל סכום של 20 מיליון דולר במסגרת הסכם הפשרה שהושג עם קונסורציום הערבים לעיסקת המיזוג, שלא יצאה אל הפועל
חברת גילת רשתות לוויין, הנסחרת בבורסות בנאסדק (סימבול: GILT) ובתל-אביב, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לסיכום המחצית הראשונה והרבעון השני של שנת 2010.

מהתוצאות עולה, כי גילת סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות של כ-108.9 מיליון דולר, לעומת 116.8 מיליון דולר בחציון המקביל אשתקד. החברה סיימה את החציון עם רווח גולמי של 36.5 מיליון דולר, עליה של 4% לעומת כ- 35 מיליון דולר בחציון הראשון של 2009. ההפסד הנקי של החברה הצטמצם במחצית הראשונה של 2010 לכ-691 אלף דולר, לעומת הפסד של 965 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון השני של 2010 הסתכמו הכנסות גילת בכ-51.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ-56 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח גולמי הסתכם ב- 16.9 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי ברבעון השני של 2010 הסתכם ב-1.3 מיליון דולר, בדומה להפסד ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי של גילת, נכון לתום המחצית הראשונה של 2010, הסתכם בכ-231.7 מיליון דולר. כמו כן, ברשות החברה מזומנים, שווי מזומנים וניירות ערך סחירים בהיקף כולל של כ-154.6 מיליון דולר.

עמירם לוינברג, יו"ר ומנכ"ל גילת, אמר היום: " בסוף הרבעון השני השלמנו את הרכישה של רייסט אנטנה סיסטמס, וחתמנו על הסכם לרכישת מרכז מחקר ופיתוח של אנטנות לוויניות בבולגריה. הרכישות הן חלק מהאסטרטגיה של גילת לחדירה לשוק הביטחוני באמצעות הרחבת סל המוצרים. ההזמנות שהתקבלו במהלך הרבעון השני היו גבוהות בהשוואה לרבעון הקודם וכן לרבעון המקביל ב-2009, דבר המאפשר לנו להביט למחצית השנייה של השנה באופטימיות זהירה"

עמירם לוינברג התייחס גם להסכם הפשרה עם קבוצת הערבים שפורסם היום בבוקר: "עתה, כשמחלוקת משפטית זו מאחורינו, נוכל להתמקד בפעילות השוטפת ובמימוש תוכניות הצמיחה שלנו".

גילת הודיעה לאחרונה על מספר עסקאות באסיה ובאפריקה. בין היתר, נבחרה החברה לספק באסיה רשת לוויינית שתסייע בתחום בטחון הפנים, לרבות מערכת המבצעת ביקורת גבולות. כמו כן, החברה סיפקה מערכת המבוססת על מוצר ה-SkyEdge II בוייטנאם, וכן ציוד להרחבת פרוייקט החינוך SchoolNet באתיופיה.

מוקדם יותר הבוקר דיווחה גילת תקבל 20 מיליון דולר במסגרת הסכם פשרה שנחתם עם קונסורציום הערבים לעסקת המיזוג, שלא יצאה אל הפועל. הפשרה הושגה בהמשך לתביעה שהגישה גילת בבית המשפט המחוזי בתל-אביב נגד כל אחד מהחברים בקבוצת הערבים בנובמבר 2008.

התביעה הוגשה לתשלום דמי ביטול, בהתאם להסכם לרכישת החברה, שאושר על ידי האסיפה הכללית של בעלי מניות של גילת בחודש יולי 2008. התביעות הוגשו נגד חברת מבטח שמיר אחזקות בע"מ, קבוצת LR בע"מ, קבוצת גורס (The Gores Capital Partners, L.P.) וחברת DGB השקעות (DGB Investments, Inc.).

נגד כל אחד מהצדדים הוגשה תביעה, בהתאם לחלקו היחסי (פרו-רטה) בדמי הביטול על פי הערבות שהעמיד בהתאם להסכם. קבוצת הרוכשים הייתה אמורה לרכוש את מלוא מניות גילת תמורת כ-475 מיליון דולר. מחצית מהסכום תשולם באוקטובר 2010, ומחציתו בשלושה תשלומים שנתיים שייפרסו עד אוקטובר 2013

גילת רשתות לוויין היא מהמובילות בעולם בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת באמצעות לווין. החברה פועלת ביותר מ- 85 מדינות על פני 6 יבשות.

מאז הקמתה בשנת 1987, שלחה גילת למעלה מ- 750,000 VSATS לכ- 85 מדינות בשש יבשות ברחבי העולם. לחברה יש 16 משרדי מכירות ושיווק ברחבי העולם ומשרדי ההנהלה ממוקמים בפתח תקווה. חברת הבת של גילת Spacenet Inc. היא חברה מובילה בתחום ניהול רשתות ומתן שירותים בצפון אמריקה למגזר העסקי והממשלתי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il