TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עבר בקריאה ראשונה


יור סיעת כולנו חכ רועי פולקמן:
מרשמים ימומשו בכל בית מרקחת

על פי הצעת החוק, אותה הגיש חבר הכנסת רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו', וחברי כנסת נוספים, קופות החולים יאפשרו לממש מרשמים, לרבות דיגיטליים בכל בית מרקחת ברחבי הארץ, ללא תלות בשאלה באיזו קופת חולים מדובר. "רכישת תרופות הינה צורך בסיסי של כל אדם. אנחנו פועלים לאפשר לכל אדם לבחור היכן לקנות את תרופותיו בהתאם לשיקולי קרבה, עלות, זמינות ואיכות השירות".

צרכנים היו יכולים בעבר לבחור היכן לממש את המרשם, לאור העובדה כי בתי מרקחת פעלו בהסכמים מול כלל קופות החולים, אלא שמדיניות הקופות שונתה בשנים האחרונות וחלק מההסכמים מול בתי המרקחת בוטלו. למעשה, מאז שונתה המדיניות לא יכול אדם לממש את המרשם בבית מרקחת שאינו בהסדר עם קופת החולים שלו.


בנוסף, קופות החולים מנפיקות מרשמים דיגיטליים, אותם ניתן לממש רק בבתי מרקחת שנמצאים בהסדר עם הקופה, והצרכן מחויב לרכוש את התרופה רק באותם בתי מרקחת ואינו יכול לבחור איפה לממש את המרשם. הצעת החוק החדשה קובעת כי בתי מרקחת יהיו מחויבים לכבד כל מרשם, בלי קשר להסדר כזה או אחר, וכן כי קופות החולים יאפשרו לבתי המרקחת להתחבר למערכת הממוחשבת שלהן, עבור מימוש המרשמים הדיגיטליים.


במקביל, במסגרת אישור הצעת החוק תוקנה פקודת הרוקחים, על מנת למנוע הטעיה של הציבור, ובה נקבע מעתה כי בתי מרקחת יציבו שילוט באזור הקופה על מנת להבהיר ללקוחות כי מחיר התרופה הנמכרת בבית מרקחת פרטי עשוי להיות שונה ממחיר של אותה התרופה הנמכרת בבית מרקחת שנמצא תחת הסדר מול קופת החולים.


הצעת החוק אותה מוביל ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת 'כולנו', בשיתוף חברי הכנסת נורית קורן (ליכוד) ועודד פורר (ישראל ביתנו) הוגשה לדברי ח"כ פולקמן לאור ההגבלות של קופות החולים על מימוש המרשמים רק בבתי המרקחת שנמצאים בבעלותן או בהסדר איתן, דבר שפגע בבתי המרקחת הקטנים ובלקוחות שהיה להם מספר קטן של בתי מרקחת לממש בהם מרשמים.


"רכישת תרופות מרשם היא צורך בסיסי של כל אדם. שירות אשר נדרש במצבים של חוסר נוחות וחולי, בהם מתחדד הצורך לרכוש את התכשיר בבית המרקחת הקרוב ביותר למקום המגורים" אמר חבר הכנסת, רועי פוקלמן, יו"ר סיעת 'כולנו' לאחר אישור החוק בקריאה ראשונה. "כחלק מהמאבק ביוקר המחיה בישראל, אנחנו עושים שינוי וכל בתי המרקחת יספקו את התרופה המופיעה במרשם. אנחנו פועלים לפתוח את שוק בתי המרקחת לתחרות חופשית, ולאפשר לכל אדם לבחור היכן לקנות את תרופותיו בהתאם לשיקולי קרבה, עלות, זמינות ואיכות השירות- זה ישפר את התחרות ואת השירות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il