TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איך להיות זהירים בחג הפורים?


זהירות מאש בפורים. קרדיט יח"צ
העמותה הישראלית למיגון מפני אש מגישה מספר עצות כדי שחג הפורים יעבור בשלום
חג פורים, החג האהוב על כולם הוא גם אחד החגים המסוכנים. מצד אחד- הנפצים, מצד שני – תחפושות שעלולות להיות דליקות. לקראת החג הקרב, מגישה העמותה הישראלית למיגון מפני אש, מספר עצות על מנת שהחג יעבור בשלום:

1. רכשו רק תחפושות עם תו תקן. תו תקן זה יבטיח שהתחפושת איננה דליקה
2. אל תוסיפו לתחפושת תוספות דליקות כדוגמת צמר גפן, ניילון, צמר, נוצות ועוד.
3. כמדי שנה, גם השנה – נפצים, פיקות, זיקוקים ושלל החומרים הללו מסוכנים מאוד ועלולים לגרום לפציעות וכוויות.
4. תרסיסים למיניהם עלולים להיות מסוכנים מאוד כשהם באים במגע עם הפנים. הם עלולים לפגוע בדרכי הנשימה ואף לפגוע בראיה.
5. מסיכות שחוסמות אפשרות נשימה חופשית לחלל החיצון כמו קסדות אסטרונאוטים למשל או ראשי חיות עלולים להיות מסוכנים מאוד. וודאו שהילדים מצליחים גם לראות דרכם וגם לנשום.
6. נחשפתם לאדם בוער? הפילו אותו על הקרקע וגלגלו אותו. ניתן להשתמש בשמיכה או בבד עוטף על מנת לחנוק את האש. בשום מקרה אין להפעיל מטף על אדם בוער – סכנת חנק.
7. תחפושות שעליהן לעבור כביסה, יש לשלוח לניקוי יבש ולהימנע מלכבסן בכביסה רגילה. כביסה רגילה ושאינה על פי הנחיות היצרן, עלולה לפגום במידת העמידות של התחפושת לאש ועל כן מעמידה בסכנה את הלובש אותה.

על העמותה:
העמותה הישראלית למיגון מפני אש הוקמה כדי לעסוק לקדם את כל נושאי בטיחות אש והצלת חיים במדינת ישראל והיא פועלת בתחומי הפעילות הבאים: מניעת דליקות, מיגון מפני אש, כיבוי אש, פיתוח מודעות ציבורית בנושא מיגון אש, קידום מחקר , יזום תקינה, קידום שיתוף פעולה וחילופי מידע בין העמותה למוסדות וארגונים הקשורים לנושא בארץ ובעולם ועוד. בין השאר, מבקשת העמותה באמצעות חבריה לצמצם את מספר הנפגעים בדליקות ואת נזקי הדליקה באמצעות שיפור המודעות והחינוך לבטיחות אש בקרב הציבור והקהילה. העמותה מקיימת ימי עיון, השתלמויות, דיוני פורומים מקצועיים, הכנת מסמכי עמדה ועוד. העמותה משמשת מוקד ידע ארצי תוך השענות על הידע הקיים והידע המתחדש באופן קבוע של ארגון NFPA בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il