TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל ממשיכה להתרחב


סינמה סיטי חדרה. קרדיט צילום- דוד חיון
מתחם סינמה סיטי חדרה - מתחם הבידור, הבילוי והפנאי הגדול והמתקדם באזור הוקם בהשקעה של כ-50 מיליון ש"ח

מתחם הסינמה סיטי חדרה כולל מעל 1600 מושבים - 11 אולמות קולנוע מפוארים, מצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ואולם VIP מפנק במיוחד


המתחם ממוקם במרכז MIXX חדרה – מתחם קניות ובילוי המשרת את כל תושבי האזור


סינמה סיטי ממשיכה להתרחב עם מתחם בתי הקולנוע ה- 7 שהיא פותחת. המתחם הוקם במתחם ה-MIXX בבעלות חברת פוליגון והיה יוזמתו של ליאון אדרי ז"ל. בכך ממשיכה רשת בתי הקולנוע להוביל את תרבות הבילוי והפנאי בארץ. המתחם יפתח לקהל הרחב ביום חמישי הקרוב, 25/02/20.


מלבד סרטים כמובן יהווה המתחם מקום בילוי ופנאי לכלל האוכלוסייה, לצעירים עם פעילויות מיוחדות, למבוגרים עם "זמן אשכול" המעניק קורסים והרצאות במגוון תחומים ולבני גיל הזהב עם ימי שלישי בשלייקס בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי ופעילויות תרבות נוספות בשיתוף עיריית חדרה.


בנוסף יהווה המתחם מקום לאירועים וכנסים, פרטיים ועסקיים. החל מימי הולדת ועד השקות וכנסים מקצועיים.
ראש עיריית חדרה, מר יעקב גנדלמן ציין: "זהו יום חג לתושבי חדרה והסביבה, שבמשך שנים רבות נאלצו לנדוד לצפות בסרטים בערים אחרות. מהיום יוכלו תושבי העיר ליהנות מבילוי ברמה הכי גבוהה, הכי קרוב לבית, כראוי לעיר מרכזית בישראל".


משה אדרי , מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC יונייטד והאיש המזוהה עם התעשייה המתחדשת של הקולנוע בישראל, הוסיף: "אני נרגש לחנוך יחד עם משפחתי ושותפיי, את מתחם הבידור והבילוי החדש, כאן בחדרה עם מיטב החידושים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר. הקמת מתחם בידור, בילוי ופנאי בחדרה היה גם הוא ביוזמתו של לאון אחי ז"ל ולצערנו הוא לא זכה להגיע לפתיחתו.


סינמה סיטי חדרה מצטרף למשפחת הסינמה סיטי ולאחיו בבאר שבע, גלילות, ראשל"צ, ירושלים, נתניה וכפ"ס אשר הפכו את חווית הקולנוע בישראל לחוויה תרבותית רב-גונית עם מיליוני צופים, אשר מצביעים ברגליהם מדי שנה. כמשקיעים הגדולים בתעשיית הקולנוע הישראלית, המפיקים למעלה מ-50% מהסרטים הישראלים וכמפיצים עיקריים, אני גאה על כך ששמנו חותם והפכנו למודל לחיקוי בארץ ובעולם".


אבי אדרי, בנו של לאון אדרי ז"ל ומנכ"ל הסינמה סיטי ציין: "זהו יום שמח בשבילנו, אנחנו עמלים על מנת להגדיל את היצע בתי הקולנוע לכל תושבי ישראל ובמקביל לחדש ולעדכן את המתחמים הקיימים. אני בטוח שמתחם זה ישמש את כל תושבי חדרה והאזור ויהווה מקור גאווה ומקום בילוי מוביל. אנחנו נפעל יחד עם העיר ותושביה על מנת להרחיב את היצע התוכן והפעילות במתחם , הצגות, הרצאות , פעילות לימודים וכמובן מיטב הסרטים הטובים. כמובן אציין כי ניתן יהיה לערוך במקום גם כנסים, אירועים וימי הולדת במתחם"


טכנולוגיה
המתחם מבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות מסוגן, הן ברמת התשתית והן ברמת הציוד האור-קולי והעיצוב. על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של העידן הנוכחי הותקנו במקום תשתיות תקשורת ומחשבים מתקדמות מסוגן- מערכות הקרנה לייזר K4 ולייזר המאפשרות להקרין סרטי קולנוע וסרטי תלת מימד (3D).

אולם VIP
המתחם מציע אולם VIP בשילוב כורסאות אישיות ומפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת. בנוסף, במתחם ישנו לאונג' VIP מעוצב המשרת את באי אולם ה-VIP. בלאונג' יוגשו כמובן מזון ושתייה באופן חופשי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il