TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת סופרסמארט הישראלית קוטפת פרסים בעולם


סופרסמארט
הטכנולוגיה שפיתחה חברת הסטארט-אפ הישראליתSupersmart , זיכתה את ענקית הסופרים מטרו בפרס חדשנות בינלאומי

במסגרת תערוכת הקמעונאות הגדולה בעולם Euro Shop 2020, זכתה רשת הסופרים העולמית מטרו בפרס ה-Reta לחדשנות בעקבות הטמעת מערכת האימות של חברת סופרסמארט המייעלת את חווית הקנייה עבור הקמעונאים והצרכנים.


בשבוע האחרון השתתפה משלחת של חברת סופרסמארט הישראלית בתערוכת הקמעונאות הבינלאומית הגדולה בעולם EuroShop 2020 בדיסלדורף, גרמניה, לאחר שפיתחה את טכנולוגיית אימות הקנייה SCAN&GO ששווקה לרשתות קמעונאיות גדולות בעולם. במהלך התערוכה, זכתה מטרו, אחת מרשתות הקמעונאות הגדולות בעולם בפרס ה-Reta לחדשנות, בעבור הפתרון שנתנה ללקוחותיה בהתקנת מערכת סריקה, חיסכון והאימות של חברת סופרסמארט. בין הזוכים בפרסים נחשקים בתערוכה, הינם איקאה איטליה ודקתלון ארה"ב.

המערכת שזיכתה את חברת הענק מטרו בפרס, היא הודות לפתרון החדשני של חברת סופרסמארט הישראלית, שמובילה חידושים בתעשיית הקמעונאות ומשפרת את חווית הקנייה ללקוח. בעבור הקמעונאים, הפתרון הוא חסר תקדים, ומפחית את ההפסדים והגניבות וכך מונעת הפסד של כ-4% ממחזורם מידיי שנה, אשר מסתכם במיליארדים שנחסכים לקמעונאיים. בנוסף להישגים המרשימים של המערכת, נבדק ונמצא כי ישנו גידול של כ-10% בקנייה פר לקוח ברשתות בהן הוטמעה הטכנולוגיה. יתרון נוסף, הטכנולוגיה קלה להטמעה ולתפעול ברשתות הקמעונאות השונות.

המערכת הישראלית, מקדמת חדשנות וייחודית בעולם הקמעונאי, משלבת בין אפליקציה ומתקן סורק חכם המאפשרים לחסוך את התורים וזמן בקופות בסופרים. הלקוח מתקין את האפליקציה של סופרסמארט בנייד ובזמן הקניה הוא סורק את המוצרים בעזרת האפליקציה. בסוף הקניה, במקום לעמוד בתור בקופה רגילה, הלקוח מכניס את העגלה למתקן ושם הטכנולוגיה של סופרסמארט סורקת את תוכן העגלה ב-3 שניות, עורכת עבורו חשבון ובוחנת שאכן כל המוצרים בעגלה נסרקו. בשלוש שניות אלו, המצלמה על המתקן סורקת ומזהה את המוצרים ובודקת התאמה למשקלם, במקביל, המערכת מאתרת דפוסי קנייה קודמים של הלקוח בעזרת בינה מלאכותית, לומדת לאורך זמן את ההרגלי הצריכה שלו ומאפשרת לו מעקב על סל הקנייה שלו באפליקציה.

יאיר קלפר, מייסד ומנכ"ל סופרסמארט: "זהו כבוד גדול לצוות סופרסמארט ולי, זהו צעד משמעותי בעולם הצרכנות הבינלאומי. הפתרון שלנו היווה מוקד משיכה בתערוכת EuroShop 2020 בגרמניה. ההתעניינות מצד רשתות הקמעונאות המובילות בעולם מבססות את סופרסמארט כפתרון המוביל למהפכה שאנו מחוללים בחוויית הלקוח, בביטול התורים בקופה ולטובת הרשתות בעולם ביישום טכנולוגיה למניעת גניבות ועליה של אחוז הקנייה. אנו נרגשים לקראת הפיילוטים החדשים בכל העולם".

כיום, SUPERSMART כבר פועלת בסניפי 'אושר עד' בישראל, שם התחילה את דרכה, והיום כבר מוטמעת במדינות גרמניה, צרפת, צ'כיה, טורקיה, איטליה, ברזיל וארה"ב ועובדת על פיילוטים בכל העולם. ללא ספק המהפכה בעולם הקמעונאות כבר כאן ו-SUPERSMART שמחה להוביל אותה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il