TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כאהר מדיקל גייסה 18 מיליון דולר


דר' ירון פרג, מנכ"ל כאהר מדיקל. קרדיט צילום: כאהר מדיקל
הכספים ישמשו לקידום התרופות האימונו-אונקולוגיות של החברה
כאהר מדיקל, חברת ביופרמצבטיקה שמפתחת תרופות אימונותרפיות לסרטן, הודיעה היום שגייסה 18 מיליון דולר מקבוצת משקיעים גלובליים מובילים. את סבב הגיוס הובילו Flerie Invest AB, Oriella Limited, Hadasit Bio-Holdings, Pavilion Capital ו-Mirae Asset Venture Investment. הכספים ישמשו לקידום צנרת התרופות האימונו-אונקולוגיות של החברה, כולל קידום מוצר הדגל שלה, DSP107, שמעכב חלבון בקרת מערכת החיסון CD47 לטיפול בגידולים מוצקים, לניסוי קליני שלב 1/2 וקידום מוצריה הנוספים שנמצאים בשלבים פרה-קליניים.

בספטמבר 2019, הודיעה כאהר מדיקל על שיתוף פעולה קליני עם חברת התרופות) Roche רוש) לצורך הערכת מוצר הדגל של כאהר, DSP107, בשילוב Tecentriq®, מעכב חלבון בקרת מערכת החיסון PD-L1 של רוש, בחולים שאינם מגיבים למעכבי חלבוני בקרת מערכת החיסון הקיימים כיום. כאהר מדיקל צפויה להתחיל ניסוי קליני שלב 1/2 במחצית השנייה של 2020 במרכזים מובילים בארה"ב כדי לבחון את DSP107 כמונותרפיה ובשילוב Tecentriq®, לאחר הגשת בקשה לתחילת ניסויים קליניים ( (IND למנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

דר' ירון פרג, מנכ"ל כאהר מדיקל, אמר, "אנחנו אסירי תודה למשקיעים הנוכחיים שלנו עבור תמיכתם המתמשכת ושמחים לקדם את פני Oriella, קרן בולטת שמשקיעה בטכנולוגיות בישראל, ומרחיבה את התמקדותה בחברות בתחום מדעי החיים. אנחנו גם גאים על הצטרפותה של Pavilion Capital למסד המשקיעים שלנו. Pavilion Capital מביאה עמה היסטוריה של הצלחות ומומחיות בתחום הביופרמצבטיקה. אנחנו מצפים להשתמש בהון שגוייס לקידום צנרת התרופות שלנו לתועלתם של חולי סרטן שאינם מגיבים לאימונותרפיות הקיימות כיום".

תומס אלדרד, יו"ר Flerie Invest AB, אמר, "אנחנו נרגשים להוביל את סבב הגיוס הזה עבור כאהר מדיקל, יחד עם קבוצת משקיעים נכבדה. למרות ההתקדמות בטיפול בסרטן, עדיין יש צורך ברור בתרופות נוספות שירחיבו את אוכלוסיית המטופלים שמגיבים לאימונותרפיה. אנחנו מצפים לתמוך בכאהר מדיקל בפיתוח טיפולים יעילים עבור חולי סרטן".

איש העסקים והיזם הבריטי וינסנט צ'נגוויז, המוטב של קרן הנאמנות המחזיקה ב - Oriella, ציין, "אנחנו מכירים בכוח של הפלטפורמה הייחודית של כאהר מדיקל וסבורים שמוצרי החברה עשויים להביא ערך יוצא דופן לחולי סרטן. אנחנו מתרגשים לעבוד עם החברה בתהליך התבגרותה, ומצפים לעזור לה לממש את החזון שלה לפתח תרופות חדשות עבור חולי סרטן".

טימותי לואו, ראש השקעות בתחום הרפואה ב Pavilion Capital אמר, "אנחנו שמחים לחבור אל סינדיקט המשקיעים של כאהר מדיקל, וסבורים שלחברה יש פוטנציאל עצום לתרום לפיתוח תרופות ממוקדות חדשות בתחום האימונו-אונקולוגיה".

מישל חביב, מנכ"ל HBL, אמר, "HBL תומכת בכאהר מדיקל מיום היווסדה, ואנחנו מאוד מרוצים מההתפתחות המרשימה של החברה. אנו גאים להמשיך לתמוך בחברה בשילוב משקיעים גלובליים נוספים, קיימים וחדשים, ומצפים לתחילת הניסויים הקליניים".

אודות DSP107 והניסוי הקליני שלב 1/2
DSP107 מתמקדת בגידולים שמבטאים רמה גבוה של החלבון CD47. התרופה חוסמת אותות שמעכבים פעילות אנטי-סרטנית של תאי מקרופאגים של מערכת החיסון ובמקביל גם מפעילה תאי T בעלי פעילות אנטי-סרטנית ספציפית לחלבוני מטרה מסוימים. CD47 מתבטא ברמה גבוהה בתאי סרטן רבים, ומייצר אות ביולוגי שמונע מתאי מערכת החיסון לתקוף את התאים הסרטניים. DSP107 נקשר ל-CD47 על גבי התאים הסרטניים, חוסם את הפעילות הביולוגית שלו וכך מפסיק את עיכוב מערכת החיסון. במקביל, DSP107 נקשר לחלבון אחר על גבי תאי T של מערכת החיסון, וממריץ את פעילותם. פעולות אלו מובילות להרס ממוקד של הגידול הסרטני הן באמצעות מקרופאגים והן באמצעות הפעלת תאי T. בשילוב Tecentriq®, DSP107 עשוי לשפר את התגובה החיסונית האנטי-סרטנית.

הניסוי הקליני שלב 1/2 מתוכנן להעריך את הבטיחות, היעילות ופרופיל הפרמקו-קינטיקה והפרמקו-דינמיקה של DSP107 בגידולים מוצקים מתקדמים. הבטיחות וההשפעה הראשונית של DSP107 כמונותרפיה או בשילוב Tecentriq® ייבחנו בחולים עם סרטן ריאות מסוג NSCLC שאינם מגיבים למעכבי PD-1/PD-L1. כאהר מדיקל תנהל את הניסוי ורוש תספק את מעכב ה-PD-L1, Tecentriq®.

אודות כאהר מדיקל
כאהר מדיקל מפתחת את תרופות הדור הבא באימונו-אונקולוגיה לטיפול במגוון סוגי סרטן. הטכנולוגיה הייחודית שלה מאפשרת ייצור של DSPs, תרופות ביולוגיות בעלות פעילות כפולה, שנוצרות על ידי איחוי של שני חלבונים, אחד מהם ממשפחת חלבוני ה-TNF, משפחה גדולה של חלבונים שמבקרים את פעילות מערכת החיסון. ל-DSPs יש שני קצוות פעילים, שיכולים לפעול בו-זמנית כדי לעורר ו/או לעכב שני מסלולים ביולוגיים שמשפיעים זה על זה, ובכך לקבל השפעה סינרגית. ההרכב הייחודי של ה-DSPs מבטיח הפעלה של חלבוני המטרה ומגביר את היעילות על ידי יצירת מבנה של צברי חלבונים שחיוני כדי להפעיל את משפחת קולטני ה-TNF. למידע נוסף אנא בקרו באתר בחברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il