TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפדרציה האירופאית לגיימינג תחרותי נוסדה בבריסל – ישראל חברה מייסדת


עידו ברוש, יור העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, צילום ניב קנטור
הפדרציה האירופאית לספורט אלקטרוני נוסדה בסוף השבוע האחרון בבריסל, בלגיה, עם 23 מדינות מייסדות. הארגון הוקם במסגרת קונגרס הספורט האלקטרוני הראשון באירופה כפרי שיתוף פעולה ארוך טווח של חמישה מדינות שהובילו את תהליך ההקמה, כולל ישראל

הפדרציה האירופאית לספורט אלקטרוני ("Esports Europe – The European Esports Federation" או בקיצור "EEF") נוסדה בבירת האיחוד האירופאי, בריסל. הפדרציה, המאגדת בעת הקמתה 23 איגודים לאומיים מכל רחבי אירופה והמדינות השכנות, וכן 3 חברות בעלות עניין משמעותי בענף הספורט האלקטרוני האירופאי, מייצגת כעת את האינטרס של 100 מיליון גיימרים אירופאיים (מתוכם מיליון וחצי גיימרים ישראלים). מטרת הארגון היא לאגד את הענף באירופה ולקדם אותו.


את המגעים להקמת הפדרציה הובילו חמישה איגודים לאומיים שנבחרו בהסכמה על ידי מדינות אירופה, והם ישראל, גרמניה, רוסיה, צרפת ובלגיה. הליך ההקמה החל במאי 2019 והסתיים בסוף השבוע האחרון עם נעילת הקונגרס האירופאי הראשון לספורט אלקטרוני.


במסגרת הקונגרס, שהתקיים ב20-21 לפברואר בפרלמנט האירופאי בבריסל, 26 ארגונים (מתוכם 23 איגודים לאומיים ועוד 3 חברות גדולות בתחום) קיימו דיונים והגיעו להסכמות באשר למבנה הסופי של הפדרציה הצעירה, ובחרו בנשיא, חברי וועד מנהל וחברי וועדות מקצועיות.


לתפקיד נשיא הפדרציה נבחר האנס יאגנו (31) מגרמניה, אשר גם מוביל כנשיא את איגוד הספורט האלקטרוני הגרמני. במסגרת הבחירות לוועד נבחר הנציג הישראלי, עידו ברוש (24), ברוב מוחץ של 86% מהקולות. נציגים נוספים שנבחרו לוועד המנהל הם אמין אנטוניאן (רוסיה), קרול צגן (סלובקיה) ואלפר אוזדמיר (טורקיה).


"הקמת הפדרציה האירופאית לוקחת את המשחק לרמה חדשה לגמרי. המהלך יאפשר לשחקנים, מועדונים ואיגודים לאומיים לקבל את הקול וההשפעה שמגיעים להם לעצב את עתידו של הענף. הגיימינג התחרותי [ספורט אלקטרוני] הוא העתיד של הספורט והבידור והשחקנים חייבים להיות חלק מההסכמות שמשפיעות על עתידו" מסר האנס יאגנו, הנשיא הטרי של הארגון, במסגרת מסיבת העיתונאים בקונגרס.


"זהו יום גדול עבור הגיימרים באירופה וגם בישראל. העמותה לגיימינג תחרותי בישראל אירחה את אחת הוועידות המקדימות לקונגרס בתל אביב והייתה גורם משפיע וחשוב בתהליך ההקמה של הארגון, שכבר מושך את כל הגופים האירופאיים הרלוונטיים בענף לשורותיו. כעת, אני מודה למדינות שבחרו בי לוועד וגאה מאוד שדווקא אני, הנציג הישראלי, קיבל את מירב הקולות בבחירות אלו. אעשה את מיטב המאמצים לקדם את הספורט האלקטרוני במישור האירופאי והבינ"ל וכמובן לפתוח עוד דלתות לשחקן הישראלי לתחרויות הבינלאומיות," מסר עידו ברוש, והוסיף כי "הקמת הארגון הזה עם ישראל כחברה מייסדת ובין מובילות היוזמה וכמובן אירוח אליפות העולם למדינות בנובמבר הקרוב באילת, מהווים סימן ברור לכך ששנת 2020 היא השנה של ישראל בגיימינג העולמי, אך עוד הרבה עבודה לפנינו למיצוב ישראל כמובילה עולמית בענף, ובראש ובראשונה הכרה של משרד הספורט בענף הגיימינג התחרותי."


התפקיד החדש יתווסף לתפקידיו הקיימים של ברוש כיו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, חבר וועד הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני, ויו"ר משותף של הוועדה המארגנת של אליפות העולם באילת המתקיימת בשיתוף תנועת מכבי העולמית.


הקונגרס הגדיר את מטרותיה של הפדרציה כקידום פיתוח מודע, אחראי, בר-קיימא, ללא הפרדה, בריא ומבוסס-ערך לספורט האלקטרוני. הארגון יחתור ליצור ייצוג מאוחד וחזון ברור לקהילות הדיגיטליות של הענף, וכמו כן לשרת כפלטפורמה למדינות החברות כדי לקדם את הענף אף יותר.


מטה הפדרציה יישב בבריסל. למרות שחזון הארגון אינו מקושר לאיחוד האירופאי, והוא כולל מדינות מחוץ לאיחוד, הוא חולק את ערכיו של האיחוד בנוגע לשיתוף פעולה וחירות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il